Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 2672
først å fremst vil jeg si at jeg får disse på resept fra legen og at det er en grunn til at jeg bruker dem. Jeg får også ketorax i injeksjoner(som jeg setter selv hjemme, men når jeg er tom for ketorax hadde det vært greit å kunne sette oxynorm så jeg slipper alt stresset med sykehus og sånn!)

Har satt oxynorm før, men problemet er at alt pulvere ikke vil løse seg opp og enten tetter nåla eller så blir det liggende igjen i enden av pumpa..

Noen som har noen triks om hvordan jeg får løst opp alt pulveret og om det evt blander seg lettere med saltvann? sterilt-saltvann altså!
Du får ikke løst opp alt pulveret, da det meste i tabletten ikke er vannløselig. Det vil bli liggende igjen gugge etter at du har filtrert det gjennom bomull. Det skal ikke være noe grums i pumpa.
Sitat av TrippyKing Vis innlegg
Du får ikke løst opp alt pulveret, da det meste i tabletten ikke er vannløselig. Det vil bli liggende igjen gugge etter at du har filtrert det gjennom bomull. Det skal ikke være noe grums i pumpa.
Vis hele sitatet...


Joda, men føler jeg kaster bort så mye når jeg filtrerer..
Om det er virkestoff igjen i filteret skull det i vann å drikk vannet?
For guds skyld ikke skyt tabletter.
Ikke er det sterilt, uansett hvor reint du forsøker gjøre det.
For det andre er det bindestoffer og dritt i det du ikke vil skyte intravenøst.
For det tredje er det ingen som vil høre et nei, vil kalle det moralisering, disse vil nå komme og forklare deg "trygge" eller effektive måter å gjøre det på. Fuck dem. Ethvert forsøk på å ufarliggjøre det å skyte piller er som regel folk som har behov for å rettferdiggjøre egen virksomhet.

Det sier vel litt at å skyte sånn dritt ofte fører til abcesser og infeksjoner hvis du gjør det intramuskulært eller subkutant. Hvis du gjør det intravenøst er kanskje ikke skadevirkningene like åpenbare med en gang, men desto verre når og hvis du blir rammet. Da snakker vi skader i hjerte/blodkar og infeksjoner som plutselig er langt mer alvorlige enn verkebyller.