Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  16 1829
Anonym bruker
"Stø Gjedde"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hei. Jeg er en gutt på 20 år som er glad i en fest. Har elska mdma så har tatt det hver helg i 6 måneder gjerne 2 ganger på en helg. Har en god kompis som er bekymret over det å folk sier det er rart jeg ikke har kommet i kjelleren krystallen som ser ut som ekte krystall er favoritt rusen og har blitt store doser hver gang. Hva syntes dere om dette?
Anonym bruker
"Troende Svarthå"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Fortsett ut sommern så er huet ditt fucka for de neste åra selvom du slutter, sannsynligvis er det det allerede. Stopper du nå en helg så vil du garantert merke du blir deppa og tom for hjernen din produserer ikke nok serotonin lenger selv av så hyppig bruk. Du griller av nervebanene i huet. Kan telle på to hender folk jeg kjenner som tok selvmord av etterfølgende mye mdma bruk og x antall stk som har blitt helt ute i huet og begynt med narkispiller for å komme seg gjennom de deppa dagene før neste mdma drop.
Anonym bruker
"Engstelig Elg"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Stopp, bare stopp.. Det der er å drepe hodet ditt. Ekstremt uansvarlig. Holdningen din er shitty også. Det blir litt som å gjøre i 150 på en isete vei med sommerdekk. Det kommer til å gå til helvete, men så det ikke komme? Det er ekstremt idiotisk å drive på slik. Du komler til å ødelegge seg selv.

Man skal IKKE ta MDMA på den måten. Men du må nesten ta ansvar for ditt eget liv. Du har blitt advart av flere, satser på at du lærer før det er forsent.
Det er sånne som deg som kommer i avisa og i statistikkene over hvor "farlig" mdma er. Behandle det med respekt og ikke kødd med hodet ditt sånn som du gjør nå. Er dette trolling? For meg høres det usannsynlig ut at du har klart å tatt molly ett par ganger hver helg i 6 måneder uten at du kjenner noen form for hodekjør.
Anonym bruker
"Stø Gjedde"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Jeg har jo kjent litt i hodet i ettertid.
Anonym bruker
"Engstelig Elg"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Jeg har jo kjent litt i hodet i ettertid.
Vis hele sitatet...
Kan du fortelle litt mer om hva du har kjent på? Bro to bro. Dette er ikke bra Håper du overdriver. Du må i hvert fall stoppe nå. Laaaaaang pause. Hvis du absolutt skal ruse deg hver helg, røyk deg helt grønn. Det kan bli ganske intenst hvis man ikke er helt innrøyka. Nesten alt er bedre enn det du driver med nå.

Det beste hadde vært null rus, men det viktigste er at du lar mollyen være. Hodet ditt er brent. Du trenger hvile. Kommer til å bli en tung tid fremover.
Kan jeg spørre hvor store doser du har tatt i løpet av en helg?

Jeg bare forstår ikke hvorfor dette skal skal kombineres med alkohol. Da finnes det bedre alternativer for helsa
Sist endret av Superspurv; 5. mai 2019 kl. 01:00.
Sitat av Superspurv Vis innlegg
Kan jeg spørre hvor store doser du har tatt i løpet av en helg?
Vis hele sitatet...
Jeg vet ikke, jeg har alltid bare tatt. Har droppet en krystall som jeg sleit med og svelge også.

Ja å der røyk anonymen :P det er jeg som er kammerat og ba han legge ut her for å få litt mer fingeren en det jeg klarer og gi.
Sist endret av tlffreak; 5. mai 2019 kl. 01:01. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av tlffreak Vis innlegg
Jeg vet ikke, jeg har alltid bare tatt. Har droppet en krystall som jeg sleit med og svelge også.

Ja å der røyk anonymen :P det er jeg som er kammerat og ba han legge ut her for å få litt mer fingeren en det jeg klarer og gi.
Vis hele sitatet...
Jeg har selv vært på "kjøret" og tatt det litt for ofte over en 3 mnd periode, men dette har vært mdma alene med damen, og litt hasj på nedturen. I ettertid har vi ikke hatt noe særlig bivirkninger. Vi har holdt oss til 150-200mg per trip, og ingen av oss har fått noe bivirkninger i ettertid. Ha respekt for rusmidler!
Jeg syntes det er merkelig hvis det stemmer at du har opplevd ingen eller få bivirkninger i løpet av disse månedene og at det er et spørsmål om tid før du står ovenfor en eller annen form for alvorlige følger av tung MDMA bruk om du fortsetter i samme tempo. Det er jo også en mulighet for at du kan fortsette en stund som du gjør nå uten konsekvenser, men en eller annen gang får det konsekvenser om du ikke kutter ned forbruket, tar en pause, eller slutter helt.
Anonym bruker
"Bekymret Villsvin"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Har merket det sånn litt innimellom men ikke så heavy som folk sier
Hei. MDMA-misbruk påvirker ikke dessverre bare humøret. I store dose tatt over tid er MDMA nevrotoksisk, og kan forårsake permanente skader i hjernen. Dine kognitive funksjoner kan ha blitt påvirket. Det er en seriøs konsekvens som du nødvendigvis ikke merker så mye til akkurat nå, men som kan påvirke deg resten av livet. Jeg vil råde deg til å stoppe nå. Jeg skjønner godt at vennene dine er bekymret, om du fortsetter slik kan det går riktig ille.
Mitt første råd til deg er å stoppe helt med MDMA bruk. Grunnen til det er fordi du har utforsket det nok. Du er godt kjent med rusen og burde ikke ha noe behov for å utforske det mer. Klarer du ikke stoppe på dagen burde det gå opp et lys for deg hvor du forstår at du har et problem. Serotonin lageret i hodet ditt har fått kjørt seg KRAFTIG over en lengre periode og dette er uforsvarlig bruk av MDMA. Du kan ikke forvente at du skal få oppleve kun de gode sidene av et rusmiddel når du tar så lite hensyn til å bruke det forsvarlig. Den siste tiden har kun vært fest og moro for deg og kroppen din trenger hvile. Du burde avstå fra all fest og moro de neste 6 månedene som er eksperiment for å se om du faktisk føler deg annerledes.
Har poppet hyppig i fjordåret. Har vært vimsete,glemsk og folk kunne snakke til meg uten at jeg forsto en dritt.. alt dette har fikset seg med tiden. La mollyen ligge før det er forsent.
Anonym bruker
"Bekymret Villsvin"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg har bestemt å slutte med mdma å heller bare ta andre ting. Har blitt altfor glad i speed og liker det godt så blir vel heller bare det fremover
Du får nok knekken nå snart Lykke til! Bare ha i bak hodet at hva som skjer er prisen å betale, så kommer du deg fint igjennom det.
▼ ... over en måned senere ... ▼
Hvordan går det?fortsatt hver helg?