Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  64 13206
heihå

har lenge lekt med tanken om å få tungen min kløyved vet ikke hvorfor, men er bare noen med det som er så utrulig fasinerende, bare tenke over reaksjonen folk ville fått er jo ikke så mange som gjør sånnt fordi det er ganske så rart i utganspunktet også glømte jeg det hele for en stund siden men så så jeg på LA. Ink at hun der pixie hadde det og da fant jeg ut at jeg sku sjekke ut mere og kansje få gjennomført dette så har jeg en hel haug med spørsmål angående akkurat dette "fenomenet"

Først og fremst noen her som har gjort det?
Gjør de det på vanlige tattoveringst/piercing studier?
noen som kan anbefale noen steder de kan gjøre sånt?
pris?
noen som fraråder meg på det sterkeste og få det gjort?
hva er din mening om det? teit? kult?

noen som vet no om hvordan hele greien gjøres regne med det er kniv og skjerer og ting og tang liksom:P
også hva skjer etterpå har hørt noen si at man må gå med papir imellom sånn at det ikke skal gro igjen, og man må rive det fra hverandre etter å ha sovet og andre "skremme" faktorer:P

og la oss si at jeg får det gjort og/om det blir en infeksjon, kan det bli det?
hva skjer da? kan jeg i verstefall miste tungen min og evnen til å rive kjæft/snakke?? (ja er nordlening)


Takk for svar og meninger og håper vettige svar og ikke bare syt om hvor skadet jeg er


PS: har også tenkt på hva bestemor kommer til å syntes og da skal jeg si at det var en arbeidsulykke
Vil du se ut som en firfisle så er vel det opp til deg å bestemme. Bare husk at du kommer til å møte på mange som syns du er en ost som gjorde det.

Mitt råd; Ikke gjør det. Du må jo fanden meg gå med slange-tunge resten av livet ditt. Du kommer på et tidspunkt til å gå lei, enten det er 2 uker eller noen år etter du utførte dette.
Lurte på å gjøre det selv da jeg så Pixie fra L.A. Ink, så jeg Googlet litt på emnet, og fant denne siden:

http://www.ishiboo.com/~nirva/Mods/tonguesplit/

edit: forklarer en del av spm dine
Sist endret av Phun Q; 18. februar 2009 kl. 01:01.
Sitat av Gitchen Vis innlegg
PS: har også tenkt på hva bestemor kommer til å syntes og da skal jeg si at det var en arbeidsulykke
Vis hele sitatet...
tørr jeg spørre hva du jobber som?
Jeg synes egentlig det er ganske hot på jenter iallefall, men husk at det er ikke noe som kan fikses senere og at gamlingene på gamlehjemmet mest sannsynlig vil være livredd deg.

Her kan du se hvordan "psilocybe" gjorde det på egenhånd, vil dog ikke anbefale å gjøre det på egenhånd. Han fyren der jobbet såvidt jeg vet på tattoo/piercing studio i bergen tidligere, usikker på om han fortsatt jobber der. Det var mye mer info om "operasjonen" på siden hans tidligere, men ser ut som om det er fjerna, mange år siden jeg var innom der sist.
Og en ting til:

Den metoden som er linket til over er den metoden som gir penest resultat, snittet ser mer naturlig ut.
Gjør du dette kirugisk for eksempel, ser det regelrett stygt ut.

Dette krever tålmodighet, men jeg mener at det er absolutt verdt det.
Tenk i hvertfall på grunnen til at du eventuelt gjør det: Er det for deg selv, eller fordi du vil se hvordan folk reagerer? Er det pga det siste ville jeg ha brukt litt lengre tid i tenkeboksen, for dette er en avgjørelse som vil forandre resten av livet ditt. Hver eneste person du kommer til å møte, fram til du dør, kommer til å se på deg på en annen måte. Hvis det er det du vil: go ahead. Hvis ikke, la det være.
Sitat av Gitchen Vis innlegg
har lenge lekt med tanken om å få tungen min kløyved vet ikke hvorfor, men er bare noen med det som er så utrulig fasinerende, bare tenke over reaksjonen folk ville fått er jo ikke så mange som gjør sånnt fordi det er ganske så rart i utganspunktet også glømte jeg det hele for en stund siden men så så jeg på LA. Ink at hun der pixie hadde det og da fant jeg ut at jeg sku sjekke ut mere og kansje få gjennomført dette så har jeg en hel haug med spørsmål angående akkurat dette "fenomenet"
Vis hele sitatet...
Morsomt! Jeg har gått med akkurat samme tanker!
Faktisk har jeg prøvd å ringe to kirurger. En sa pent nei, den andre sa meget tydelig hva han syntes om sånn og at de ikke maltrakterte folk på den måten.
Mao, allerede hos en kirurg møter man fordommer.

Sitat av Phun Q Vis innlegg
Og en ting til:

Den metoden som er linket til over er den metoden som gir penest resultat, snittet ser mer naturlig ut.
Gjør du dette kirugisk for eksempel, ser det regelrett stygt ut.

Dette krever tålmodighet, men jeg mener at det er absolutt verdt det.
Vis hele sitatet...
Hmm, det hadde jeg ikke trodd. Hans resultat var bra ja.

Sitat av DonTomaso Vis innlegg
Tenk i hvertfall på grunnen til at du eventuelt gjør det: Er det for deg selv, eller fordi du vil se hvordan folk reagerer? Er det pga det siste ville jeg ha brukt litt lengre tid i tenkeboksen, for dette er en avgjørelse som vil forandre resten av livet ditt. Hver eneste person du kommer til å møte, fram til du dør, kommer til å se på deg på en annen måte. Hvis det er det du vil: go ahead. Hvis ikke, la det være.
Vis hele sitatet...
Vise ord! Tenk bare på å få jobb; det må bli _meget_ vanskelig! Tung og sjelden spisskompetanse eller ingenting.

Jeg har bestemt meg for å vente 6 måneder og se hva jeg vil da.

P.S. Jeg vil gjøre dette av to grunner:
1. Det rebelske. Jeg vil ikke være som alle andre, enn så mye klisjè det skal være.
2. Reaksjonene man vil få, bare tenk! Bare av å nevne tanken for bekjente er jo übermorsomt!

P.P.S. Jeg har ingen kroppsmodifikasjoner fra før, ser helt vanlig ut, og er i grunnen helt vanlig. Så sjokket vil kanskje bli enda større for uvitende når jeg åpner kjeften! Muhaha!

Nå skal jeg sove på dette i 6 måneder. NN.
Du kommer aldri noensinne til å få deg en noenlunde seriøs jobb, og tror ikke det er like kult når du er 50+ år...
Det er ikke akkurat som å ta en tatovering som du kan skjule...
Sitat av tuxe Vis innlegg
tørr jeg spørre hva du jobber som?
Vis hele sitatet...



for tiden er jeg da arbeidsledig pga nedgang i bygge bransjen:P
men har jobbet som tømrer xD
Hvordan funker det egentlig å snakke med det greiene der? Noen som vet om det blir problemer med f.ex. s, d, l, n, r, t?
Sitat av atomet Vis innlegg
Hvordan funker det egentlig å snakke med det greiene der? Noen som vet om det blir problemer med f.ex. s, d, l, n, r, t?
Vis hele sitatet...
Vil tro dette er noe man venner seg til .
Jeg bare sier : det må gjøre jævli vondt, ville heller tatovert øyelokkene mine!
de splitter tunger på house of pain i oslo, koster rundt en 1000 lapp.
og splitting av tungen er ikke permanent, den vil gro igjen i løpet av et par år...
japp det stemmer, har snakka med han tobben som jobber der selv, men du får desverre ikke noe bedøvelse under inngrepet som skal være relativt smertefullt, du må forresten sove med en slags plastilpasset ting mellom splitten i tungen om natten for at det ikke skal gro igjen så fort, og jo flinkere du er til å bruke denne plasttilpassingen jo lengre varer splittingen før den gror igjen =)
Hvis det gror igjen så ser jeg ingen grunn til å ikke gjøre det : )
Sitat av DfenZ Vis innlegg
Hvis det gror igjen så ser jeg ingen grunn til å ikke gjøre det : )
Vis hele sitatet...
Hvis jeg da gir deg en dårlig sammenligning, men av samme kaliber.

Du kjøper en pose chips til en lørdagskveld. Hvorfor? Fordi du har lyst på chips.
Du spiser den opp. Hva var vitsen med å kjøpe den? Jo, det var godt så lenge det varte.

Alle liker forskjellige ting.
Får dette deg til å åpne øynene?

Jeg kunne dog aldri tenkt meg å splitte tungen selv, men allikevel forstår jeg at folk gjør det.
Ikke helt normal
hallooghei's Avatar
Gi no faan i å splitte tunga di!
Vil du ha reaksjoner så kan du heller FJERNE tunga di.
Da får du reaksjoner da!!!
Sitat av anxo Vis innlegg
Hvis jeg da gir deg en dårlig sammenligning, men av samme kaliber.

Du kjøper en pose chips til en lørdagskveld. Hvorfor? Fordi du har lyst på chips.
Du spiser den opp. Hva var vitsen med å kjøpe den? Jo, det var godt så lenge det varte.

Alle liker forskjellige ting.
Får dette deg til å åpne øynene?

Jeg kunne dog aldri tenkt meg å splitte tungen selv, men allikevel forstår jeg at folk gjør det.
Vis hele sitatet...
Mulig du har misforstått det jeg mente. Hvis man har tenkt over valget grundig, og har lyst til å splitte den og den gror igjen ettter hvert så ser jeg egentlig ikke problemet med å dele den.

Jeg klarte desverre ikke å skjønne helt hva du mente med chips greia di
Sitat av DfenZ Vis innlegg
Mulig du har misforstått det jeg mente. Hvis man har tenkt over valget grundig, og har lyst til å splitte den og den gror igjen ettter hvert så ser jeg egentlig ikke problemet med å dele den.

Jeg klarte desverre ikke å skjønne helt hva du mente med chips greia di
Vis hele sitatet...
Oida, misforstod deg, min feil.
Sitat av cannabinol Vis innlegg
de splitter tunger på house of pain i oslo, koster rundt en 1000 lapp.
og splitting av tungen er ikke permanent, den vil gro igjen i løpet av et par år...
Vis hele sitatet...
Hmm, dette har jeg ikke hørt noe om! Trodde det var permanent jeg.
Det står det også i FAQ'en linket til over.
Sitat av atomet Vis innlegg
Hvordan funker det egentlig å snakke med det greiene der? Noen som vet om det blir problemer med f.ex. s, d, l, n, r, t?
Vis hele sitatet...
Ifølge FAQ'en er taleproblemer sjeldent. Lesbing(LOL!) kan forekomme, men sjeldent.
Sitat av hallooghei Vis innlegg
Gi no faan i å splitte tunga di!
Vil du ha reaksjoner så kan du heller FJERNE tunga di.
Da får du reaksjoner da!!!
Vis hele sitatet...
Hehehe. Den vakre dag jeg har splitta tunga mi skal jeg gi deg et langt tungekyss.
Reaksjonen blir HELT sikkert priceless!

Ikke vær så trangsynt
Som jeg skjønte var det mange delte meninger om emnet og gøy å høre at det er flere som tenker det samme som meg, og etter dennen tråden skal jeg prøve å se om jeg får det realisert hadde evrt utrulig morsomt og har sport en del Jenter i dag om de ville ha klinet med en bare for å finne ut, og de fleste sa vell egentlig ja, bortsett fra ei som "nei æsj fy fan, æææææ hadde spronge langt vekk eller ka fan":P
men hennes tap xD

men om den gror sammen igjen gjenstår jo å se da siden det ikke har kommet et konkret svar:P

men savner svaret et svar på spørsmålet som går følgende "og la oss si at jeg får det gjort og/om det blir en infeksjon, kan det bli det?
hva skjer da? kan jeg i verstefall miste tungen min og evnen til å rive kjæft/snakke?? (ja er nordlening)"
noen som vet no om det?

ha ja når jeg har fått kløyvd tungen kan samtlige bare stille seg i kø så skal dere få en omgang med tunge eller hva hedningen?
Sitat av DonTomaso Vis innlegg
Tenk i hvertfall på grunnen til at du eventuelt gjør det: Er det for deg selv, eller fordi du vil se hvordan folk reagerer? Er det pga det siste ville jeg ha brukt litt lengre tid i tenkeboksen, for dette er en avgjørelse som vil forandre resten av livet ditt. Hver eneste person du kommer til å møte, fram til du dør, kommer til å se på deg på en annen måte. Hvis det er det du vil: go ahead. Hvis ikke, la det være.
Vis hele sitatet...
Tja, de fleste vil ikke uten videre legge merke til en splittet tunge ved vanlig "bruk", men du vil nok ikke kunne holde det skjult i lengden heller.

Men å ha splittet tunge blir litt som å ha andre ekstreme mods. Har selv store striper hud fjernet fra armen min, og det vekker iblant negative reaksjoner. Jeg har dog valgt å gjøre det mer på tross av, enn på grunn av dette. Så, er dette noe du vil gjøre for deg selv, og du er villig til å møte fordommer og negative reaksjoner med et smil, go for it. Men som DT sier, gjør du dette for å virke tøff i andres øyne, eller for å provosere, kommer du garantert til å angre en dag.

Sitat av cannabinol Vis innlegg
de splitter tunger på house of pain i oslo, koster rundt en 1000 lapp.
og splitting av tungen er ikke permanent, den vil gro igjen i løpet av et par år...
Vis hele sitatet...
Litt regrowth må påregnes ja, så mange velger å splitte opp igjen etter en stund. Men en dyp splitt som vedlikeholdes under groperioden vil ikke vokse sammen.
Sist endret av xtapolapocetl; 18. februar 2009 kl. 15:30. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av cannabinol Vis innlegg
de splitter tunger på house of pain i oslo, koster rundt en 1000 lapp.
og splitting av tungen er ikke permanent, den vil gro igjen i løpet av et par år...
Vis hele sitatet...
leste på wikipedia at sammen groing kan fårekomme men ikke helt og kommer an på hvor dypt snittet er og mye annet linker til siden lengere ned

og det er lov overalt i verden borsett fra i usArmy og har du det der så lapper de det sammen igjen ved å skjer i splitten og tvinger på en måten tungen til å lappe seg sammen igjen, og det gjør den og det funker. så det er mulig og få det tilbake til så å si normalt, men den metoden er er vist ondere en å spillte tungen:P

http://wiki.bmezine.com/index.php/Tongue_splitting
Game disconnected
pokemon's Avatar
jeg syns du burde prøve å splitte den i 3 deler jeg.. så blir det ivertfall noe jeg ikke har sett før...
Tungen er i realiteten to muskler bundet sammen av bindevev, så ved splitting frigjør du egentlig bare musklene fra hverandre. Tredeling innebærer splitting av selve musklene, og bør unngås for enhver pris.
Sitat av xtapolapocetl Vis innlegg
Men å ha splittet tunge blir litt som å ha andre ekstreme mods. Har selv store striper hud fjernet fra armen min, og det vekker iblant negative reaksjoner. Jeg har dog valgt å gjøre det mer på tross av, enn på grunn av dette. Så, er dette noe du vil gjøre for deg selv, og du er villig til å møte fordommer og negative reaksjoner med et smil, go for it. Men som DT sier, gjør du dette for å virke tøff i andres øyne, eller for å provosere, kommer du garantert til å angre en dag.
Vis hele sitatet...
Hmm. Å gjøre det for å være tøff, nei. Det er for å provosere disse fordommene fram og så å møte de passende vis. Jeg er ikke agresiv og har en god dose selvironi og humor, så burde ikke bli et problem.
Selv om telefonen med kirurgen jeg nevnte tidligere var kjip, gjorde jeg ikke annet enn å le og takke for meg.

Sitat av xtapolapocetl
Litt regrowth må påregnes ja, så mange velger å splitte opp igjen etter en stund. Men en dyp splitt som vedlikeholdes under groperioden vil ikke vokse sammen.
Vis hele sitatet...
Men er det mulig å få et snitt som vokser igjen etter 1-2 år?
Tviler på at jeg vil trives med dette om 30 år.
Når en splitt først er grodd, må sidene skjæres opp sys sammen for å få tungen sammen igjen. Dette fører til redusert bevegelighet, og kan føre til redusert følelse i tunga. Så ingen bør under noen omstendigheter se på en tungesplitt som en midlertidig modifikasjon.
Sist endret av xtapolapocetl; 18. februar 2009 kl. 16:03. Grunn: typo
Er det noen som vet flere plasser i Norge som gjør dette, eller må det eventuelten en helgetur til Oslo til for å få delt tunga? Første gang jeg så fenomenet var på en eller annen dokumentar om kroppsmodifikasjoner for 4-5 år siden og har aldri greid å fått tanken ut av hodet.
Jeg så en dokumentar på Discovery om det å kløyve tunga. Det så vannvittig vondt ut da han skjærte den i to, men ble ganske stilig når han var ferdig. Han kunne bevege begge sidene helt uavhengig av den andre, og du blir en fantastisk kysser
Jeg bare merker at jeg er en feig jævel som får frysninger på ryggen av bare tanken på å tatovere meg og detta gir meg krypern (the creeps).
Synes du bør tenke grundig gjennom det og hør på det xtapolapocetl sier. Han er en modda jævel som ber deg om å tenke to ganger.

Hvis jeg skulle ha noen mods måtte det bli psilocybinholdig fotsopp, det ønsker jeg meg, så kan jeg bare sleike føtta og trippe.
Sitat av utidetfri Vis innlegg
Hvis jeg skulle ha noen mods måtte det bli psilocybinholdig fotsopp, det ønsker jeg meg, så kan jeg bare sleike føtta og trippe.
Vis hele sitatet...
Jeg tripper av å slikke på føttene mine.
En ting jeg lurer på når det gjelder og kløyve tungen. Det er: Får man mindre smaks sans? Man fjerner jo en god del av tungen, og man må jo miste noen smaksløker?

Og hvis det er sånn at man kan miste litt følelsen i tungen ville jeg aldrig ha gjort det. Har en lillefinger som jeg ikke har følelse i og det er sykt irriterende
Sitat av Gitchen Vis innlegg
har lenge lekt med tanken om å få tungen min kløyved vet ikke hvorfor, men er bare noen med det som er så utrulig fasinerende, bare tenke over reaksjonen folk ville fått er jo ikke så mange som gjør sånnt fordi det er ganske så rart i utganspunktet også glømte jeg det hele for en stund siden men så så jeg på LA. Ink at hun der pixie hadde det og da fant jeg ut at jeg sku sjekke ut mere og kansje få gjennomført dette så har jeg en hel haug med spørsmål angående akkurat dette "fenomenet"
Vis hele sitatet...
Har du lest Erlend Loe i det siste eller? Alt det der er jo 1 setning jo. Sykt.
ahaha, ikke dårlig det der, har aldri vært no flink til å tegnsette skrivingen min:P
men så lenge folk forstår det skal jeg ikke legge ned veto mot skriving heller =/

og igjen takker for svar og har kommet et skritt nermere noe jeg tror jeg har bestemt meg for å gjøre
så en video i går av hvordan det gjøres og det var nasty skal se om jeg finner den videoen sånn at flere kan se
Sitat av Zohan Vis innlegg
En ting jeg lurer på når det gjelder og kløyve tungen. Det er: Får man mindre smaks sans? Man fjerner jo en god del av tungen, og man må jo miste noen smaksløker?

Og hvis det er sånn at man kan miste litt følelsen i tungen ville jeg aldrig ha gjort det. Har en lillefinger som jeg ikke har følelse i og det er sykt irriterende
Vis hele sitatet...
Man fjerner ingenting. Som tidligere nevnt består tungen av to muskler bundet sammen av bindevev. Ved tungesplitting kuttes derte åpent, så musklene kan bevege seg uavhengig av hverandre.

Har ikke hørt om noen som har mistet følelse eller smakssans. Det eneste "negative" jeg har hørt er at noen finner det vanskeligere å skufle opp soft-is med tunga.
http://www.youtube.com/watch?v=U7RJiCTHF5Y

her er en video av selve ingrepet så en i går som skremte meg vannvittig men hu dama her hu kunne sakern sine så nå vet jeg hvordan jeg vill ha det gjort

enjoy
www.bmevideo.com

Der er det mer enn bare kløyving av tunger. Du finner alt av piercing, kløyving og andre syke ting. Ingen sensur.
Sist endret av Mexxy; 19. februar 2009 kl. 18:28.
Vet dette er off topic, men der var det mye sykt!
Så ikke videoene, men så rimelig fælt ut det der..
Bra side Muradi men vill anbefale folk som skyr sterke bilder og er under 18 om å ikke ta turen dit, det var mye syke ting, og 18års grense på siden, som man får beskjed om på en for-side før selve siden kommer
Mener ikke å dømme eller noe sånt, men må bare si at jeg virkelig har vanskelig for å forstå hvorfor folk vil gjøre sånt som å splitte tunga, eller for ikke å snakke om kølla :/
Det kan være vanskelig å forstå for mennesker anser en tur til frisøren, en liten tattis eller en ring i øret som det lengste de kan strekke seg innen kroppsmodding. Jeg skal gladelig innrømme at jeg ble svært sjokkert første gangen jeg så bilde av en splittet tunge.

Men det er med modding som med så mye annet, er man utenforstående kan mye virke helt uforstålig, endog destruktivt, men når man blir kjent med noen som er inne i dette og innser at grunnene for at folk gjør dette er like mange som det finnes mennesker som gjør det, og de fleste faktisk tenker (og føler) nøye gjennom ting før de gjennomfører det, er ikke veien så lang fra "æsj" til "Kuuult!".
http://www.break.com/index/worlds-freakiest-chick2.html

freaky imo
Sist endret av aceminator; 26. februar 2009 kl. 16:12.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Du ville vite hva folk syns om dette påfunnet eller hva man nå skal kalle det.
Ikke bli lei deg eller hissig. Du har tross alt spurt etter kommentarer og synspunkter fra enkeltpersoner her på forumet.
Dette gjelder også dere som muligens _har_ gjort dette alt.

Her er mine meninger:

Jeg mener at det ser såpass motbydelig/graverende ut at jeg ikke ville gjort det for 500 000 kroner en gang.
Dersom dama mi hadde gjort dette så hadde jeg slått opp med umiddelbar virkning.

Hvis noen av kompisene mine hadde gjort det så hadde jeg sannsynligvis mistet litt av respekten for dem automatisk i tillegg til å bare fokusere på ormetungen mens de pratet, uten å følge særlig med på hva de sier.

Dessuten hadde jeg nok grublet veldig på hvordan dette ville påvirke dem i dagliglivet. Tenker da på spising, drikking og snakking.
Dersom dette hadde ført til taleproblemer hadde jeg nok irritert meg veldig.

Mulig at mange lar seg provosere over mine uttalelser, men det er dette jeg mener om saken.
Gratulerer, du er et trangsynt a4-menneske. Og alt annet enn provoserende.
Trådstarter
Til NitroFis: Vist du har lest noen av innleggen bortsett fra mitt første hadde du fått med deg at spising, snakking, drikking og vanlig diskusjon med folk som ikke vet at du har kløyved tungen vill som regel ikke merke for i utgangspunktet står man jo ikke å stirre på tungen til folk man prater med..

og er helt enig med deg, du kommer med veldig gode argumenter og du sier det du mener akkurat som jeg ville og hvorfor sku jeg blir lei/hissig over din mening? du har all rett til å ytre din mening som jeg også ba om

og husk på at det er i motbakke det går oppover:P
eneste minuset JEG har klart å finne sålangt (for meg personlig, du har sikkert flere 100 men jeg har da veldig lyst til å gjennomføre dette) er faktisk evnen til å slikke softis på den dagligdagse måten men det er faktisk noe jeg trur jag kan ofre=)
Jeg merker jeg blir svett av bare å lese om dette. At dere tørr å vurdere noe slikt hehe. huff.

Selv om jeg ikke liker noe, betyr ikke at jeg offrer en kalori på de som gjør det mot seg selv. Men akkurat dette er jo ekstremt far out, så å kalle noen et trangsynt a4-menneske for å reagere på det, blir for dumt. Det ER drøyt!
Sitat av NitroFis Vis innlegg
Dersom dama mi hadde gjort dette så hadde jeg slått opp med umiddelbar virkning.
Vis hele sitatet...
Tegn på at du ikke elsker dama di... At du slår opp med en pga kroppskunst/modifikasjoner, sier bare litt om deg.

Min kjæreste får gjøre det hun vil med kroppen sin, jeg skal ikke styre hun under noen omstendigheter.

At enkelte folk her, ikke klarer å være med folk pga modifikasjoner på kroppen, skremmer meg. Folk må no få gjøre det de vil med kroppen sin, uten at de måtte gå rundt på gaten å frykte for vemmelige tilbakemeldnger/hat.
Sist endret av Spelly; 7. mars 2009 kl. 13:54.
Sitat av Rakkern Vis innlegg
Selv om jeg ikke liker noe, betyr ikke at jeg offrer en kalori på de som gjør det mot seg selv. Men akkurat dette er jo ekstremt far out, så å kalle noen et trangsynt a4-menneske for å reagere på det, blir for dumt. Det ER drøyt!
Vis hele sitatet...
Å reagere er helt naturlig. Jeg hoppet i taket første gangen jeg så et bilde av en kløyvd tunge selv. Å lure på hvordan dagligdags tungebruk vil funke er også helt naturlig. Men å miste respekten for en venn fordi vedkommende gjør et slikt inngrep er trangsynt.
Syns selv at pixxie er dritlekker med den tunga. Men kunne nok ikke tenkt meg en slik mod selv. Slik modding er vel noe som krever vedlikehold og kan sikkert få litt kjipe resultater hvis det ikke gjøres ordentlig. Ie infeksjoner og rett og slett stygg split