Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 704
Hei jeg trenger litt hjelp med installeringen av enten Ubuntu eller Mint. Jeg husker ingenting siden sist, det jeg husker er at jeg fulgte en detaljert guide.

Først må man laste ned OS'et til PC'en jeg sitter på, og der etter laste ned et brenne program og få det ned på CD'en?

Noen som har et brenne program?
Har du Windows 7 er det brenne-program integrert i Media Player.
Brenne program har vært inkludert i windows siden XP (eller var det 2000?), men tror ikke de kan brenne iso filer hvis det er det du trenger å brenne. Anyways denne funker.
Sitat av Butterfly Vis innlegg
Brenne program har vært inkludert i windows siden XP (eller var det 2000?), men tror ikke de kan brenne iso filer hvis det er det du trenger å brenne. Anyways denne funker.
Vis hele sitatet...
Siden Windows7 kan man brenne ISOfiler (muligens også Vista i gitte servicepacks).
Jepp, brenner alt det skal være med W7
Jaja gutter og jenter, den gamle dritten av en packard bell vil jo ikke lese disken, verken på vanlig cd eller dvd. . ...
Og laste direkte inn på pcen er vel ikke mulig? Og minnepenn har jeg ikke til denne bruken ..
Sitat av Rabbern Vis innlegg
Jaja gutter og jenter, den gamle dritten av en packard bell vil jo ikke lese disken, verken på vanlig cd eller dvd. . ...
Og laste direkte inn på pcen er vel ikke mulig? Og minnepenn har jeg ikke til denne bruken ..
Vis hele sitatet...
Prøv å brenn på nytt igjen på tregeste hastiget, f.eks. 2x eller 4x, se om det hjelper. Hvis pc'en er under 5 år gammel kan du jo vurdere å levere den til service og få den fikset.