Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 895
Hei,

Slengt på litt benzo og Tram i kveld.

Vet noen om Soma fungerer greit med dette? Hvordan er kombinasjonen?

Ønsker tilbakemelding fra noen som har prøvd eller vet med sikkert om det eventuelt er en farlig kombinasjon.
Hei,
for å kunne gi deg ett fornuftig svar mangler det masse opplysninger. Informasjonsmengden er utrolig vag, og gir ingen pekepinn på potensielle utfall. Hvor langt er ett tau? Hvor stort er ett hus? Du ser tegninga.

Hvilke benzodiazepin-tabletter har du spist, hvor mange og hvilken styrke? Med tram mener du Tramadol? Vanlig 50 milligram grønn og gul kapsel, og ikke en Nobligan depottablett? Har du annen informasjon om eventuell utviklet toleranse?

Den samme typen info er svært viktig for somadril. Uten slik informasjon er det praktisk talt umulig å si noe som helst om hvilket utfall dette sannsynligvis vil få. Det er viktig å være presis og uttale seg forståelig. "Ettpar-tre benzo" kan for noen bety 10-15 rivotriler, mens for andre betyr det faktisk to eller tre. Du ser hvor jeg vil hen.
"spør for en venn"
kmsc's Avatar
Ja det går fint, vær litt varsom dog, prøv deg litt forsiktig. Ikke noe veldig spesielt ang benzo og somadril(hvor har du fatt tak i denne btw?)

Men om det blir noe alkohol utover kvelden, hold deg til noen pils og vann. Det kan føre til en ubehagelig blackout da disse tre gaba stoffene(pluss tramafol) du helst skulle vært foruten. Nå er jeg på fest og må være kortfattet, men lykke til
Tusen takk for svar KMSC.

Investogathor,
Det du spør om er ikke relevant i forhold til spørsmålet mitt.

Jeg spør ikke om brukerdoser.

Bare lurer på om en kombinasjon av Tramadol og Somadril er en kombinasjon som er direkte farlig.

Men har tatt 200mg tramadol. 1mg Xanax. 3 pils. Formen er digg. Veldig god form.
Det kan være farlig, faktisk dødelig. Det kan ende godt uten konsekvenser. Ingen vet, umulig å si. Det er ikke kombinasjon som fører til umiddelbar død.

Det svarer direkte til spørsmålet ditt. Men for å kunne vurdere hvorvidt det potensielt eller sannsynligvis for deg er det essensielt å spesifisere hvilke andre elementer å ta hensyn til; typ andre rusmidler, medisinbruk, sykdommer som kan påvirkes og liknende relvant informasjon. Uten spesifisert informasjon er det dessverre svært vanskelig å gi ett pålitelig svar uten ren synsing.

Til senere kan du også enkelt sjekke søkemotorer om de interagerer for raskere tilbakemelding. Husk å ikke ta info fra freak som god fisk. Sjekk andre kilder også, kildekritikk er viktig med slike ting.

Ha en fortreffelig nyttårsfeiring, bare ikke sovne av når du nå først har somadril. Det er sjelden vare i dag! Kos deg!
Hei,

Okei skjønner!

Tusen takk for fyldig tilbakemelding. Skal være mer spesifik til en annen gang.

Ha en god nyttårsaften selv! Kos deg.