Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 1014
Yo,
jeg driver og endrer litt på www.juiced.no for tida, noen som har noen synspunkter? Egentlig var jeg ikke helt klar for å legge det ut enda, men plutselig havna jeg på toppen av kudos i går, og fikk 3 ganger så mye besøk som vanlig, så da jobba jeg litt intenst og fikk det sånn nogenlunde klart så jeg kunne slenge det ut pronto.

Det kommer til å komme et stort annonsebanner helt øverst, og et par mindre, bla i headeren, og på venstre sidestolpe, der den ene rekka med bilder er nå. Bildene bytter jeg over til høyre stolpe, sammen med videoen ++

Har også tenkt å legge inn "post til facebook"-funksjonalitet, og litt sånt i artikler og gallerier.

VIP-området kommer til å få mye av det samme utseendet.

Whaddayasay?
Fittesatananarkikommando
Cadex's Avatar
Donor
Litt ufin bug(?) hos meg i Safari, høyrekolonnen overlapper bildene jeg prøver å nyte


Syns det er litt stor skrift (by default) og at siden er litt for tettpakket slik at jeg må virkelig jobbe for å finne ting i jungelen, litt som å skulle finne nålen i Arngrens høystakk.

Ellers var det et godt løft allerede når banneren lastet i forhold til hvordan det har vært tidligere. Vet at du klarer å skvise ut enda litt mer juice (mind the pun) slik at sidene blir helt supersmoothe.
Det var også en del skriveleif, men ellers så får jeg samme bug som Dev
Reklamehore
atomet's Avatar
Trådstarter
Nja, er klar over den, men har ikke rukket å rette det enda, det er ikke browseren sin feil i det hele tatt... Er en litt dum etterlevning fra de gamle sidene som jeg ikke tenkte på i tide - må krympe alle bildene endel, oppdaga det selvsagt litt for seint :/

Men jupp, skal få shina opp litt til i morgen, men nå skal jeg på en deit, så forhåpentligvis blir det ikke noe mer jobbing i kveld

Skrivefeil er det så sinnsykt mye av der.... han jeg kjøpte sidene av var ikke så nøye på sånt for å si det pent. En del litt rare orddelinger tror jeg faktisk også er gjort bevisst for SEO... så jeg er ikke helt sikker på hva jeg skal gjøre med det, får nemlig veldig mye trafikk fra google, så vil ikke ta sjansen på å ødelegge for det.
Reklamehore
atomet's Avatar
Trådstarter
Ah, se på den der ja... den var litt mer irriterende. Snodig... Takker

Sånn, en bug skvisja (diablo sin), og krymper bilder as we speak
Sist endret av atomet; 13. januar 2008 kl. 18:23.
Reklamehore
atomet's Avatar
Trådstarter
ah, da skal de to bøgsa der være skvist, og jeg kan fortsette med det morsomme
Sitat av atomet
ah, da skal de to bøgsa der være skvist, og jeg kan fortsette med det morsomme
Vis hele sitatet...
Den ene buggen er fortsatt ikke ordnet.. Den til Dev..

Question: Hvordan legger man til bilde? Får at bildet er for stort, å vet ikke hvordan man formisker,,
Reklamehore
atomet's Avatar
Trådstarter
Tror nok bare det er du som må tømme cachen din, stian3108, for det funker definitivt her, men bildene har nøyaktig samme navn som før, og da er det godt mulig at det bare er cachen (kalles vel hurtigbuffer elns på norsk?) din som fucker deg hvis du har vært inne og sett før, mens bildene var store.

Funker det hvis du tømmer cachen? Bør gjøre det, for bildene som ligger på serveren nå er de som er krympa...

Forøvrig kan du bruke https://imma.gr/ for å legge inn bilder her

så nok at du også leste her fabianca litt bedre bilder nå i det siste?