Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 2377
heyhey.. spiller på elysium, noen fler som holder på med vanilla?

jeg starta for ikke så lenge siden men spiller aktivt xP ^^
- Ud priest lvl 22 - Cruez
Nettopp bynt og spille selv, 26 shaman "eylmaoboii"
For folk som er litt mer inni det her enn meg.. Elysium = old Nostalrius? Eller er jeg helt på jordet? Har ikke fulgt med i det hele tatt etter at Nost ble tatt ned, men nå som jeg hører rykter om både Elysium og Nost så må jeg jo nesten starte igjen.
Trådstarter
10 2
jeg har ikke vært borti wow siden wrath kom ut... Nostalrius er nede tror jeg.. Elysium og 2 til starta for en mnd siden. serverne er vist i russland og de gir vist faen, så de blir nok stående en stund.
Med Elysium menes Elysium PvP, serveren med flest aktive brukere. Den launchet for rundt 1 mnd siden.
Old nostalrius er rename'a til Anathema. Nostalrius har blitt pressa av Blizzard til å shutte ned hele prosjektet sitt og bedt Elysium om å gi fra seg character data igjen. Elysium-project driter i dette og alle serverne kjører som vanlig, men hvis du ikke har claima accounten din enda er den lost.
Serverne er ikke i Russland.

Raider BWL med en 60 rogue på Anathema for tiden, konge community.
jeg lurer på en ting.. jeg får ikke addon'sa mine til og fungere.. jeg instalerte wow utenfor program files mapa men klipte og limte den inn senere.. må jeg reinstalere hele wow i program files for at det skal gå?

addons knappen kommer ikke opp på char select skjermen
Jeg spiller troll mage, Kusetroll heter toon'en min
Spilte en god del på Nostalrius, så kan fort være jeg begynner på elysium. Var innlogget for et par dager siden, men ga litt opp på grunn av 3k som var i queue for å logge på.

EDIT: 1000 innlegg
Sist endret av Erlnd; 2. februar 2017 kl. 10:51.
Vi er en gjeng på ca 10-12 stk som spiller sammen. Tar det rolig og nyter innholdet. Heter Islandzadi, vi har også guild( og henger på discord) om noen vil være med. Eneste krav er at du er ålreit!