Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 1820
……………………………………………………
hasjkake's Avatar
Ikke mye et par salt korn jeg blåste bort fra vekten, er det farlig?!!


SKylte vekk med en gang. Plis svar! ASAP




Jeg tar fult ansvar for farende ved dette spørsmålet

Føler kun litt kløe, ikke noe smerte kanskje en veldiggg mild. Men man får jo ting på øyet hele tiden? Jeg skyldte vekk med en gang, men hva tror dere? Har litt panikk.

Forklarte årsaken litt dårlig, jeg satt og skulle veie opp, men så datt faen meg speed nedpå vekten jeg blåste det av og fikk bitte litt i øyet. Og fikk panikk.

spørsmålet er: Er dette farlig?
Sist endret av hasjkake; 20. februar 2021 kl. 06:15. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
……………………………………………………
hasjkake's Avatar
Trådstarter
Sitat av Nortroll Vis innlegg
Nei
Vis hele sitatet...
Thanks!
Sitat av Nortroll Vis innlegg
Nei
Vis hele sitatet...
ok Det du må huske på er at øyet er beskyttet av en hornhinne, dersom det var snakk om små korn med amfetamin så er jo ikke akkurat det kjent for å være særlig "skånsomt" det være seg mot speil,nese,plast,mage og da også øye . Skal ikke tulle for mye, skal nok være mulig å skade seg permanent også, men da med mengder som dekker dem skulle jeg tro uten at jeg vil prøve eller tror noen har prøvd for oss..
Uansett vær forsiktig, og litt tidlig med mindre du skal inn med litt for å komme seg på jobb

Jesus å jeg kløna der, skulle bare smelle hurtigsvar hvis du satt der å hoppa med speed noia
Sist endret av Nortroll; 20. februar 2021 kl. 06:35. Grunn: husrhrughgs
……………………………………………………
hasjkake's Avatar
Trådstarter
Sitat av Nortroll Vis innlegg
ok Det du må huske på er at øyet er beskyttet av en hornhinne, dersom det var snakk om små korn med amfetamin så er jo ikke akkurat det kjent for å være særlig "skånsomt" det være seg mot speil,nese,plast,mage og da også øye . Skal ikke tulle for mye, skal nok være mulig å skade seg permanent også, men da med mengder som dekker dem skulle jeg tro uten at jeg vil prøve eller tror noen har prøvd for oss..
Uansett vær forsiktig, og litt tidlig med mindre du skal inn med litt for å komme seg på jobb

Jesus å jeg kløna der, skulle bare smelle hurtigsvar hvis du satt der å hoppa med speed noia
Vis hele sitatet...
Takk for svar! Setter pris på det, fikk litt noia.
Fikk kokain i øyet en gang, ble numment som faen men gikk bra det også
Sitat av dnbalex Vis innlegg
Fikk kokain i øyet en gang, ble numment som faen men gikk bra det også
Vis hele sitatet...
Kokain brukes faktisk som bedøvelse ved øye-operasjoner fortsatt.. er omtrent bare der og enkelte nese-inngrep det fortsatt er i bruk i kokainform, ikke som andre -cainer :P
Anonym bruker
"Rik Svin"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Øyet tåler overraskende mye. Med god skylling berger man en del.
Har fått aceton, malingstynner, bremserens og til og med malingsfjerner ( syre ) på øya, men har alltid berga pga god og lang skylling