Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 1153
Er på utkikk etter å kjøpe AirPods Pro 2. Har gått gjennom hele Finn.no og sett på dem som har en pris rundt 1500-2000 kroner. Jeg spør alle om kvittering, hvor de fleste enten ikke svarer eller at de sier de har fått den i en gave. Jeg mistenker sterkt at det er mye svindel på gang her. Noen sier de har gyldig serienummer, men det kan vel også fakes på boksen?

Synes det er synd at det tilsynelatende skal være vanskelig å gjennomføre en ærlig handel.

Noen som har liknende erfaringer?

Det var forresten Apple AirPods 2 jeg var på utkikk etter
Sist endret av CallMeMaybe.Dog; 9. august 2023 kl. 14:30. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Jeg personlig tar aldri vare på noe som helst av kvitteringer. Men det kan godt hende det er som du sier, eller at det er mye tyvegods ute går
Sitat av Dr.PsyceliumX Vis innlegg
Jeg personlig tar aldri vare på noe som helst av kvitteringer. Men det kan godt hende det er som du sier, eller at det er mye tyvegods ute går
Vis hele sitatet...
Nei, heller ikke jeg. Men i dagens tidsalder skal det ganske mye til for å ikke ha en eller annen form for elektronisk kvittering. Elkjøp og Power registrerer alt på navn. Kjøper du på nettet har du en kvittering på e-post. Tenker også når det gjelder dyre varer man kanskje en gang må reklamere på så er det mye mer relevant å ta vare på en kvittering..
AirPods deles jo ut gratis i hytt og pine av mobiloperatører og el-butikker ved kjøp av iPhone, så mulig det er derfor det er så få kvitteringer i omløp.
Har blitt en "trend" på tiktok og andre sosiale medier der ungdommer viser fram at de kjøper kjøper replica airpods i bulk fra china og selger dem som ekte, ser ut til at dette har kommet til Norge.
Sitat av CallMeMaybe.Dog Vis innlegg
Nei, heller ikke jeg. Men i dagens tidsalder skal det ganske mye til for å ikke ha en eller annen form for elektronisk kvittering. Elkjøp og Power registrerer alt på navn. Kjøper du på nettet har du en kvittering på e-post. Tenker også når det gjelder dyre varer man kanskje en gang må reklamere på så er det mye mer relevant å ta vare på en kvittering..
Vis hele sitatet...
Man får kvittering selvom. Kjøpte et par AirPods for noen år siden. Der står det mobil xxxxkr og AirPods pro 0,00 kr.

Sitat av sjokotroll Vis innlegg
Har blitt en "trend" på tiktok og andre sosiale medier der ungdommer viser fram at de kjøper kjøper replica airpods i bulk fra china og selger dem som ekte, ser ut til at dette har kommet til Norge.
Vis hele sitatet...
Det er faen meg jævlig trist. Kunne man heller ikke bare lært ungene opp til å heller stjele?
Sist endret av CallMeMaybe.Dog; 9. august 2023 kl. 17:14. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Får kjøpt fake airpods til 4-500kr MAX som ser ut som ekte å kobles til tlf som ekte. Vil du ha ekte, kjøp fra Elkjøp/Power.