Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 966
Ja, som tittelen sier så lurer jeg på om noen her på forumet har erfaringer med TorrentFreedom.com? Jeg kom over denne siden nå nettopp og sånn bortsett fra designet så virker det jo ganske bra. Unlimited bandwidth, 1Gbps up/down speed, kryptering og vpn tunnel for $17/måneden.

Manifesto

Det jeg lurer på egentlig, 1Gbps opp/ned? Jeg regner med at dette blir ganske redusert siden jeg kun har 4Mbps hos min ISP, eller what?
Har ikke noe erfaringer med siden selv men som sagt ja du kommer ikke til å kunne laste ned med 1 gb ned / s om internett leverandøren din leverer 4mbps, thats for sure.
http://torrentfreak.com/torrentfreed.../all-comments/

Postet denne lenken i sted og, men jeg var litt kjapp på avtrekkeren. Google viste jo selvfølgelig en av kommentarene i artikkelen som sier at det er en scam.
Men så vidt jeg kan se så er der ingen bevis på at der det, og at masse brukere der skriver at det funker fint.

Never the less, tipset mitt, som jeg nevnte i forrige post er google. "<sidenavn> scam"
"torrentfreedom scam"
Trådstarter
15 5
Ok, takker for svar og info. Tror jeg står over.

Er tydelig at de bruker forskjellige navn på en og samme tjeneste. Går heller for en litt mer seriøs VPN tilbyder.

81.173.31.80 [reverse DNS - ip-80.yerf-it.nl]

Baneki.com, Baneki.net, Baneki.org, Cryptcloud.com, Cryptcloud.net, Cryptcloud.org, Cryptocloud.com, Cryptocloud.net, Cryptocloud.org, Fidnot.com, Finddnot.com, Findno.com, Fndnot.com, Goldens.com, Goldensvpn.com, Goldensvpn.net, Goldenvpn.com, Goldenvpn.net, Relakkks.com, Relkks.com, Rellakks.com, Rlakks.com, Torrentfreedom.com, Torrentfreedom.net, Torrentfreedom.org, Trueonlinesecurity.com, Trueonlinesecurity.net, Trueonlinesecurity.com
Vis hele sitatet...
Sist endret av Unb0und; 23. april 2008 kl. 20:46.