Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  21 3148
Tok noen bilder av hunden min ute i dag mens han lekte!
Her er bilde av Nitro.
Håper noen liker bildet

jeg er ikke akkurat proff på bilder, men syntes det var tøft!
For lyst øverst, og svart ramme syns jeg ikke passet. Ellers så har du en veldig flott hund!
ffanta's Avatar
Trådstarter
Sitat av mo3 Vis innlegg
For lyst øverst, og svart ramme syns jeg ikke passet. Ellers så har du en veldig flott hund!
Vis hele sitatet...
Takk for det

Rammen er kanskje greit og droppe ja.

Måtte få det litt lyst for at hunden skulle synes,klarte og får bakrunnen mørk men hunden lys..
Jeg likte det sykt godt, synes også den svarte ramma passet.
Jeg driter i kommentere alt det fototekniske, siden jeg selv digga bildet veldig
Sist endret av random36598; 12. januar 2012 kl. 16:18.
Du kunne jo ha prøvd å klippe vekk det meste av toppen, feks til nærmeste hustak? når jeg prøver å dekke til toppen med et blad, syns jeg i all fall det blir bedre.
Sist endret av mo3; 12. januar 2012 kl. 16:20.
Bildet, som er tatt med et fotografiapparat, forestiller en hund.
Dyrebilder er gjerne bedre i svart-hvitt da kontrastene blir mere tydligere. Har selv hatt flere newfoundlandere og det å ta fargebilder av de var ganske utfordrene og endte ofte bare i en svart klatt med ingen kontrast.

Ellers er jeg enige med de over; for mye lys øverst i bildet og ramma kan droppes.
ffanta's Avatar
Trådstarter
Det der er sånn typisk bilde jeg føler jeg aldri klarer og ta igjen av hunden. Men om skyene skulle bli mørkere så blir hunden helt svart..så klarer ikke kombinasjonen ..=\
det var en fin hund
Utrolig fin hund! Hvilken rase er det?
ffanta's Avatar
Trådstarter
Det er blanding av Rottweiler og Schæfer ( hvis jeg skrev det riktig) akkurat blitt 1år for 2 dager siden
Ah, det forklarer! Trodde først det var en staff når jeg så kroppsbygningen
Sitat av ffanta Vis innlegg
Det er blanding av Rottweiler og Schæfer ( hvis jeg skrev det riktig) akkurat blitt 1år for 2 dager siden
Vis hele sitatet...
Heter grandanoa!
Heter blandingen grandanoa? Det hørtes jo rart ut, i og med at Grand Danois er en annen type hund, men navnet uttales helt likt...
Sitat av n5k Vis innlegg
Heter blandingen grandanoa? Det hørtes jo rart ut, i og med at Grand Danois er en annen type hund, men navnet uttales helt likt...
Vis hele sitatet...
Er det jeg har blitt fortalt! Har hatt samme blandingshund tidligere.
Dette er en Grand Danois.

Bildet over ligner ikke, syns jeg. Dessuten er Grand Danois en rasehund.
Begrenset bruker
uaexed's Avatar
Sitat av DonTomaso Vis innlegg
Bildet, som er tatt med et fotografiapparat, forestiller en hund.
Vis hele sitatet...
Godt observert DonTomaso.
Jeg har også en hund.

http://a6.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc6/198614_1758319242381_1371006173_31836260_547025_n.jpg
Sitat av n5k Vis innlegg
Dette er en Grand Danois.

Bildet over ligner ikke, syns jeg. Dessuten er Grand Danois en rasehund.
Vis hele sitatet...
Har helt ikke påstått at ta sin hund er en Grand Danois.
Sitat av TheGloryHole Vis innlegg
Jeg har også en hund.

http://a6.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc6/198614_1758319242381_1371006173_31836260_547025_n.jpg
Vis hele sitatet...
Yndligshunderasen min. Jævlig fine OG jakthunder!

Til TS:
Synes rammen var tøff, men kunne vært litt tynnere etter min mening. Kult bilde
ffanta's Avatar
Trådstarter
Beklager for at jeg forklarte litt feil,dette er blanding av schæfer,rottweiler og litt labrador.

Fin hund TheGloryHole