Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 2303
Hei

Kan herre bruke en kvinnelig vaginal dildo eller bør han kjøpe den for menn og anal sex ? Det er vanskelige å finne dildo for menn . De er alltid store i diameter eller harde eller har annen årsak.

Takk
Mvh
Her er det vel egentlig bare å kjøre på med hva som føles riktig/naturlig? Det er på ingen måte ulovlig for menn å bruke dildoer som er designet for kvinner.
Jeg kjøpte lommefitte når jeg var 14 og fikk kjempegod hjelp.

Tror du må bare gå innom Kondomeriet så finner de hva du trenger
Bare husk at den bør gå utover nederst, slik at den ikke svupper opp i aslet hvis du får et gleppatak. Det er ikke noe særlig å måtte gå runden med legevakt og røntgen før det må legehjelp til for å få den ut.
Fuck Mr. Plod!
Er litt forskjell, de til mannfolk er ofte bøyd litt for å treffe prostata.

Hadde jeg først skulle gå i innkjøp av en slik hadde jeg kjøpt noe sikkelig kvalitet, finnes garrantert små og store til menn
Kanskje litt OT spørsmålet jeg kommer med nå men har noen av dere gutta klart å komme via prostata stimulering? I såfall hva er forskjellen?
Sitat av mr.roundtree Vis innlegg
Godt me lube og en pinn å bite i, så går det meste i safen om du vil det nok
Vis hele sitatet...
He, he, nå lo jeg godt.

Til trådstarter: Det finnes mange nettbutikker med godt utvalg til deg. Eksempelvis sinful.no

Har selv kjøpt ting fra de, og forsendelsen kommer helt nøytralt innpakket.

Ellers er det mulig å bruke ting fra hjemmet hvor du kan prøve ut hvilken størrelse som passer deg. Eksempelvis stearinlys, gulrot og agurk. Som andre har skrevet, pass på at gjenstanden ikke forsvinner inn bakdøra.

Edit: du kan fint bruke en dildo som er markedsført for kvinner.
Sist endret av revemikkel; 16. september 2023 kl. 11:22.
"Anything going into the anus must have a flared base"

Dr. Melancon
kan jo si om han som meldte seg til politiet og sa at han hadde stappet diverse innpakkede narkotiske stoffer i bakenden, og var redd for at de ikke sko komme ut.

dermed måtte politiet ransake mannen, noe mannen var riktig fornøyd med.

han sa det var de beste 2 timene av sitt liv og politiet fant ingen pakker med narkotiske stoffer.

jeg lo meg ihjel når jeg leste denne historien, håper den er sann. haha