Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 1050
Situasjonen har seg slik at Roskilde snart begynner. Boomblasteren vi kjøpte i fjor tålte ikke en fuktig kjeller, noe som har ført til at vi er på utkikk etter en ny. Så til problemet: hvor kan man få tak i en sånn? Ingen av nettbutikkene til Elkjøp, Expert, Apple og Tax Free Oslo/København lufthavn har noe inne med "boomblaster" eller "portable" i søkeordet som tilsier at de har noe inne.
Jeg har en. Hvor mye byr du?
Jeg har også en som for tiden brukes som en effektiv støvsamler, kan vel få den mot at du betaler frakt + en hundrelapp eller to
Hva med å gå til en Elkjøpbutikk?
Det er ganske mye mer utvalg der enn på nettet.
Og, du er vel ikke supersøkeren. Sjekk ut denne kategorien.
Du må kjøpe den brukt, for denne modellen har av en eller annen grunn gått ut. Det finnes fremdeles noe som kalles boomblaster, men ikke for utebruk
Trådstarter
2 0
Hva er et godt alternativ man kan fikse i Oslo i løpet av en lørdag? Evt handle i Roskilde by/København. Det er jo vanvittig at de ikke selger de spillerne lenger, de er utrolig praktiske på festival
Ser at det er noen her som kunne tenke seg å kvitte seg med sin spiller. Jeg har faktisk vært på utkikk etter den gamle modellen lenge nå, så visst noen vil selge boomblasteren sin til meg så bare send meg en PM!