Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 1682
Heisann freaks!

Jeg har fått tak i san pedro pulver, men er helt grønn på hvordan man tilbereder dette her. Dette blir min første kaktus tur.

Skal det kokes i timesvis eller kan jeg bare lage en kjapp te av det? Eventuelt andre tips og triks?

All hjelp mottas med stor takk!
Det smaker helt jævlig. Lykke til!
Sitat av revo85 Vis innlegg
Vis hele sitatet...
IMO I'd highly recommend that you don't attempt to make tea out of powdered cactus. I've tried it. I've had friends that have tried it. If the cactus is powdered, all that will happen, no matter how long you boil it, all that will happen is the cactus powder will simply absorb the matter and become a thick, giant, goupy cactus soup that is even more difficult to consume than eating a pound of dried cactus(the amount of dried San Pedro powder required to actually give you the full mescaline experience as it is usually far less potent then peyote). You can try things like incapsulating several pounds of cactus and swallowing that incredible amount of fiber but the human body cannot process all that quick enough, and you will end up with an annoyingly weak trip that will last for a very very long time (mescaline already has quite a duration under it's belt anyways) as it is slowly digested by your body. It is significantly weaker than peyote so it cannot be consumed in the same way. Cactus teas CAN be made but please, for your own sake, don't try and make tea out of it. If your using anything else besides peyote, IMO, an extraction is absolutely required. IF IT DOES/DID WORK, please let me know. I would really like to be wrong on this haha
Vis hele sitatet...
Sitat av SkammeligNykter Vis innlegg
Vis hele sitatet...

Mulig du må spise 400g+ for skikkelig opplevelse... Kan være hardt til magen
Sitat av revo85 Vis innlegg
Mulig du må spise 400g+ for skikkelig opplevelse... Kan være hardt til magen
Vis hele sitatet...
400g?Må være utrolig dårlig kaktus.Skal holde med 20-50g
Anbefaler virkelig å få laget et ekstrakt.

Jeg laget te av 80g engang, dette ble konsumert over 3 store kopper. Effekten ble ikke akkurat noe å skryte av. Kan ikke se for meg at noen klarer å få i seg noe mere som te heller.
Trådstarter
7 0
Sitat av Passiv Vis innlegg
Anbefaler virkelig å få laget et ekstrakt.

Jeg laget te av 80g engang, dette ble konsumert over 3 store kopper. Effekten ble ikke akkurat noe å skryte av. Kan ikke se for meg at noen klarer å få i seg noe mere som te heller.
Vis hele sitatet...
Takk for svar alle sammen!

Har du en grei fremgangsmåte til meg på hvordan jeg lager ekstrakt?
Anonym bruker
"Slank Margyge"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Gjort denne selv og fungerer knall.

https://wiki.dmt-nexus.me/69ron'...ine_Extraction
Trådstarter
7 0
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Gjort denne selv og fungerer knall.

https://wiki.dmt-nexus.me/69ron'...ine_Extraction
Vis hele sitatet...
Supert, takk!