Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  12 889
Kan dere gi tilbakemeldinger på dette:

Bilde http://i264.photobucket.com/albums/i...g?t=1200677309

Ps: har ikke spesielt lyst på altfor frekke meldinger
syns det så litt gammeldags ut egentlig håper jeg ikke var for frekk
NOOOOOOOOOOOOOOOOOO-
robhol's Avatar
Synes egentlig ikke det var noe fint. Dårlig fontvalg i logoen, som også var altfor stor. I tillegg til det er det veldig gammeldags som Torefaen sier.. og det er en stavefeil. (Registrer-knappen)
oisann.
rotete, gammeldags, stygt og rotete igjen.
Det er bare sannheten, ikke vits å si at den var kjempefin når den ikke er
Takk for tilbake meldingene

Siden dere ikke er så begeistret av sida så kan
dere gi meg noen tips?
NOOOOOOOOOOOOOOOOOO-
robhol's Avatar
Scrap logoen. Ny logo må være mindre, ha en font som IKKE er ufattelig stygg og helst ikke ha disse to strekmennene, i hvert fall ikke så store.

Vær konsekvent med fargene.. ikke la menyoverskrift og ett av valgene være rent blå, og så gjøre alle andre menyitems hvite. Det MÅ gå galt!

Også, #0000FF og #FFFFFF er farger som egentlig ikke passer spesielt godt sammen ved siden av hverandre.. bruk litt hvitere farger på de blå, eller vice versa.

Og den grå boksen der evt innhold havner, må få en annen farge. Du bør vurdere å gjøre den svart, og heller legge borders på menyene.

Siden dette er et rent bilde, vet jeg ikke hvordan du har kodet det, men bare for å ha nevnt det; har du brukt tables, scrap hele designet, og begynn forfra med CSS og gyldig HTML-kode. http://www.w3schools.com/ er en side du kan lese på.

Edit; etter litt mer tanke; scrap de strekmennene på logoen også.
Sist endret av robhol; 18. januar 2008 kl. 23:09.
Sitat av Hater_mordin
oisann.
rotete, gammeldags, stygt og rotete igjen.
Det er bare sannheten, ikke vits å si at den var kjempefin når den ikke er
Vis hele sitatet...
Fatter ikke hvilken del av designet du mener var rotete.

Ellers så designet litt amatørmessig gjennomført.
Som nevnt. Bytte font, farger, størrelse. Redusere størrelsen på logo.
Argh. Feil post.

Sorry. Crap crap crap. Så utrolig gammeldags ut, fikk følelsen av at hele greia var laget i paint eller noe sånt.
Sist endret av atomet; 19. januar 2008 kl. 01:28.
Takk, jeg skal prøve å fikse det. Hvis dere vil se kodingen er sida på www.stick-fight.890m.com
Strekmennene ser ut som at de er laget i Paint...
De er laget i et program som heter pivot
Men de ser fortsatt ut som at de er laget i Paint...
Sitat av stick dude
Ps: har ikke spesielt lyst på altfor frekke meldinger
Vis hele sitatet...
feil forum hvis ikke du er litt dyktig?