Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  1 553
Anonym bruker
"Lysten Sørhare"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hei,

Har brukt Ksalol i litt over to måneder nå. Har vel i gjennomsnitt tatt 4-5 mg daglig (dog jeg i de første to ukene bare tok 2 mg om dagen). Ønsker å trappe ned så fort som mulig, da jeg har knapt med tid (lang historie). Har 45 ksalol og fire Valium tabletter liggende hjemme. De fleste abstinensene bekymrer meg ikke så altfor mye, det er kramper og delir jeg vil unngå. Har vært gjennom bråstopp på Ksalol tidligere, og det resulterte i kramper. Noen med tips? Takk på forhånd.
4 stk døgnet i 5 døgn
2 stk døgnet i 6 døgn
1 stk døgnet i 9 døgn
1 stk valium i døgnet i 2 døgn
1/2 valium i døgnet i 4 døgn.

Di siste 9 ville jeg delt i to og tatt en halv morgen og en halv kveld. Siden halveringstiden er relativt kort.

Hvis du har selvkontroll nok til å gjøre det som nevnt over vet jeg ikke, er sykt vanskelig å seponere benzo på egen hånd. Perioden du har brukt på er relativt kort så det er faktisk mulig det beste er å bare slutte brått, bruke resten til å seponere kan resultere i at du blir mere hekta en du er nå og det blir værre. Uansett så blir det ubehagelig, har troa på planen øverst