Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 3147
Er ute etter et åpent forlatt bygg (lagerbygg, fabrikker etc) i Bergensområdet, tenkte å få til noe spesiell paintballspilling innendørs. Har hørt at det er et lagetbygg på Askøy (?) som visst er helt forlatt, men som skal være usaklig skummelt å gå inn i. Hadde vært rått med litt stemning også, hadde bare gjort spillet enda mer intenst. Er ikke ute etter hus egentlig, da det sikkert blir litt for trangt for paintballspilling. Er jo ikke annet enn dårlig vær på denne delen av landet, så prøver å få til noe med en gjeng.

Noen som har noen tips? Anelse hvor denne fabrikken på Askøy ligger? Tips til steder som egner seg for paintballspill?
Takker for svar!
Yes, har sjekket ut Extreme City, men da jeg har eget utstyr er jeg ute etter noe mer...urbant? Extreme City virker kult, men prisene er ikke så kule... 350,- for en time er litt i det meste laget for meg, jeg vil heller ha en location hvor vi kan spille noen runder, spise litt lunch og slappe av før vi fyrer løs på hverandre igjen.

Helst uten grunneiere som jager oss veggimellom.

edit: leif was here
Sist endret av MannY; 12. oktober 2008 kl. 02:09.
Se deg om. sikkert noen hus ol. som skal rives.
Ta kontakt med huseier. Spørr om dere kan låne/leie lokalet en dag for en billig penge.
Gjorde dette i Steinkjer fikk leid ett gammelt falleferdig hus i ett døgn for 300,- uten stress.
Vi leide også en gammel skole i Mosjøen som skulle rives. 1000,- for en hel helg.
du har jo gamle sildefabrikken utpå øya di da, den skulle bygges om en gang, men vet ikke om de har gjort de enda(tviler på det). den er(var hvertfall) øde og forlatt.
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Jeg har vært i det perfekte stedet for slike ting... Ett minus kan være at mange har vært der før, derfor ganske ødelagt med tanke på vinduer osv... Men STOR plass, faktisk så stor at det kan være kjedelig med en paintballkrig hvis dere ikke er mange..

(Er ikke veldig kjent i Bergen siden jeg akkuratt har flyttet hit)
OK stedet ligger i nærheten av danmarksplass... Mellom de 2 bruene som går over til byen, vien nederst mot vannet.
Gå fra danmarksplass og mot puddefjordsbrua, huset ligger da på venstre side (ikke mot vannet)... Hele veien på høyre side er det industri-områder.
Kan gå en tur til senere og se om jeg ser om det er noe skilt eller lignende i nærheten.

Håper du får brukt dette stedet.
Sitat av leopex Vis innlegg
Jeg har vært i det perfekte stedet for slike ting... Ett minus kan være at mange har vært der før, derfor ganske ødelagt med tanke på vinduer osv... Men STOR plass, faktisk så stor at det kan være kjedelig med en paintballkrig hvis dere ikke er mange..

(Er ikke veldig kjent i Bergen siden jeg akkuratt har flyttet hit)
OK stedet ligger i nærheten av danmarksplass... Mellom de 2 bruene som går over til byen, vien nederst mot vannet.
Gå fra danmarksplass og mot puddefjordsbrua, huset ligger da på venstre side (ikke mot vannet)... Hele veien på høyre side er det industri-områder.
Kan gå en tur til senere og se om jeg ser om det er noe skilt eller lignende i nærheten.

Håper du får brukt dette stedet.
Vis hele sitatet...
Du kan eventuelt prøve å sjekke på google maps, for å så poste en link med stedet her?
Ta deg en runde i Google Earth og se etter hus ol. som ligger litt vekk fra folk, og som ser litt forlatt ut. Ulempen derimot er vel at mesteparten av bildene er fra 2005, så du får gå å kikke litt før du/dere bestemmer dere for et sted.