Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 3859
Fikk noe saker her en dag som skulle være 'pollen', da tenkte jeg med én gang tørr og hard. Denne er derimot ekstremt myk, så og si ingen motstand til og med når den er avkjølt. Konsistensen/teksturen virker for meg veldig rar, den er veldig tørr og smuldrer opp veldig lett. Bare med å gni den litt mellom neglene og fingrene så smuldrer den opp i små biter, nesten som om den egentlig ikke vil henge sammen.

Jeg testa den ved å tenne på en liten bite for å så på røyken osv og det så greit ut så jeg regner med at det ikke er noe skumle greier i den, er dette bare hasj med mye planterester? Jeg har rett og slett aldri vært borti noe med denne konsistensen. Jeg pleier alltid å 'leke' litt med myk hasj, kna de litt i hendene osv, men med denne så går det ikke ann siden den bare smuldrer og blir til småbiter.
Vært borti det ja! Åssen er funken da? Kan være at den er lagret over lengre tid på f.eks et kaldt og tørt sted. Har kommet over sånn flere ganger med hasj som er gravd ned i bakken over flere måneder/år.

Jeg også pleier å leke med den som du sier, litt skuffa over konsistensen, men funken er absolutt tilstede selv om den er oppbevart i litt ymse forhold.
Sist endret av Sluzzz; 21. april 2016 kl. 21:33.
Trådstarter
Den funka ganske greit. Skal prøve den skikkelig i natt, forhåpentligvis blir jeg ikke skuffa.

Leser så mye om hasj med alt mulig rart blanda i så jeg blir jo skeptisk hver gang jeg får noe som ikke er helt som vanlig. Regner med at det meste er på grunn av enten mye planterester eller noe med produksjonsmetode/oppbevaring, så lenge det ikke ryker svart eller lukter plast eller noe da.
Sitat av topdogg Vis innlegg
Den funka ganske greit. Skal prøve den skikkelig i natt, forhåpentligvis blir jeg ikke skuffa.

Leser så mye om hasj med alt mulig rart blanda i så jeg blir jo skeptisk hver gang jeg får noe som ikke er helt som vanlig. Regner med at det meste er på grunn av enten mye planterester eller noe med produksjonsmetode/oppbevaring, så lenge det ikke ryker svart eller lukter plast eller noe da.
Vis hele sitatet...
Enig, alt annet enn den plastikk sjiten som gikk for en del år siden.
Jeg vet at den er myk når den er i en ferskere form, litt sticky også.
Så jeg setter en finger på det med oppbevaring++. Ja pollen er kjent for å ikke henge seg opp i klumper, den er smooth å mekke ut. Ja du får prøve igjen, så lenge du ikke bare sitter med billig plastsekk og traktordekk smak i kjeften er det i hvertfall et bedre utgangspunkt.
Har opplevd dette før, vært god sativa hver gang.
Det er jo når konsistensen er slik, at hasjen er god (seff finnes det unntak som alt annet da).
Men ja, ligger i navnet "pollen". Det er krystaller klemt sammen i en pollenpresse (google Pollen press). Derfor er den seig, myk og smuldrer lett til pulver. Det er tegn på at den er fersk, og har mye krystaller, som er en bra ting
Umulig å si, men jeg vil ikke gå ut ifra at det er noe skummelt.
Har fått dette flere ganger og tror ikke du skal bekymre deg, ta av en liten bit og tygg, og bland den med spyttet til du får frem aroma smaken

Når jeg har fått disse typene, så har det bare vært og bruke 2 fingre, klemme og dra fra hverandre så blir det knall mekk (Y) Trenger ikke brenne eller noe
Trådstarter
Virker som den er ganske god. Skulle være sativa så stemmer med det dere sier. Takker for god info