Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 1903
nso
popålol
nso's Avatar
Administrator
[center]Bunker>DJs>Liveacts>Industrial & Psychedellic decorations>Dress up & freak out>Open your mind>Dance!

http://www.serum.no/webflyer/thecomplex181008_webflyer.jpg

Jilted Generation Raging Clubbers
THE C O M P L E X

Time: Saturday 18th of October 2008
Place: In the bunker on Nordnes called Teknikerkroen.
[/center]
Technobunker:
UTHANIZER aka DJ Urv (Ploink) [Classic Breakbeat Rave/Techno DJ set]
SUBWAY (Room101/The Villa) [Drum'n'bass/Hardcore DJ set]
SNOOPALOOPA(Peak) [Drum'n'bass/Breakbeat Live set]
DJEDI (Nabovarsel) [Drum'n'bass/Jungle DJ set]
AUTOMATPISSTOOL (Grøt/OBF) [IDM/Breakcore Live set]
ePLACEBO(Soul&Bass/Protokolradio) [Drum'n'bass/Liquid DJ set]

Spaceroom aka FELT-PSYKESTUA:
DJ CHRISTER aka Jesus Christer (Shiva Space Technology/Mechanik/Limboland) [Psy]
PSYCLONED (Psykestua) [Psy/Chill/Goa]
OSIRABINBABA [Chill]

VJ: H220
Lights: Anders G
Deco: Kristin Gjertsen (Dominion/Bloodline)
VFX: Rød Dal

Sound & Light delivered by: KBE Events

ID: 18
CC: 150,-
Presale ticket: 100,-

Start: 21:00 - 02:30 (Be here early! Don't miss liveacts )
Vis hele sitatet...
Litt jalla formatering og engelsk, men jeg koppa det fra tråden på repeat.no.
Anyways, det er party på Teknikerkroen. Jeg er med som artistansvarlig og kommer til å være der.

Det er forhåndssalg av billetter på Bodhi Beatserviz i Skostrædet.

Dette er altså spam, men jeg putter det i kategorien "percs"
Jeg kommer ditt as. Complex i Bunkeren. Sikkert mye kule studentz. Skal du dra noen låter?
nso
popålol
nso's Avatar
Trådstarter Administrator
Nei, jeg spiller ikke denne kvelden.
baad as. Men åssen er plassen a? Kjenner du dem som speller? Plass til mange der eller, Mye bra å se?
nso
popålol
nso's Avatar
Trådstarter Administrator
Plassen er grei. Det er hovedbunkeren til Tyskerne under krigen, og er nå studentkro for en av høyskolene i byn.
Jeg kjenner en del av de som spiller, det er plass til en del hundre og jeg regner med det er mye bra å se selv om jeg håper folk kommer primært for å høre.
håper bare det blir snart liv, kan ikke vente til Complex. sjekka ut ei myspace side av Urv eller DJ Urv. kjenner du til han, L ?
Regner med at jeg kommer.

Mener å huske at de ikke tar kort der. Stemmer det? Greit å få med seg for de som skal dit i så fall.
spQ
Dyslectic Mind
spQ's Avatar
Sitat av Luric
håper bare det blir snart liv, kan ikke vente til Complex. sjekka ut ei myspace side av Urv eller DJ Urv. kjenner du til han, L ?
Vis hele sitatet...
Hehe, det er en mann som kan få den lateste mannen i verden til å dra i gang dansefoten på alvor. Helt rått!

Gleder meg som en unge.. Regner med at det lurt å komme tidlig denne kvelden, ettersom stedet ikke har plass til så aaaaaaalt for mange folk.
nso
popålol
nso's Avatar
Trådstarter Administrator
Sitat av ql1rz
Regner med at jeg kommer.

Mener å huske at de ikke tar kort der. Stemmer det? Greit å få med seg for de som skal dit i så fall.
Vis hele sitatet...
De tar nok ikke kort, det stemmer. "Nær" er ikke en beskrivelse man vil bruke om nærmeste kortautomat, heller.
Det morsomme er at presale bilettene er type 20 m unna meg. Kanskje jeg tar meg turen innom. Hvordan får man øye på deg nsO? Går du rundt i rosa flosshatt, eller skal du blande deg iblant alle de andre studentene?