Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  0 1080
Hei! er ny utdannet industrimekaniker, og besto fagprøven med Bestått Meget som er top karakter. har også fått fast jobb der jeg var lærling og har noen gode referanser og kontakter i firmaet jeg søkte i, så regner dette vil hjelpe meg litt når jeg søker jobb videre.

Har søkt jobb hos et drilling selskap, søkte jobb som DVO (hjelpearbeider) Riggmekaniker og Båredekks arbeider.

Kunne også evt tenkt meg og jobbe for et firma og reise utenlands, hvordan turnus er vanlig og jobbe da? 2-2?


Hva slags muligheter har jeg for jobb, og vilke stillinger?

Så er det jo selfølgelig et spørsmål om lønn, hva er gjenomsnits lønn for en helt vanlig jobb som jeg kunne fått?

Alle sier man tjener så godt i olje bransjen, men vil jeg vist jeg kommer ut som DVO eller noe slikt, vil jeg tjene noe serlig mye mer en det jeg gjør her jeg jobber nå?

Lønna her jeg jobber nå er ikke den beste, men vi ligger på lik linje med mange andre bedrifter, men vi ligger et stykke under 200kr/timen.