Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 3818
Hvilken virkning hadde det på deg? Opplevde du noen hallusinasjoner?
Bruker det kun for å tilsette litt smak på hjemmelaget fiskegrateng og makaronistuing. Får ingen ruslignende effekter, bare litt bedre smak.
Jeg var ung og opplevde dødsangst pga brystsmerter og tungpusthet, hodepine og forvirring. Kanskje synet var litt tåkete? Hadde hodepine og feberfølelse i to dager etterpå. Ikke å
Anbefale og det kan være farlig. Spiste forøvrig fleinsopp i overigår, masse synsforvregninger, mentale åpenbaringer, ingen hangover; heller en følelse av å være usedvanlig balansert.
Anonym bruker
"Tom Pigghå"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Var vel 15 år og leste på nff at det var rusmiddel. Var det "enkleste" å få tak i og hørtes kult ut. Ikke bare var det helt for jævlig å svelge (lagde "kakaogugge"), jeg ble bare dritkvalm i to dager etterpå. Det var som å være kvalen i en drøm i to dager, men da altså med alle negative trekk som kommer med en drøm, og ingen av de positive. Som lærling var dette to av de tre mest jævligste dagene jeg noensinne har hatt på jobb (Den andre var når jeg hadde fått i meg 230 ug lsd med uhell og skulle jobbe kontorjobb)

Alle har lov til å ta egne valg, så om du ønsker å finne ut av hvordan det er gjør det engang du har fri og ingen andre planer, for om du skal være normalt menneske bakrusen på muskatt kommer du til å ha to ræva dager (Og muligens tre, jeg husker ikke lengre)
Anonym bruker
"Klok Hvalross"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Prøvde å ruse meg på muskatnøtt for mange år siden. Det var ikke litt chillern. Bare vondt i kroppen, hodepine og kvalme i flere dager. Ingen halliser heller
Anonym bruker
"Forbannet Tumler"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
når jeg hadde fått i meg 230 ug lsd med uhell og skulle jobbe kontorjobb
Vis hele sitatet...
Høres ut som en triprapport det faktisk ville vært verdt å lese!

Muskatnøtt-påvirkning er vel minst like mye forgiftning som rus og kan vare jævla lenge. Nope, niks, njet.
Jeg kan ikke se for meg at noen med litt psykedelika erfaring (LSD og sopp f.eks.) ønsker å prøve muskat, når en leser slike erfaringer som her i denne tråden, og vi vet at de aller fleste opplevelser er slik (negative).

Å ligge med kvalme, hodepine, forvirring når en har tatt psykedelika er faen ikke mye gøy, det er et mareritt, og når dette er mest sannsynlig med bruk av muskatnøtt, da holder en seg langt unna, hvis en har litt erfaring med disse tingene.
▼ ... over en måned senere ... ▼
Anonym bruker
"Velkommen Gullbust"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Vet noen hvordan man spiser en muskat nøtt? bare tygger man?
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Vet noen hvordan man spiser en muskat nøtt? bare tygger man?
Vis hele sitatet...
Du må raspe/knuse den opp til det blir pulver, tror ikke du klarer å tygge i stykker en muskatnøtt, om du bare svelger en hel nøtt eller i store biter vil det mest sannsynlig bare passere igjennom fordøyelsessystemet.
Sist endret av Dodecha; 2. januar 2021 kl. 21:07.
Gjorde det når jeg var 14 med en kompis. Husker ikke hvor mye. Noe av det jævligste jeg har smakt. Var helt for jævlig og få det ned.

Kjente ingenting den samme kvelden.

Dagen etterpå var begge av oss så kvalme at vi ikke kunne reise oss uten å måte spy eller nesten besvime.

Kan ikke akkurat si at jeg anbefaler det.