Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 1095
Hey fellow freakers!
Har vart borta från gamet ett tag, men tänkte ha det lite mysigt i Jul

Var nede på scenen i en större stad och det florerade av Galenika
rivotril och 1mg xanor. Vet att det är många trådar om detta men är dessa värt att köpa på sig. Fanns inga valium..

Blivit erbjuden Somadril av en ”bekant”. Tyckte priset var ganska mycket och har aldrig testat. Ska visst vara lite mer heavy än benso.

Borde jag slå till på dem och slippa bli lurad på stan?
Somadril er tatt av markedet i Norge, usikker på om man får det på fritak men tviler egentlig. Uansett så er det sjelden vare.

Jeg gikk som regel for kvalitet over kvantitet og betalte gjerne litt ekstra hvis varene er bra, å kjøpe noe billig bare for å bli skuffa er jo bare kjedelig og bortkasta penger.

Er rusfri, men må innrømme Somadril er noe av det beste man får tak i mtp downers.

Hvis du er ukjent med Somadril ville jeg vert forsiktig, overdosering er farligere enn på benzo.
Anonym bruker
"Intolerant Berggylt"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Har prøvd det messte av tabbiser å ingenting slår somadril,de varer kort men blir helt kake av de,de produseres ikke i norge lengre,de siste som bli spist her var gått ut for 21år sia som dukka opp,funka akkurat som de skal
Somadril er helt topp, litt kjedelig å ta bare de kanskje men funker det også aller best å blande med andre downers
Anonym bruker
"Intolerant Berggylt"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Røyker jeg weed på somadril kjennes det ut som sterkeste weeden ever
Spiste en del av de før i tiden ja.Gikk vel ut av markedet i 2010.Brukte de stort sett som foreskrevet og de fantes bare i 30-pakninger.De ble faset ut som et A-preparat.Min lege på den tiden pleide å si spøkefullt - ingen over,ingen ved siden.Da jeg kuttet de ut fikk jeg umiddelbart tilbud om Lyrica i stedet.Husker de inneholdt sukker og de funket kjappere hvis man tygde de før svelging.Har ikke hørt et kvekk om denne medisinen etter den forsvant.
De är inte norske, 500mg från sydligare breddgrader.
Men tror nog de är för heavy för mig.
Håller mig til sånt jag känner til ��
Finnes på løkmarkene for tia
somadril , 360? .. minner! <3 ... jeg elsket de før i tiden og jeg er ganske sikker på att jeg ville valgt å tatt en sprekk om de var å få tak i.