Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  83 15112
Hei, som dere ser er jeg ikke helt fornøyd med politiets innsats når det gjelder min sak, har snakket med dem, å de sier det kan ta opp til 1 år før den blir løst, enda jeg har gitt dem bostedsadresse, fullt navn og alle bevisene de trenger for å oppklare saken.

Saken er: Like før nyttår kjøpte jeg en TV på QXL.no, jeg og selger ble enige om at når selger hadde motatt pengene så skulle selger sende TV'n til meg (vet det var en idiotisk avtale), men da jeg hadde overført pengene så fikk jeg ikke noe mere kontakt med selger, hun tar aldri tlf og svarer aldri på E-post, og noe TV har jeg heller ikke sett no til...

Jeg har konto nr.
E-post adresse
Selgers IP-Adresse
Selgers fulle Navn
Bosteds adresse (tror jeg)

Er det noe jeg kan gjøre? Har vurdert å ta meg en tur på besøk.........
Sist endret av marius800; 22. mars 2011 kl. 10:40.
Sitat av marius800 Vis innlegg
Hei, som dere ser er jeg ikke helt fornøyd med politiets innsats når det gjelder min sak, har snakket med dem, å de sier det kan ta opp til 1 år før den blir løst, enda jeg har gitt dem bostedsadresse, fullt navn og alle bevisene de trenger for å oppklare saken.

Saken er: Like før nyttår kjøpte jeg en TV på QXL.no, jeg og selger ble enige om at når selger hadde motatt pengene så skulle selger sende TV'n til meg (vet det var en idiotisk avtale), men da jeg hadde overført pengene så fikk jeg ikke noe mere kontakt med selger, hun tar aldri tlf og svarer aldri på E-post, og noe TV har jeg heller ikke sett no til...

Jeg har konto nr.
E-post adresse
Selgers IP-Adresse
Selgers fulle Navn
Bosteds adresse (tror jeg)

Er det noe jeg kan gjøre? Har vurdert å ta meg en tur på besøk.........
Vis hele sitatet...
Ja, du kan ta deg en tur på besøk.

PS: Jeg regner med du har sjekket at personen eksisterer og snakket med vedkommende tidligere.
Trådstarter
Jeg vet at personen eksisterer, finner selger både i skattelister, når jeg sporet konto nr. og på facebook....


+ Politiet sa dem hadde en hel masse saker på personen..
Sist endret av marius800; 22. mars 2011 kl. 10:43.
Besøk personen...
licenced penis
pizzadelivery's Avatar
38 5
jeg tror det er lurt å ha kvittering på overføringen.
hvordan hvet du at du har ip addressen til selgeren? det er bare polletiet som har lov til og spore den opp til fysisk addresse til der dem var koblet til internett
Trådstarter
Sitat av pizzadelivery Vis innlegg
jeg tror det er lurt å ha kvittering på overføringen.
Vis hele sitatet...
Det har politiet også fått...
Hadde villet freaket ut hvis jeg hadde svindlet ei også kommer personen på bessøk...

Som er sagt ovenfor her, ta deg ei tur på bessøk og vær høffelig og spør hvor tvn blir av osv.. ikke bråkjeftet da er det du som får politiet på nakken.
Trådstarter
Sitat av knutazz Vis innlegg
hvordan hvet du at du har ip addressen til selgeren? det er bare polletiet som har lov til og spore den opp til fysisk addresse til der dem var koblet til internett
Vis hele sitatet...
Hehe, jeg har IP-adressen som fører eg til ruteren som tilhører Next Gentel, har ikke tatt noen sjangser på å komme meg gjennom den får å komme meg til dataen..
I mellomtiden kan du kanskje blackliste personen på QXL.no? Så slipper alle vi andre å bumpe på svindleren, samtidig som du gjør det vanskelig for ham å selge på QXL igjen..
Her har du fått bæsj på leggen tror jeg Marius. Eneste du kan gjøre er å ta deg et lite besøk til personen som har pengene dine og ordne opp i dette på din egen valgfri måte. Jeg har vært borte i sånt før, og politiet blåser en lang marsj i slike saker som dette. De sier det kan ta rundt et år, så legger de bare saken i arkivet og håper på at du ikke orker peset med å mase. Ordne opp selv. Får bare håpe at personen du betalte eksisterer og at ikke det var en alias du hadde kontakt med.
Trådstarter
Sitat av Kain Vis innlegg
Hadde villet freaket ut hvis jeg hadde svindlet ei også kommer personen på bessøk...

Som er sagt ovenfor her, ta deg ei tur på bessøk og vær høffelig og spør hvor tvn blir av osv.. ikke bråkjeftet da er det du som får politiet på nakken.
Vis hele sitatet...
Bare ett lite problem, sleger bor på sørlandet, jeg bor i lengre Nord i Norge...
Sitat av marius800 Vis innlegg
Bare ett lite problem, sleger bor på sørlandet, jeg bor i lengre Nord i Norge...
Vis hele sitatet...
Har du prøvd og kontakte hu over facebook?
Trådstarter
Sitat av Kain Vis innlegg
Har du prøvd og kontakte hu over facebook?
Vis hele sitatet...
Jobber med å innfiltrere både E-post og FB konto...
Men kan ikke bruke min egen FB konto, får jo umulig noe info da...
Sist endret av marius800; 22. mars 2011 kl. 11:03.
Hvis du ikke kan nå selger fysisk så lager du et elektronisk helvette for personen. Bombander mailadressen med abbonement og spam, ring masse hver dag, send meldinger, spam facebooken og i det hele tatt. Til slutt må vel en atrtilleribeskytning som det skape nok dritt til at selger velger å være real.
kansje opprette en fiktiv profil å legge henne til som venn å deretter publisere hva for en snik hun er på veggen hennes ?
Sitat av marius800 Vis innlegg
Jobber med å innfiltrere både E-post og FB konto...
Vis hele sitatet...
Du må nok bite i det sure eplet, for politiet bryr seg nok ikke en damshit desvere.
Har opplevd slikt før, og politiet har henlagt saken før jeg ringte dem, surt..

Villet personelig gått på 4chan og postet ut en bilde av ho og skrevet "Rule 34 anyone?"
Trådstarter
Sitat av Kain Vis innlegg
Du må nok bite i det sure eplet, for politiet bryr seg nok ikke en damshit desvere.
Har opplevd slikt før, og politiet har henlagt saken før jeg ringte dem, surt..

Villet personelig gått på 4chan og postet ut en bilde av ho og skrevet "Rule 34 anyone?"
Vis hele sitatet...
Rule #34 kan leses Her!

(for de som ikke kan den)

Er det noen som har erfaring med E-mail Trace
Sist endret av marius800; 22. mars 2011 kl. 11:15.
Kanskje noen medfreaker bor i nærheten av henne.
Last ned diverse programmer og bomb msn , spam facebook , lag fake bruker legg til spam spam spam spam ødelegg alt du kan for ho. Cheers
hold oss for all del videre informert om hvordan det går
Trådstarter
Skal teste ut en Fin metode for å finne ut hvor datamskinen hennes befinner seg...
Sitat av marius800 Vis innlegg
Skal teste ut en Fin metode for å finne ut hvor datamskinen hennes befinner seg...
Vis hele sitatet...
Jeg (og sikkert fler) vil ha tilbakemelding om det der funker
Trådstarter
Kommer meg bare til next gentel sine servere... Tror man må bypass'e de hvis man skal greie å finne IP'n til dataen...
Tips:

http://www.pointsincase.com/articles...-someones-life

- Bli venn med henne på facebook, deretter send meldinger til alle vennene hennes med vedlagt dokumentasjon på at hun er en svindler.

- Hva med å spore opp og kontakte alt av familie, legg ved dokumentasjon på at hun har lurt deg når du kontakter de, og du skal se at hun føler presset.

- Kontakt jobben hennes og gjør det samme.

- Lag en side på facebook og nettside der du advarer mot henne, googler noen navnet hennes får de opp nettsiden, og du tar den ikke ned før hun har betalt deg..

- Gå til media "politiet oppklarer ikke sak der gjerningspersonen er kjent"
Sist endret av UENorge; 22. mars 2011 kl. 14:59.
Hei Marius.
Du har forsåvidt svart på ditt eget spørsmål. Du sier at politiet har MANGE saker på denne damen. Du er med andre ord ikke den eneste som har blitt lurt. Derfor tar det tid for politiet å samle sakene og stille de for retten.
Jeg forstår din frustrasjon over at det tar tid, men politiet kommer IKKE til å ta ut tiltale i din sak alene dersom det, som du sier, eksisterer flere lignende saker.
Du må nok dessverre smøre deg med tålmodighet og vær takknemlig for at du i det minste vet at hun blir dømt, selv om det tar tid.
Vil tro det er sånn når du bypasser qxl eller ebay eller hva du nå enn handler over og bare sender penger direkte til kontonr. har du ingenting på personen. eneste du oppnår ved å plage eller torpedere personen er vel å kriminalisere deg selv..!
Mas, mas og mas enda mer, ikke gi deg før du hører fra ho. True med polis (selv om du har gjort det allerede), ikke la deg stoppe. Selv etter mange måneder. Gjør livet hennes til et helvete ved å mase til enhver tid på døgnet
Cookie Monstah ^_^
Sitat av marius800 Vis innlegg
Bare ett lite problem, sleger bor på sørlandet, jeg bor i lengre Nord i Norge...
Vis hele sitatet...
Hvor bor hun? jeg bor i Mandal ( heilt i sør ) kan kanskje se om jeg har noen venner som gjerne vil hejlpe deg?
Sitat av juster Vis innlegg
vær takknemlig for at du i det minste vet at hun blir dømt
Vis hele sitatet...
Du kan gi alle slags beviser på et sølvfat til politiet, det er likevel en fin sannsynlighet for at saken blir henlagt.
Sist endret av Don Veto; 22. mars 2011 kl. 15:45.
Trådstarter
Sitat av lordstian Vis innlegg
Hvor bor hun? jeg bor i Mandal ( heilt i sør ) kan kanskje se om jeg har noen venner som gjerne vil hejlpe deg?
Vis hele sitatet...
Selger bor i Skien
Cookie Monstah ^_^
Sitat av marius800 Vis innlegg
Selger bor i Skien
Vis hele sitatet...
I see, du kunne ikke skaffet meg adressen, så kan jeg spør en kamerat av meg oppi oslo om han vil besøke ho?
Sitat av marius800 Vis innlegg
Selger bor i Skien
Vis hele sitatet...
Når ble Skien sørlandet? Haha

Men ja jeg ville kjørt med å prøve å fucke opp for henne. Kontakte familie, arbeidsgiver, venner alt og bare sendt dritt som beviste at hun svindlet deg. Lag et helvete Eller la andre gjøre det for deg
Sitat av lordstian Vis innlegg
I see, du kunne ikke skaffet meg adressen, så kan jeg spør en kamerat av meg oppi oslo om han vil besøke ho?
Vis hele sitatet...
Håper han ikke er med i hells angels da
Cookie Monstah ^_^
Sitat av Kain Vis innlegg
Håper han ikke er med i hells angels da
Vis hele sitatet...
neida XD tenkte ikke skade henne heller, bare skremme eller lage et sat*** helvete for ho
må jo være verdens dummeste svindler, bruke sitt eget navn og kontonummer, legg ut navnet hennes her da, så vi andre blir advart!
Sitat av lordstian Vis innlegg
neida XD tenkte ikke skade henne heller, bare skremme eller lage et sat*** helvete for ho
Vis hele sitatet...
Har ho blogg/nettside? hvis så kan man ddos ned siden (eller hacke)
Har ho e-mail? ja da sender man e-mail bomber / rat / trjonar
Er ho komplett idiot så kjøre ho exe filen og får virus.
Eller lag en anonym nettside om ho, med informasjon hvem ho er, hvor ho bor, facebook/telefon nummer, tar og Rule34 bildene av ho, og poste dem ut på 4chan med hennes facebook profil, så 4chan folkene kan sende ho linken, dem er veldig glad i det.

Ring ho 6 ganger om kvelden, og morgen, kollega, familie, venner, og kjærester/date.

Få brukeren hennes blokket på qxl.no.

Har ho blogg? post det ut på 4chan med en god bedskrivelse hvorfor dem skal trolle/hacke/ddos hele bloggen hennes, og sier du bedskrivelsen så vil dem nok gjøre det, for og hjelpe deg.

Har muligheten til og kjøre dos mot nettsider/ip hvis den ikke er bedskyttet.
Gi bort telefon nummeret til pedofiler på chatroulette/4chan...

Noen tips...

Sitat av Notoneofthem Vis innlegg
må jo være verdens dummeste svindler, bruke sitt eget navn og kontonummer, legg ut navnet hennes her da, så vi andre blir advart!
Vis hele sitatet...
Da er ho nokså dom til og få en RAT..
Hypnotisk loverboy
Sandoon's Avatar
Jeg tviler på at noen av de på 4chan gjør noe som helst for å hjelpe deg. De gjør det for egen underholdning. Men lykke til, du
Sitat av Sandoon Vis innlegg
Jeg tviler på at noen av de på 4chan gjør noe som helst for å hjelpe deg. De gjør det for egen underholdning. Men lykke til, du
Vis hele sitatet...
Du har hackforum.net også
Trådstarter
Har på følelsen av at når JEG gjør noe galt er purken der med en gang, men når JEG raporterer noe så er de helt careface....
btw, bare lurer, støtter qxl spendon kort?
Trådstarter
Sitat av Peeinmyurin Vis innlegg
btw, bare lurer, støtter qxl spendon kort?
Vis hele sitatet...
Nei, så vidt jeg vet så må oppjøret for auksjonene du vinner gjøres opp mellom selger og kjøper privat...
Sitat av marius800 Vis innlegg
Selger bor i Skien
Vis hele sitatet...
Jeg bor i skien, send gjerne pm Har aldri vært borti noe sånt før selv, men har noen bekjente som har vært utsatt for det samme.
Sist endret av ChupaChups; 22. mars 2011 kl. 19:49.
bor i porsgrunn, 20 min unna skien. Kan gjerne ta en tur innom luringen med filmkamera for å øke presset, men skulle hatt mic : (|

edit: så kan jeg uploade filmen for dere : )
Sist endret av Egget; 25. mars 2011 kl. 09:55.
Sitat av Egget Vis innlegg
bor i porsgrunn, 20 min unna skien. Kan gjerne ta en tur innom luringen med filmkamera for å øke presset, men skulle hatt mic : (|

edit: så kan jeg uploade filmen for dere : )
Vis hele sitatet...
høres ut som en genial ide
Sitat av Sneipen92 Vis innlegg
Når ble Skien sørlandet? Haha

Men ja jeg ville kjørt med å prøve å fucke opp for henne. Kontakte familie, arbeidsgiver, venner alt og bare sendt dritt som beviste at hun svindlet deg. Lag et helvete Eller la andre gjøre det for deg
Vis hele sitatet...

Skien er heller ikke østlandet hvis du trodde det. Det ligger på grensa. Det er sør-østlandet..
La oss vite hvordan besøket gikk!
Venter spent med pizza og brus
Denne dama har kødda med feil fyr.
Ja huff, tipper hu blir maks redd når småunger kommer på døra hennes
Hvor mye gir du meg for å gå inn å hente TV? Bor i Bamble.