Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  33 9962
Som det går frem av dagbladet http://www.dagbladet.no/2011/11/18/n...ivik/19066105/ ble breivik filmet i retten. har googlet rundt for å finne videoen uten hell. Noen som har funnet den ?
Hypnotisk loverboy
Sandoon's Avatar
Det må jeg si at jeg, naturlig nok, lurer på jeg også. Har ingen idé, men lurer på hvor den er.
http://www.ntv.ru/video/265235/

Norsk russisk oversetter av "Anders" og litt videosøk på siden deres fant :-)
Har sykt lyst til å høre stemmen hans! Siden jeg hørte alle beskrivelsene på nyhetene her om dagen, hvor liten og feminin stemmen hans er, har jeg fått et audielt bilde av Radioresepsjonens små miljødetektiver.

Det er paradoksalt, jeg vil høre hva han har og si, men det er visstnok ALT han også vil for å spre propaganda.
Satan .. Hvordan fikk de til å filme? Var det ikke vakter eller politifolk i de andre salene? Hadde vært interessant å høre stemmen hans, noen som vet om det ble gjort andre opptak?
Sitat av MatildeB Vis innlegg
Satan .. Hvordan fikk de til å filme? Var det ikke vakter eller politifolk i de andre salene? Hadde vært interessant å høre stemmen hans, noen som vet om det ble gjort andre opptak?
Vis hele sitatet...
De filmet ikke i selve salen etter hva jeg forstår, men fra en av de mange skjermene satt opp rundt omkring for presse og publikum. Er jo direktesendt til en del ulike lokaliteter.
Sitat av MatildeB Vis innlegg
Satan .. Hvordan fikk de til å filme? Var det ikke vakter eller politifolk i de andre salene? Hadde vært interessant å høre stemmen hans, noen som vet om det ble gjort andre opptak?
Vis hele sitatet...
Spionutstyr frå DealExtreme?
Ser ut som det ble filmet fra en direktesending i en av de andre salene i Tinghuset, men merkelig at det ikke var noen som hindret dem da de dro frem filmutstyr?

Edit:

Sitat av Hønsehauk Vis innlegg
Spionutstyr frå DealExtreme?
Vis hele sitatet...
Ja, fullt mulig!
Sist endret av random61741; 18. november 2011 kl. 12:54.
Noen som kan bekrefte at opptaket er legit?
Sitat av UncleAndy Vis innlegg
Noen som kan bekrefte at opptaket er legit?
Vis hele sitatet...
Vell, den viser jo Anders Breivik i rettsalen, så.. ja? Er du så redd at du ikke tør å trykke på den? Fyren fikk 9 kvalitetspoeng på den..
Sist endret av PerPerPerPer; 18. november 2011 kl. 13:00.
Sitat av UncleAndy Vis innlegg
Noen som kan bekrefte at opptaket er legit?
Vis hele sitatet...
Hehe.. Legit? Du ser jo at det er ABB? Det er ikke en skuespiller, for å si det sånn...
Sitat av UncleAndy Vis innlegg
Noen som kan bekrefte at opptaket er legit?
Vis hele sitatet...
Er nok det ja.
Hallo, alle kan se at dette er en video satt sammen av en liten russisk shitkid på barnerommet. Klipp og lim, makan.



Breiveiken så jo stolt ut utifra det lille som vi fikk sett, han var også større enn hva jeg hadde trodd. Mangel på mat har han ikke hatt.
Sitat av PerPerPerPer Vis innlegg
Vell, den viser jo Anders Breivik i rettsalen, så.. ja? Er du så redd at du ikke tør å trykke på den? Fyren fikk 9 kvalitetspoeng på den..
Vis hele sitatet...
Kanskje jeg sitter på en enhet uten flash og vurderte å logge inn på en annen enhet om det var legit? Drittunge.

Sitat av stagg Vis innlegg
Hallo, alle kan se at dette er en video satt sammen av en liten russisk shitkid på barnerommet. Klipp og lim, makan.



Breiveiken så jo stolt ut utifra det lille som vi fikk sett, han var også større enn hva jeg hadde trodd. Mangel på mat har han ikke hatt.
Vis hele sitatet...
Han gikk tidvis på steroider og trente mye. Ifølge manifestet hans.
Sitat av UncleAndy Vis innlegg
Kanskje jeg sitter på en enhet uten flash og vurderte å logge inn på en annen enhet om det var legit? Drittunge.



Han gikk tidvis på steroider og trente mye. Ifølge manifestet hans.
Vis hele sitatet...
Joda, fått med meg det. Men det jeg har sett av bilder tidligere, så har han sett ut som mannen i gata, ingen stor kroppsbygger som har gått på steroider.
Sitat av UncleAndy Vis innlegg
Kanskje jeg sitter på en enhet uten flash og vurderte å logge inn på en annen enhet om det var legit? Drittunge.
Vis hele sitatet...
Den funka på min iEnhet uten flash
Sitat av stagg Vis innlegg
Joda, fått med meg det. Men det jeg har sett av bilder tidligere, så har han sett ut som mannen i gata, ingen stor kroppsbygger som har gått på steroider.
Vis hele sitatet...
de som kom nært på han under angrepet sier jo han var muskuløs

-Dessuten ble Sandbakken litt imponert over at «politibetjentens» utstyr.

– Han hadde imponerende utstyr og skarpladd. Dessuten var han muskuløs.Jeg husker ham godt.

http://www.aftenposten.no/nyheter/ir...cle4181640.ece
Sist endret av alanapoli; 18. november 2011 kl. 13:36.
Sitat av Hønsehauk Vis innlegg
Spionutstyr frå DealExtreme?
Vis hele sitatet...
Du tror vell ikke de bruker litt mer kvalitets utstyr ?
Sitat av Settoz Vis innlegg
Du tror vell ikke de bruker litt mer kvalitets utstyr ?
Vis hele sitatet...
Det går vel for det same? Russland er Russland!
Sist endret av Darkerface2; 18. november 2011 kl. 13:59. Grunn: Skrivefeil.
Uansett hva slags utstyr de brukte så går jeg utifra at de gjorde det svært diskret med en eller annen form for små spionkameraer, jeg håper virkelig noen ville grepet inn om de kom inn der med fullt utstyr for opptak og filming :P
Sitat av alanapoli Vis innlegg
de som kom nært på han under angrepet sier jo han var muskuløs
Vis hele sitatet...

Sitat av stagg Vis innlegg
Joda, fått med meg det. Men det jeg har sett av bilder [COLOR="Red"]tidligere[/COLOR], så har han sett ut som mannen i gata, ingen stor kroppsbygger som har gått på steroider.
Vis hele sitatet...
Titusenogførtitotegn.
holy shit, russere snakker fort
Jeg så den på VG, men den er fjerna nå :/
Sitat av alanapoli Vis innlegg
de som kom nært på han under angrepet sier jo han var muskuløs

-Dessuten ble Sandbakken litt imponert over at «politibetjentens» utstyr.

– Han hadde imponerende utstyr og skarpladd. Dessuten var han muskuløs.Jeg husker ham godt.

http://www.aftenposten.no/nyheter/ir...cle4181640.ece
Vis hele sitatet...


Oj shit, kjenner han og sønnen jeg
Sitat av stagg Vis innlegg
Titusenogførtitotegn.
Vis hele sitatet...
Da var han tydeligvis ikke like muskuløs tidligere. Hva er det du prøver å komme fram til? Breivik får mat og trener i fengselet. Det er jo ikke sånn at de sulter ham.
Sitat av Stratops Vis innlegg
Da var han tydeligvis ikke like muskuløs tidligere. Hva er det du prøver å komme fram til? Breivik får mat og trener i fengselet. Det er jo ikke sånn at de sulter ham.
Vis hele sitatet...
Jeg ble overrasket over hvor stor han så ut på filmen. Mulig filmen lyver, utifra de bildene jeg har sett av han tidligere så har han sett mye mindre ut.

Det med mat i fengselet var ironi.
Sitat av stagg Vis innlegg
Jeg ble overrasket over hvor stor han så ut på filmen. Mulig filmen lyver, utifra de bildene jeg har sett av han tidligere så har han sett mye mindre ut.

Det med mat i fengselet var ironi.
Vis hele sitatet...
Det er vel langt ifra umulig at han hadde på seg skuddsikker vest? Det har jo vært flere saker i media hvor Lippestad forteller at ABB fryktet å bli skutt under dette møtet.
Sitat av Sjølvaste Vis innlegg
Det er vel langt ifra umulig at han hadde på seg skuddsikker vest? Det har jo vært flere saker i media hvor Lippestad forteller at ABB fryktet å bli skutt under dette møtet.
Vis hele sitatet...
Meget mulig.
Fy flate så iskald Breivik er i retten. Skummelt...
Vet noen om det kan få konsekvenser for den russiske kanalen?
Sitat av Simplicity Vis innlegg
For de som ønsker å høre stemmen til Breivik:

http://tv.expressen.se/nyheter/utrik...amtal-till-112
Vis hele sitatet...
Vestkant river i ørene som en grov fil i ræva.

Det ga meg en creepy følelse av å høre stemmen til en som nettopp hart skutt ihjel nesten 80 mennesker som var forsvarsløse..
Det er vel langt ifra umulig at han hadde på seg skuddsikker vest? Det har jo vært flere saker i media hvor Lippestad forteller at ABB fryktet å bli skutt under dette møtet.
Vis hele sitatet...
Har manifestet hans som PDF her, og der er det beskrevet hva han selv lagde seg. Han hadde skuddsikker vest, den nest største beskyttelsesgraden,sydde seg selv beskyttelse for bena.

Om noen vil ha den send meg PM.
Sitat av UncleAndy Vis innlegg
Kanskje jeg sitter på en enhet uten flash og vurderte å logge inn på en annen enhet om det var legit? Drittunge.
Vis hele sitatet...
Ja, det er mulig, men det er ikke veldig enkelt å resonnere seg fram til dette på egenhånd. Da er det mer nærliggende å stille spørsmål ved hvorfor du ikke bare åpner linken. Å ty til et drittungeutspill for en bagatell som dette ser jeg ikke poenget med. Jeg ser for øvrig ikke poenget med det i noen annen sammenheng heller.

Sitat av EddieTheHead Vis innlegg
Fy flate så iskald Breivik er i retten. Skummelt...
Vet noen om det kan få konsekvenser for den russiske kanalen?
Vis hele sitatet...
Jeg tviler på at det vil få noen konsekvenser for en russisk TV-stasjon. Men hvis vedkommende som filmet er en norsk statsborger, så vil det nok kunne få konsekvenser for vedkommende hvis man finner ut hvem det er.
Sist endret av mentalmelt; 23. november 2011 kl. 22:02.
Mr. Vestkant. Ut i fra hvordan media beskriver han, synes jeg beskrivelsen passer godt med bildene.
Fint for dere som glede dere til å se/høre mer av ham. Jeg gleder meg til straffen kommer. Ihvertfall 21år. Håper det blir 30 år, ut i fra denne terrorparagrafen, de snakker om.
Sist endret av ClaesGreve; 24. november 2011 kl. 00:42.