Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  17 6930
Hei, akkurat tatt 4-5 rivotril, tenkte å ta meg et par drinker, kan dette være skadelig/farlig?
Nei og ja.
Du dør nok ikke av denne komboen, men det kan fort hende du våkner i Fredrikstad i morgen/Fredag med tom konto og kroppen full av blåmerker og kutt.
Man BØR absolutt ikke blande benzo og alkohol. Googler du denne komboen finner du tusenvis av skrekkhistorier om folk som har ødelagt livet sitt etter en slik kveld.

Vær forsiktig kompis
4-5 rivotril i seg selv kan være nok til å få deg til å gjøre mye du ikke ville foretatt deg til vanlig, for å si det sånn. På en dose som det kan så lite som en drink eller to være nok til blackout. Styr unna alkoholen og ta heller en joint.
Greia er at jeg føler meg ikke akkurat så rusetC så tenkte 1 eller 2 glass med vodka å cola skulle gå bra

Greia er at jeg bare ligger hjemme, skal ikke noe spesielt i kveld, så skal nok gå bra, kjørte nettop en glass med vodka og formene er fin
Sist endret av Osloduden21; 12. oktober 2016 kl. 21:18. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Bare vær forsiktig, og ikke ta flere rivo!
Du vil ikke få noe mer rus ut av det, bare lengre halverings tid og større sjans for blackout.
Skal jeg dømme ut fra hvordan du skriver vil jeg med sikkerhet si at du er påvirket Typisk for benzo er jo at man undervurderer hvor ruset man er.
Som flere andre sier så er det å bande benzo og alkohol en svært dårlig idé.
Jeg har gjort dette en gang, og det endte med fullstendig blackout og en natt på psykiatrisk - IKKE å anbefale
The World Is Yours
Dongerino's Avatar
Å herregud denne comboen går aldri bra, lykke til sier jeg bare.
Håper ikke du har en hel flaske vodka liggende, har du noe toleranse fra før? Er fktisk helt utrolig hvor lite som skal til noen ganger før ting går rett vest, og rivotril er vel verstingen å blande med alkohol på delt førsteplass med xanor.

Om du absolutt skal blande å ta sjangsen så sørg for å ha så få rivotriler og vodkaflasker som mulig i en kilometers omkrets.
Fortell oss gjerne om reisen din i morgen(overimorgen?), jeg er spent på å høre hvor den gikk! Du kommer sannsynligvis til å gjøre noe du angrer på, men det er de historiene som er best.
Farlig kombo, gjort masse dumt på samme greia. Du blir så ødelagt at du ikke aner det selv. Men faen å gøy det er samtidig!

Kan fortelle om en kompis som innom meg etter en hektisk kveld på byen med masse forskjellig innabords. Han kom innom mens jeg egentlig sov, hadde med seg en pose rivotril og klarte å prestere følgende scenario;
- Han spiser en rett etter han setter seg ned i sofaen
- 8 minutter etterpå sier han "hvorfor ikke bare hive i seg en når jeg har satt meg
- 5 minutter etter der igjen så hiver han seg i seg sin "første" siden han kom inn døra. Og jeg kan love deg at NEI, det nyttet ikke å diskutere engang, han stod på sitt hehe Han mottok og en telefonsamtale og var etter dette kjapt ut av døren.

Sitat av Ambryo Vis innlegg
Håper ikke du har en hel flaske vodka liggende, har du noe toleranse fra før? Er fktisk helt utrolig hvor lite som skal til noen ganger før ting går rett vest, og rivotril er vel verstingen å blande med alkohol på delt førsteplass med xanor.
Vis hele sitatet...
Vil si rivotril er verstingen og blande, etter mine erfaringer. Men det er hver sin smak
Sist endret av MasterOfNone; 12. oktober 2016 kl. 23:37.
Sitat av Osloduden21 Vis innlegg
Greia er at jeg føler meg ikke akkurat så rusetC så tenkte 1 eller 2 glass med vodka å cola skulle gå bra
Vis hele sitatet...
Famous last words.
Hvordan ende dette da? Våkne i en buske på Bislett? Naken i en trashet leilighet? Politi?

Eller passa du bara ut i sofaen?

UPDATE PLZ.
Ja! Oppdater oss OP. Er det noen syke historier på lager, eller våknet du der du satt?
Ingen skam å dele historiene på en anonym bruker, ser du var pålogget igår!
Ja kjør på, dette er alltid moro. Tatt en kvart nå og kjører på med pils. Moderation is key. God helg!
Sitat av moret Vis innlegg
Famous last words.
Vis hele sitatet...
Bwahahha, dette hadde meg howling in laughter!
Bare elsker disse rivo trådene som dukker opp med gjevne mellomrom! Rene guilty pleasuren for meg.

Så en morsom tråd på nettet en gang hvor det ble samlet typ "piller + alkohol" stories fulle av hysteriske konsekvenser og moro.
Har vi en slik her? hvis ikke tror jeg noen må ta ansvar og opprette en.
Ja jeg tror den heter "den store benzotråden". Jævlig mange morsomme historier der.
Jeg elsker å ta 1 stk(!) rivo og gjerne en 6'er.

Får kanon form. Den formen man får er ganske diggbar.

Skulle jeg føle at det blir for mye (dum nok til å en ekstra etc), så justeres jeg bare med en liten strek.

-
helgekos
Sist endret av junkiebum; 15. oktober 2016 kl. 15:04.