Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 983
Anonym bruker
"Orange Kvernknurr"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hei,

Når jeg drikker pleier jeg enten og poppe 2mg rivotril ta noen pils og litt joint. Om jeg ikke popper 2mg rivotril pleier jeg ofte og ta noen linere kokain etter ett par pils. Men hvor farlig er det altså og kombinere alle 3? altså 2mg rivotril, ett par pils, og noen linere coke?
Anonym bruker
"Forferdet Vågehval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Ganske farlig om du ikke har en limit, noe som fort blir borte av hvert enkelt av stoffene du nevner.

Kokain gjør deg mer edru så du drikker mer, rivotril gjør deg dum i huet og uten begrensninger så du sniffer mer, og du får ikke like effekt av kokainen med downers og piller i blodet så du tar mer kokain. Veien til overdose eller psykose da er en ganske liten margin om man først tar for mye.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Ganske farlig om du ikke har en limit, noe som fort blir borte av hvert enkelt av stoffene du nevner.

Kokain gjør deg mer edru så du drikker mer, rivotril gjør deg dum i huet og uten begrensninger så du sniffer mer, og du får ikke like effekt av kokainen med downers og piller i blodet så du tar mer kokain. Veien til overdose eller psykose da er en ganske liten margin om man først tar for mye.
Vis hele sitatet...
Den ser jeg, at komboen på en måte kan føre til at man bli uansvarlig og dum og overdriver på dosene. Jeg har aldri hatt det problemet egentlig. Popper aldri mer enn 2mg rivo, og holder meg som regel til maks 6 0,33 øl. Sjelden jeg har fått hukommelsestap eller blitt ape, men er nok fordi jeg ikke har overdrevet med rivo dosene.

når det gjelder kokain pleier jeg alltid vente minst en halvtime før jeg tar en ny liner også.

når man ser på tripsit sin ruskombinajson chart ser man at alkhol og kokain er en farlig kombinasjon. Det samme gjelder benzo og alkohol. men jeg vil påstå at dette er ganske vanlige kombinasjoner.

Det som bekymret meg mest var kombinasjonen mellom rivo og kokain da jeg har hørt at uppers og downers ikke skal blandes i det hele tatt. Men når man ser på denne charten har denne kombinasjonen fått blå farge. Dvs lav risiko.
Sist endret av Zarni; 11. august 2020 kl. 13:29.
Anonym bruker
"Sammen Lemen"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Er vel riskiko forbundet med blanding av Rivo + Kola, Weed + kola og alkohol + kola. Men føler som Zarni sier at det alikavel er ganske vanlig å blande disse stoffene.
R.i.p 23.04.2021
Uppers og downers mixer bra dem,får en kombinasjon av begge sider som stimulerer utrolig bra. Hvor Sundt det er kan diskuteres. Den komboen alkohol -rivotril- cola er helt ok vis du har max selvkontrol.
Det er sikkert belastende på både hjerte og lever, antageligvis ikke noe man bør gjøre så ofte..