Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 1328
Anonym bruker
"Sjuk Falk"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Er det fare for å få xanax med fentanyl når man kjøper på gata i Oslo? Hvordan vet man at det er ekte?
De er sannsynligvis fake, men lite sannsynlig at det er fentanyl i de
Sist endret av Bothrops; 6. august 2023 kl. 15:52.
Enormt lite sannsynlig at du finner fentanyl i piller som utgir seg for å være benzodiazepiner. Det er i 99% av tilfellene bare skremselspropaganda.
Anonym bruker
"Arbeidende Bergnebb"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Har hatt interesse for akkurat dette, og testet hvert brett jeg har kjøpt for fent med stripsa nevnt ovenfor.

Har vel blitt noen hundre brett. 0 utslag.
Anonym bruker
"Sjuk Falk"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Men dersom det skulle være fentanyl i et brett med xanax er det da sånn at man dør av/får overdose av kun en halv pille xanax eller må man liksom ta 5+ piller for at det skal bli nok fentanyl?
Det varierer, det kan være hotspots osv.. men ja 1 pille kan være dødelig. Men er ikke noe stort problem her i landet utifra hva jeg har hørt.
Anonym bruker
"Trygg Abbor"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Det kommer ikke til å være fentanyl i xanaxen din.
Fentanyl er ikke akkurat gratis det heller. Spesielt ikke her oppe i Norden.
Det hender, men det er så vidt meg bekjent ikke rapportert om uncle fenny i xanny i Norge enda. Feks ingen rapporterte dødstilfeller. Som jeg vet om.

Du hadde red xanax, eller devil xanax, de 6mg som Lil peep døde av, men det var in the U S of A.

Det du bør være mere viktig med å sjekke med fent strips, er opioider.

Alltid utvis skadereduksjon og ta de nødvendige forhåndsregler.

Vær skeptisk til dine kilder og sjekk alltid styrke og effekt ved mindre doser.

Vær helst flere sammen, og om nødvendig, ha naloxon og evnt andre remedier klare om dere eksperimenterer med stoffer.

De er VELDIG psykoaktive.

End of moral