Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  13 891
Jeg lastet nettop ned BlueSoleil i forbindelse med touchscreen laget av nintendo Wii.
Problemet er at programmet får ikke kontakten med Wii'en, og ingen andre blutooth enheter heller.
Det står: "Can not start Bluetooth. Bluetooth hardware is not found."
Tenkte det kunne være noe feil med selve drivern i datan, men det bluetooth programmet som fulgte med, får kontakt med bluetooth enheter, så det kan ikke være det...
Kan det være at programmet ikke passer til drivern min eller noe?
Har ikke så mye peiling på akkurat det her, så hadde hvert fint hvis noen viste hva jeg kan gjøre?

Beklager at det er litt dårlig informasjon, men vet ikke hva kilden til problemet er, så...

Takker for svar!
Tom for megabytes
AtXbYeA's Avatar
Tja, hvilken PC har du ? Er du sikker på at det er blåtann på den ? Er du sikker på at den fungerer og er aktivert ? Får du brukt den med noe annet ? Telefonen din f.eks ?
Jeg bruker BlueSoleil og det funker fett. Jeg har riktignok en egen Bluetooth-dongel, ikke innebygget Bluetooth på PC-en. Veit ikke om det har noe med saken å gjøre da.
Lite kontroversiell
ticks's Avatar
http://www.wiimoteproject.com/wiimot...ue-t149.0.html

I'm sooooooo stupid!!!

It works!!!!
And my problem? I used BS V5.x but i have to use BS V2.x!!
Vis hele sitatet...
Kan dette har noen betydning?
Tja, hvilken PC har du ? Er du sikker på at det er blåtann på den ? Er du sikker på at den fungerer og er aktivert ? Får du brukt den med noe annet ? Telefonen din f.eks ?
Vis hele sitatet...
Ja, det er blåtann! Blåtann musen min funker helt fint. (altså, den er koblet direkte til datan, ikke noe duppe ditt i usb porten)

(Er ikke helt sikke på hvilken pc det er siden jeg låner den, men det er Fujitsu Siemens LIFEBOOK S Series.)

Sitat av ticks
Vis hele sitatet...
Det er akkurat det problemet jeg har, men skjønte ikke helt hva de kom fram til i den linken du la ut?
Sist endret av disaster master; 20. januar 2008 kl. 17:09.
Lite kontroversiell
ticks's Avatar
Vel, han ene personen som tydeligvis klarte å ordne det prøvde versjon 2.et-eller-annet og da gikk det fint?
Sist endret av ticks; 20. januar 2008 kl. 17:24.
Hva er "BS" For eksempel "BS V2.x" Er det noe tillegs greier jeg må installere for å få BlueSoleil til å fungere? I så fall, hvor finner jeg det?
BS skulle vel stå for BlueSoleil, hvis jeg ikke tar helt feil..
Sitat av B3nd1k
BS skulle vel stå for BlueSoleil, hvis jeg ikke tar helt feil..
Vis hele sitatet...
Dum jeg er i dag da, tror jeg har sovet litt for lite i natt
Jeg har faktisk det samme problemet her på min bærbare packard bell med innebygd bluetooth, BS registrerer ikke noe som helst som har med bluetooth å gjøre, som f.eks mobiltelefonen.
Jeg lastet ned BS 2,3. Men nå fucker datan seg, jeg skrur den på, så går det noen sekunder, så får jeg en melding om at windows har funnet et problem, så skrur den seg av?
Lite kontroversiell
ticks's Avatar
Uff! Start maskinen i sikkermodus og avinstaller skrapet igjen.
Fikk det til å funke, tutorialen han kinesern som har funnet opp de greiene her viste til, var helt feil. Heftig fett, sto på veggen å styrte musa med fjernkontrollen til dekodern min
Men det er bra