Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  52 12426
"Hei, og takk for mail!

Vi beklager at du har hatt en uheldig opplevelse med et av våre produkter.
Vi har hatt utfordringer med kullsyrenivået en periode. Vi jobber med utbedringen av dette. Ettersom kullsyrenivået påvirker smaken på produktene, er det viktig for oss å finne det helt riktige nivået, derfor kan dette ta noe tid, dessverre.
Veldig fint for oss at du og andre sier ifra når kvaliteten ikke er tilfredsstillende.

Vi legger stor vekt på grundig kvalitetskontroll for å sikre at våre produkter alltid holder optimal kvalitet. Vi setter derfor pris på at du har meldt fra om uregelmessigheter og takker for at du tok kontakt med oss.

Vi håper at denne hendelsen ikke vil hindre deg i å nyte våre produkter igjen.

Send oss adressen din, så skal vi sende en kompensasjon til deg.




Med vennlig hilsen
Coca-Cola forbrukerservice"

Myntene kom noen dager senere
▼ ... over en uke senere ... ▼
Sitat av marko Vis innlegg
Er det noen som hadde giddi å gitt meg en liten link til hvordan lage støpeform, hvor skal jeg kjøpe gips o.l. ?
Vis hele sitatet...
Har du noen gang lagd noe i tinn? jeg har holdt på med smykkestøping i tinn, men uansett det som er poenget er: da brukte jeg en type sand i tinnformen, la modellen av tingen som skulle støpes la sand over tingen og fikk dette kompakt. sanden var ganske fuktig og helt fin kornet. når jeg åpnet formen hadde jeg da en mal. så var det bare å smelte tinn og støpe i vei. tinn smelter med veldig lav varme og er et lett matriale. hvis du googler litt rundt om tinnstøpning og om smeltetempratur til forskellige matrialler trur jeg du skal finne ut av det
Sitat av Donkeybrain Vis innlegg
Haha, hvilket land er de myntene fra?
Vis hele sitatet...

Greske 50 drakmers mynter ( de har euro nå )

4000 drakmer var vel 100 kroner .. ( hehe )

Vanlige spilleautomater og parkeringsautomater og til og med bompengeringen i oslo slet med disse myntene.

Selv fikk jeg 1500 kroner i disse myntene på en spilleautomat for mange år siden.

Jeg fikk pengene overført på konto fra leverandøren av automaten og fikk beskjed om å kaste drakmene. noe jeg gjorde

Sitat av Jailbait Vis innlegg
"Hei, og takk for mail!

Vi beklager at du har hatt en uheldig opplevelse med et av våre produkter.
Vi har hatt utfordringer med kullsyrenivået en periode. Vi jobber med utbedringen av dette. Ettersom kullsyrenivået påvirker smaken på produktene, er det viktig for oss å finne det helt riktige nivået, derfor kan dette ta noe tid, dessverre.
Veldig fint for oss at du og andre sier ifra når kvaliteten ikke er tilfredsstillende.

Vi legger stor vekt på grundig kvalitetskontroll for å sikre at våre produkter alltid holder optimal kvalitet. Vi setter derfor pris på at du har meldt fra om uregelmessigheter og takker for at du tok kontakt med oss.

Vi håper at denne hendelsen ikke vil hindre deg i å nyte våre produkter igjen.

Send oss adressen din, så skal vi sende en kompensasjon til deg.




Med vennlig hilsen
Coca-Cola forbrukerservice"

Myntene kom noen dager senere
Vis hele sitatet...


Jeg sendte inn to flasker for par tre årsiden som de sjekket i labb.

de kunne ikke finne noe galt med brusen, men fikk et brev som det sto at jeg kunne ta med brevet til butikken og bytte dem i X antall flasker.

husker ikke hvor mange jeg fikk om det var 6 eller 10