Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 1129
En tanke slo meg nå for en liten stund siden. Når man tar syre / LSD tar man den på tungen, eller svelger den o.l. Du oppnår uansett ønsket rus. Selv ved å ta på tabs vil stoffet bli tatt opp. Noen av de vanligste måtene å ta opp stoff hurtig i kroppen på er jo sniffing eller å ta ting opp under leppen (Ja, jeg referere til snus). Vi er alle kjent med den buzzen som kommer rimelig kjapt av snus for så å dempe igjen etter et par minutter toppen. Nå er det så lite lsd som skal til så sniffing er ikke et alternativ, men dersom du puttet lsd opp under leppen, vil da syren bli tatt hurtigere opp og føre til en mer intens rus, eller bruker syren uansett lang tid på å kicke inn og treffe reseptorene?

Kan være dette er en dum tanke, men jeg regner med at noen her inne vet mer enn meg og kan bekrefte eller avkrefte dette.
Sist endret av Dartrix; 13. august 2020 kl. 18:49.
Søkte kjapt på nettet å fant ikke noe angående hvor mye man tar opp gjennom leppa (buccal) men antar at det ligger på samme nivå som sublingualt.
Det er slimhinner i nesen slik som i kjeften så det er selvfølgelig mulig å snorte LSD,men antageligvis vil det ikke gi noe særlig raskere virkning, værtfall ikke betydelig.

Stoffer man kan snorte kan man også ta sublingualt/bukkalt men virkningen på de forskjellige inntaksmetodene er relativt lik, antar derfor at dette stemmer også for LSD.
New generation
colakork's Avatar
Husk at snus ikke er noe standard utenfor Sverige/Norge.

Utgjør en stor(!!!!!!!!!!) forskjell ifh til folks erfaringer og hva folk har hørt om på nett.
Swimming
Dartrix's Avatar
Trådstarter
Sitat av Passiv Vis innlegg
Søkte kjapt på nettet å fant ikke noe angående hvor mye man tar opp gjennom leppa (buccal) men antar at det ligger på samme nivå som sublingualt.
Det er slimhinner i nesen slik som i kjeften så det er selvfølgelig mulig å snorte LSD,men antageligvis vil det ikke gi noe særlig raskere virkning, værtfall ikke betydelig.

Stoffer man kan snorte kan man også ta sublingualt/bukkalt men virkningen på de forskjellige inntaksmetodene er relativt lik, antar derfor at dette stemmer også for LSD.
Vis hele sitatet...
Takk for utfyllende svar! Ser ut som om vi må putte teorien to the test då
Anonym bruker
"Redd Esel"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
litt random fun fact, du kan stappe den oppi rævva også. slimhinner der som i nesa.
Det blir omtrent som å putte den under tunga etter min erfaring. Kjør på.