Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  19 1206
Jeg lager en webside til meg selv.

Ønsker litt kritikk på den: http://makkverk.com


Jeg vet, det er ikke en imponerende kundemasse jeg har, så stfu about it. Jeg er ingen programmeringsgud heller, så shh :P
Sist endret av Makk; 21. januar 2008 kl. 11:00.
Pent utført, og enkelt nok til at man gidder å lese forsiden.
Fargene passer, og stilen er den samme over det hele.
Prosjektet "redir" var tøft.

[EDIT:] Siden ser ut som en CV i profilform, er dette "visittkortet" ditt?
Sist endret av Turbolego; 21. januar 2008 kl. 11:07.
Denne var oversiktelig og pen. Men syntes kanskje at der hvor skriften har en farge over seg så kan det som står bak bli litt utydelig. Hva med å lage den skriften bak litt sterkere i kontrasten? Ikke fjerne markeringen, for den understreker bra, men ha bedre kontrast på skriften
Makk's Avatar
Trådstarter
Skal faktisk få visittkort med "makkverk.com" på, ja

Skriftfarge på links endret. Bedre nå?
Sitat av Makk
Skal faktisk få visittkort med "makkverk.com" på, ja

Skriftfarge på links endret. Bedre nå?
Vis hele sitatet...
Ja, det likte jeg mye bedre. Var ikke sånn at man ikke kunne se før, men nå slipper man å tenke over det i det hele tatt. Kommer litt tydeligere frem hva som står der.

Keep it up!
Selv syntes jeg websiden er fin og oversiktlig, men jeg syntes at det ble et amatørpreg over det grå rundt linkene.
Sitat av ResQ
Selv syntes jeg websiden er fin og oversiktlig, men jeg syntes at det ble et amatørpreg over det grå rundt linkene.
Vis hele sitatet...
Nja, det markere jo at det er en link der ganske bra. Men kunne også funket med en strek under ordet som representere linken, eller at den er i en annen farge. Men det blir en smaksak
Sitat av ja9boy
Denne var oversiktelig og pen. Men syntes kanskje at der hvor skriften har en farge over seg så kan det som står bak bli litt utydelig. Hva med å lage den skriften bak litt sterkere i kontrasten? Ikke fjerne markeringen, for den understreker bra, men ha bedre kontrast på skriften
Vis hele sitatet...
Tenkte på akkurat det samme selv. Ble fornøyd med resultatet da det ble endret
Du vet det sikkert men linken "Galleri" lenker til "About"
Makk's Avatar
Trådstarter
Har ikke lagt noe der, Lec. Så den laster default side.
Regna med at du var klar over det
Makk's Avatar
Trådstarter
Er også derfor den laster et random tall etter ?galleri, så linken skal være "ubesøkt" ;P
NOOOOOOOOOOOOOOOOOO-
robhol's Avatar
Likte ikke fargen, personlig, men det er jo mer en smakssak.
jeg er ingen pro-w4bdesigner, men som bruker synes jag at inne på prosjekter under hvilkensomhelst av sidene så er linken vidre til den sida over teksten, det virker unaturlig.
Man leser teksten om prosjektet og så vil jeg gjerne trykke på linken vidre der teksten slutter.

edit: fin side ellers, men helt personlig liker jeg ikke linker med bakgrunn. generelt. Jeg synes det ryddigere med understrek, men det er jo en smakssak. gj og good luck
Sist endret av Gabbeh; 21. januar 2008 kl. 13:12.
Makk's Avatar
Trådstarter
Takk for kritikk Skal jobbe videre med den ut uken.
humor og jo (redir saken)
Sitat av siden din
http://redir.no/u4/ linker til http://vg.no, som faktisk er kortere enn den nye urlen. Artig!
Vis hele sitatet...
Ellers likte jeg siden, den var oversiktlig og fin
Sist endret av Vegar; 21. januar 2008 kl. 23:16.
Makk's Avatar
Trådstarter
Oppfordrer til bruk av Redir, det pwns.
Jeg likte ikke det oransje rundt linkene.
Eller var siden veldig fin og stilren, bortsett fra det overnevnte.
Stilig side, men du kunne lagt litt mer vekt på skriften. Prøv noen deilige fonter som f.eks. Georgia og større linjeavstand, litt svakere kontrast osv.

(Det var btw meg som maste om å få galleriscriptet ditt under ByLAN :P Wants )
Makk's Avatar
Trådstarter
Skal pusse på det for deg om du vil, og slippe det til helgen.