Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  64 8289
Noen som vet hvor jeg kan få frest en 9999999 nøkkel? Eller en 101010...
Enten tar du dremelen fatt eller så ordner du deg med en låsesmed som kan gjøre det. Viser seg at det ikke er så kjempeviktig at det er helt nøyaktig..

Men du må jo ha en masse "blanks" da..

Dirker er ikke ulovlige i Norge. Kjøp fra lockpickshop.com eller spyshop i oslo.
▼ ... noen uker senere ... ▼
er ganske ny på dirking og har skaffet meg et enkelt sett med dirker, men lurer på hvilke låser som er anbefalt å begynne på for en nybegynner, tenker da på hengelåser og dørlåser.
Glem foreløpig dørlåser. Hengelåser kan deles inn i ca 4 kategorier;

1. Superenkel (sett dirken inn og rot litt rundt så går de opp)
2. Medium (2-5 pinner må settes riktig, ingen sperrepinner)
3. Vanskelig (Sperrepinner)
4. Meget vanskelig (Sperrepinner, tverrbroer, muslinger, tumlere i stedenfor pinner osv..)

Dette ser du i stor grad, dess billigere en lås ser ut dess enklere er den. Vanligvis. Hva gjelder merker så er vanligvis de enkleste av "noname"-merker, altså ukjente merker av diverse asiatisk slag. ABUS, YALE, TRIOVING produserer låser fra 3 til 4 så avvent disse litt. Men små enkle ABUS-låser kan du raskt bryne deg på da disse er glimrende treningslåser. Husk å lese mye litteratur på emnet. Det finnes i massevis på nettet.

Jeg kan selge deg 5 hengelåser med 3-5 pinner av diverse ukjente merker for 100,- ;-)

/øystein
Ok har gått til innkjøp av en noname lås, raker denne ganske så kjapt nå ca 5-10 sek, kunne være interessert i de låsene dine ja, send meg en mail på du
Noen her som har erfaring med å lage bumkeys selv, ser jo relativt enkelt ut på den nederlandske "whatthebump" filmen
Enkelt å lage, men du trenger som nevnt ganske mange profiler. Og trioving godkjente låsesenter har ikke lov å selge deg disse.. Men kan jo hende du kan få tak i hos en lokal låsesmed.

Så visst jeg har en trioving nøkkel som passer i låsen min og i naboen sin kan jeg da file denne ned til en 9999999 nøkkel å bumpe alle trioving låser som denne passer i, eller har jeg misforstått litt nå...
Sitat av Boz
Så visst jeg har en trioving nøkkel som passer i låsen min og i naboen sin kan jeg da file denne ned til en 9999999 nøkkel å bumpe alle trioving låser som denne passer i, eller har jeg misforstått litt nå...
Vis hele sitatet...
Tror du kan bumpe hele "dritten" da
Hvordan fungerer det å dirke med det som er inni en vindushvisker? bøyes den i 90 grader får å få en slags tension eller?
- Varmes, bøyes og vries til tensjonsverktøy.
- Varmes, bøyes til dirk.

Da har man det man trenger for å åpne de enkleste hengelåsene..



Hvordan skal den dirken se ut som da?
jeg bestilte et dirkesett fra www.southord.com for en tusenlapp, veldig enkelt og bestille og jeg betalte med wire transfer
det tok ikke lang tid før jeg fikk det, og prisen var ikke blodig heller
jeg vet ikke om det er ulovlig, men jeg fikk pakken
Southord er greie karer, du slipper toll/mva om du er heldig. Men 1000,-?? For den prisen kan du jo lage deg helautomatisk bruteforce-sett.. ;-)

Skal knækkes
Golder's Avatar
Mange gode svar her, men jeg fåreslår at dere fortsetter denne diskusjonen i denne tråden: http://www.freakforum.nu/forum/showt...6&page=2&pp=50

Det er ikke vits i å kjøre to tråder paralellt.