Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  17 1641
Anonym bruker
"Fortvilet Finnhval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hvordan kan jeg røyke brunt? Gidder ikke bruke over 100kr på røyk for å lage joint og har ikke bong...
Valgfri brukertittel
meaculpaUIO's Avatar
Du kan knive den, trailer park boy-stil.
Bøttetrekker! Alt du trenger er en 1,5L flaske med bunnen kuttet av, og en 11mm koppnøkkel med en rist oppi
Anonym bruker
"Ergerlig Harpy"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Røyke brunt reint
Du trenger: Et lite (syltetøy-)glass, en binders, et sugerør (eller rull sammen vanlig papir), lighter

1. Bøy til binders så den står stødig på bordet med en ende stikkende rett opp ca 2cm. Fest en liten (0.2g) bit brunt på ende.

2. Tenn på biten med lighter (i ca 2 sek) til den brenner av seg selv. La den brenne i 1-2 sek. Blås forsiktig ut flammen og sett umiddelbart glasset over for å fange røyken.

3. Løft en kant av glasset rolig opp og pust sakte inn røyken via røret.

Bong kan du enkelt lage av en tom brusflaske. Det eneste du trenger er en lighter og sølvpapir eller noe du kan bruke som rist. Klippe opp en tesil til å passe som rist på flaska gjorde jeg i nødens minutt en gang og det funka fett det.

Har du et sugerør kan du røyke under glass ved å teste litt av klumpen på en nål eller binders, tenne til den ryker, mens du holder i andre enden av nåla / bindersen og lukke glasset som står opp ned på bordet så tett ned mot bordet som det går til røyken fylles seg opp i glasset. Så stikker du et sugerør under og suger inn all røyken. Det blir samme prinsippet som en bong når man ikke har tilgang til bong.

Et alternativ er jo å bare spise klumpen og selvom det gir deg en annen rus enn ved røyking.
Kort hageslange, jord og rist. Ugge ugge
Anonym bruker
"Fortrolig Seihval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Man kan også bruke te. Jeg gjorde det selv her om dagen. Brukte pose te , smakte ikke så aller verst og ble fjern. Man må bare tenne på den litt lenger så det tar ordentlig fyr
Anonym bruker
"Fortvilet Finnhval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Blir vell å lage en bong av brusflaske ikveld tenker jeg! Men om jeg vil ha joint kan man bruke hvilken som helst te da? har noe Twining Four red fruits tea og ginger lemon green tea
Anonym bruker
"Lilla Åmand"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Blir vell å lage en bong av brusflaske ikveld tenker jeg! Men om jeg vil ha joint kan man bruke hvilken som helst te da? har noe Twining Four red fruits tea og ginger lemon green tea
Vis hele sitatet...
Hvorfor stikker du ikke bare ut å kjøper deg rullepapir hvis du ikke skal røyke før i kveld?

Ikke prøvd tepose men høres lok ut. Kan ikke se for meg det brenner på en måte som brenner innholdet helt gjennom.
Anonym bruker
"Ergerlig Harpy"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Om du skal bruke te anbefales urtete (alt annet enn vanlig sort te).
Persille er bedre og billigere en te. Smaker overraskende lite.
Anonym bruker
"Fortvilet Finnhval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Har rullepapir, mangler noe å blande med
Anonym bruker
"Bred Hjort"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Plukk sneiper og ta ut tobakken ifra de viss du skal være en gjerrigknark
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Plukk sneiper og ta ut tobakken ifra de viss du skal være en gjerrigknark
Vis hele sitatet...
Enig med han her.

Men jeg husker hvertfall at før i tiden pleide mix å selge enkelte sigaretter for under 10kroningen? Er et par år siden jeg var der sist, men verdt et forsøk.
Sitat av gingercookie Vis innlegg
Enig med han her.

Men jeg husker hvertfall at før i tiden pleide mix å selge enkelte sigaretter for under 10kroningen? Er et par år siden jeg var der sist, men verdt et forsøk.
Vis hele sitatet...
Fortsatt noen kiosker rundt omkring som selger enkeltsigg for 7 kr
Sitat av gingercookie Vis innlegg
Enig med han her.

Men jeg husker hvertfall at før i tiden pleide mix å selge enkelte sigaretter for under 10kroningen? Er et par år siden jeg var der sist, men verdt et forsøk.
Vis hele sitatet...
Det ble endret på regelverket for enstund siden, og du får nå bare kjøpt 20 pakkninger med røyk Det går utover oss stakkarane som bare skal ha litt mekkesigg

Eller så testet jeg en med persille som mekk her forleden. Det funket overaskende bra ^^

Kopp og sugerør metoden er også ganske fin
Anonym bruker
"Løs Hare"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Røyke brunt reint
Du trenger: Et lite (syltetøy-)glass, en binders, et sugerør (eller rull sammen vanlig papir), lighter

1. Bøy til binders så den står stødig på bordet med en ende stikkende rett opp ca 2cm. Fest en liten (0.2g) bit brunt på ende.

2. Tenn på biten med lighter (i ca 2 sek) til den brenner av seg selv. La den brenne i 1-2 sek. Blås forsiktig ut flammen og sett umiddelbart glasset over for å fange røyken.

3. Løft en kant av glasset rolig opp og pust sakte inn røyken via røret.

Vis hele sitatet...
Her må man huske at binders og andre metaller kan være belagt med ymse stoffer man ikke vil ha i seg.

Kjøp heller en liten vaporizer, kan brukes evig mange ganger og funker veldig bra Koster det samme for mange vaporizers som det gjør for en 20 pakning med sigaretter.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Her må man huske at binders og andre metaller kan være belagt med ymse stoffer man ikke vil ha i seg.

Kjøp heller en liten vaporizer, kan brukes evig mange ganger og funker veldig bra Koster det samme for mange vaporizers som det gjør for en 20 pakning med sigaretter.
Vis hele sitatet...
Om du leser åpningsinnlegget så er det nettopp prisen for en pakke sigaretter som er for høy... Forøvrig så støtter jeg denne metoden, jeg har selv pleid å rulle pølser som jeg tenner på enden på så en glod kommer og bare dratt inn røykmarken ned i lungene. Evt. rullet en liten ball og lagt på en mynt.