Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 2606
Sliter litt med å finne best mulig oppsett av Utorrent på min 25/10 Mbits fiber-linje. Laster stort sett bare ned fra private trackere. Noen som har noen tips til optimale innstillinger, slik at ikke normal nettsurfing kveles helt :-)
Det avhenger litt av ruter / modem etc, men:

Sett max connections til under 1000 på alle områder. Dette skal fiberlinja di klare.
Når det gjelder hastighet, kan du sette f.eks. 24 mbit inn og 9 ut, da får du veldig mye kapasitet til surfing

EDIT: Velkommen til forumet.
Sist endret av VLK; 4. juli 2009 kl. 12:09.
Options - speed guide.

Sett hastigheten der til 10mbps og trykk use selected settings.

Verifiser at porten er åpen.

Om det enda går tregt kan du ha en crappy ruter som ikke takler mange connections samtidig. Kast ruteren og finn en bedre eller begrens antall global connections enda mer i Preferences.
Trådstarter
2 0
Takker for alle gode svar :-)
Ting ser ut til å funke bedre nå. Fant vel ut at siden jeg stort sett kun laster ned/opp fra private trackere at jeg ikke er avhengig av så mange connections som om jeg hadde brukt PB feks. Tror det ble løsningen for meg væffal.