Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 514
Anonym bruker
"Fremmed Blåhval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Dårlig ide? Sto på rusoppysningen det var en dårlig combo
Changa inneholder vell en maoi, d er omstridt så vidt jeg vet hvor mye effekt d gir når d røykes. Men jeg ville uansett vært varsom, da d er rissikoer hvis man blander med stimmulanter osv. Ren dmt skal vell gå fint

Dog spørs d vell på psyken din hvor lurt d er å blande
Sist endret av bewaah; 19. januar 2024 kl. 16:46. Grunn: tilleggsopplysning
Hvorfor i alle helveter vil man blande de to? Som å blande vaniljeis og brunsaus
DMT aleine, alltid!
Sitat av bewaah Vis innlegg
Changa inneholder vell en maoi, d er omstridt så vidt jeg vet hvor mye effekt d gir når d røykes. Men jeg ville uansett vært varsom, da d er rissikoer hvis man blander med stimmulanter osv. Ren dmt skal vell gå fint

Dog spørs d vell på psyken din hvor lurt d er å blande
Vis hele sitatet...
Det fungerer så lenge virkestoffet konverteres til freebase. Changa er "infused" med både DMT og harmala. Lages changaen "riktig" så skal det brukes freebase versjonen av begge disse.

Ikke gjør dette TS, du risikerer serotonin syndrom ved denne blandingen.
Det lønner seg å ha respekt for dmt'en og changaen og bruke de alene. Har du noe erfaring med de to?