Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 1185
Anonym bruker
"Ond Svartrotte"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Ja vet det er bindestoffer i alle medikamenter i pille form, så trenger ikke den moralske prekenen der..

Men vil/kan jeg få noen (form) for rus med å knuse opp Apodorm og/eller Stilnoct og sniffe?

Ja vet bindestoffene gir fortere tett nese men dette løser seg fort opp, så og si med en gang (nesten ihvertfall) med bruk av saltvannoppløselig spray og/eller Otrivin.
Anonym bruker
"Stinn Bison"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Ja, du vil jo få en rus, og om stoffet ikke blir tatt opp i nesa så renner det jo ned baki svelget å går nedi magen tilslutt. I værste fall kan det ta litt lengre tid tenker jeg.
Anonym bruker
"Ond Svartrotte"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Ja, du vil jo få en rus, og om stoffet ikke blir tatt opp i nesa så renner det jo ned baki svelget å går nedi magen tilslutt. I værste fall kan det ta litt lengre tid tenker jeg.
Vis hele sitatet...
Men hvor kraftig vil/kan rusen bli/være kontra å svelge medikamentene oralt?
Og har du (eller noen andre) en eventuell erfaring med hvordan det eventuelt vil være å knuse begge preparatene, blande dem og deretter sniffe?
Det er så sløsing som du får det, rett og slett. Dette har blitt spurt om 1000 ganger, kan du ikke bare ta et kjapt søk og finne ut med en gang? Nei det funker ikke, alt av effekt du evt får kommer av det som renner videre ned i magen.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Men hvor kraftig vil/kan rusen bli/være kontra å svelge medikamentene oralt?
Og har du (eller noen andre) en eventuell erfaring med hvordan det eventuelt vil være å knuse begge preparatene, blande dem og deretter sniffe?
Vis hele sitatet...
Det vil nok være best å svelge på alle måter.
Opptaket er langt bedre og nært 100% , ca. 85-97% ved oral administrering av Benzodiazepiner og Z-Hypnotika..

Svelg de etter du har knust de med en skje i ziplock pose, så får du raskere opptak og funk.

Takk meg senere. Å sniffe tabletter er som regel ikke noe særlig verdt det. Samme regla ang. IV bruk med mindre du er dreven på å mekke de opp for skudd , utrolig vanskelig uten mye trial&error og imo. sløs av mange tabletter før man får roen og konsistent gjør absolutt alt riktig. Er dreven selv da jeg bruker mye Dolc XR og Oxy I.V.
Anonym bruker
"Ond Svartrotte"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av FortviletLAR Vis innlegg
Svelg de etter du har knust de med en skje i ziplock pose, så får du raskere opptak og funk.
Vis hele sitatet...
Men hvor lenge varer virkningen kontra oralt inntak ved tablettformen?
▼ ... noen uker senere ... ▼
Mye lengre. Jeg skyter Sub, ca 0,5-2 mg og da varer det toppen 1,5 dag...

Tommelfinger regel; Jo kjappere Onset og 'kick' , jo fortere mister du formen og må re-dosere...
Anonym bruker
"Forbannet Tumler"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Alt kan sniffes hehe, eller røykes på folie. Kommer bare an på lungene og resten av kroppen da, men verdt et forsøk?
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Alt kan sniffes hehe, eller røykes på folie. Kommer bare an på lungene og resten av kroppen da, men verdt et forsøk?
Vis hele sitatet...
Ikke prodrugs vel? Bypasser man levra, så bypasser man virkestoffet også.