Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  1 918
Heisann! Har lyst på et mikro-solcelleanlegg for å ha det litt gøy med, og har funnet frem til noen deler på ebay som jeg tror funker sammen. Hadde blitt glad hvis noen dobbeltsjekka det, da jeg ikke er noen ekspert på området. Er det noe mer jeg trenger nå?


Tusen takk!
Hadde også blitt glad for noen morsomme (elektriske ting) å lage/leke seg med/eksperimentere med.
Sist endret av Dumipappen; 15. februar 2013 kl. 18:27.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Sitat av Dumipappen Vis innlegg
Heisann! Har lyst på et mikro-solcelleanlegg for å ha det litt gøy med, og har funnet frem til noen deler på ebay som jeg tror funker sammen. Hadde blitt glad hvis noen dobbeltsjekka det, da jeg ikke er noen ekspert på området. Er det noe mer jeg trenger nå?


Tusen takk!
Hadde også blitt glad for noen morsomme (elektriske ting) å lage/leke seg med/eksperimentere med.
Vis hele sitatet...


Dette vil fungere det, men tviler sterkt på 6,8Ah. Dette er ca halv pris iforhold til alle andre litium ion batteriet som jeg kjenner til. Den er nok på nermere 4ah, men bare du er klar over det.

Du kan bruke hvordan ledning du vil, dra på biltema og kjøp http://www.biltema.no/no/Bygg/Elektr...ledning-35350/

2,5mm2 kan du fint bruke.