Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 1286
Anonym bruker
"Snakkende Hippogriff"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hodepine tre dager på rad, smertestillende funka dag 1 men ingen nytte nå. Tatt tre ibux og en paracet i dag, tre ibux i går og to dagen før. Et par tre stykker tidligere den uka.
Jeg har tatt sobril to ganger iløpet av uka før hodepinen kom, men ikke mer enn 30mg hver av gangene. Jeg har tatt truxal noen ganger gjennom uka, og to eller tre på likt fredag natt hvor jeg også hadde vært ute på fylla med hodepine og sobril i blodet, men hvor ibux og øl hjalp litt den dagen.
Jeg har i tillegg tatt 50-75mg seroquel hver dag hele uka, men ikke de to siste dagene.

Er hodepinen min en form for abstinens siden jeg har tatt mer sobril enn vanlig og plutselig ikke tatt det de siste dagene? Eller fordi jeg tok mange truxal gjennom uka? Eller fordi jeg ikke har tatt seroquel/quietapinen jeg ellers har brukt fast? Har lest at hodepinetabletter også kan avle hodepine, kanskje det er derfor?
men hva faen, har så vondt i huet tredje døgnet på rad nå!

Utenom seroquel bruker jeg ingen piller fast men forrige uke tok jeg mer sobril, ibux paracet og truxal enn hva jeg vanligvis gjør på en måned eller to.
Hmm vanskelig å si. Jeg har selv tatt en del sobril uten å få noe hodepine når jeg har sluttet.
Husk at paracet og ibux bare hjelper midlertidig, har du vedvarende hodepine så bør du kontakte fastlegen din.
Bulldozer er inne på noe...

En uke med mer piller enn du er vant til, bør ikke gi noen abstinens å snakke om.
Det at du har konstant hodepine i flere dager selv om du tar egnede smertestillende, er derimot noe jeg ville tatt opp med fastlegen...

God bedring...