Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  104 32594
Jeg satt å surra her på skolen, da jeg fikk ideen om å lage et "anti anti-plagiat program". Det er enkelt å greit et program der du limer inn teksten din inn, og deretter får tilbake en ny tekst. teksten du får tilbake er ikke gjenkjennelig av plagiatkontrollene. MEN, jeg trenger folk som kan teste om det fungerer på flere forskjellige programmer, feks ephorus osv..? om noen har tilgang, please help!

program link: http://www.2shared.com/file/Tiz1SZW6...isualn00b.html

MVH Visualn00b
Og dette er ikke virus?
Det er så kos med VM'er man kan teste sånt ut med
Semiconductor
visualn00b's Avatar
Trådstarter
nei. Det er ikke virus.. kjør det virtuelt om du vil da =)

HYPERMEGAULTRA ninja edit* DikkeDikk kom meg i fokjøpet
Sist endret av visualn00b; 4. mai 2012 kl. 23:23.
Semiconductor
visualn00b's Avatar
Trådstarter
Sitat av Settoz Vis innlegg
Vis hele sitatet...
Det er fordi den er clean...
Sitat av Settoz Vis innlegg
Vis hele sitatet...
Scan betyr ingenting, så kjør i sandbox eller VM.
Fikk en error, regner med jeg mangler litt av hvert da.
Semiconductor
visualn00b's Avatar
Trådstarter
Sitat av DikkeDikk Vis innlegg
Fikk en error, regner med jeg mangler litt av hvert da.
Vis hele sitatet...
En error?... utdype?
Sønn av kongen
Ru11er's Avatar
23 kb? Keylogger.
Sitat av visualn00b Vis innlegg
En error?... utdype?
Vis hele sitatet...
"This application was unable to start correctly (0xc000007b). Click OK to close the application."
Semiconductor
visualn00b's Avatar
Trådstarter
Sitat av Ru11er Vis innlegg
23 kb? Keylogger.
Vis hele sitatet...

nei det er ikke keylogger.. bare et lite program. oh my god -.-

skal uploade på nytt, med ny build. vi får se om det funker da

Prøv denne: http://www.2shared.com/file/skFLlXSs...isualn00b.html
Sist endret av visualn00b; 4. mai 2012 kl. 23:34.
TS: Et lite tips, om du vil at folk her på freak skal teste ut et program du har laget, vær snill å legg ved kildekoden til programmet slik at vi kan sjekke om det er ondsinnet programvare eller ikke.
Semiconductor
visualn00b's Avatar
Trådstarter
Sitat av Dimergon Vis innlegg
TS: Et lite tips, om du vil at folk her på freak skal teste ut et program du har laget, vær snill å legg ved kildekoden til programmet slik at vi kan sjekke om det er ondsinnet programvare eller ikke.
Vis hele sitatet...
Tips til deg: KJØR VIRTUELT! eller la vær..

Vil ikke at kildekoden skal være tilgjengelig*
Sist endret av visualn00b; 4. mai 2012 kl. 23:38.
Svært så hissig du var,da? Skjønner du ikke at folk er skeptiske til å laste ned en fil på 23kb uten kildekoden for å sjekke først?
Semiconductor
visualn00b's Avatar
Trådstarter
Sitat av Mussgaas Vis innlegg
Svært så hissig du var,da? Skjønner du ikke at folk er skeptiske til å laste ned en fil på 23kb uten kildekoden for å sjekke først?
Vis hele sitatet...
hehe, joda skjønner det faktisk godt. men er vel bare å kjøre virtuelt, som jeg har nevnt?
Smelter i munnen
Kjøtt's Avatar
Hvordan kjører man virtuelt?
I failed unit tests
Freddy_fred5's Avatar
Sitat av Kjøtt Vis innlegg
Hvordan kjører man virtuelt?
Vis hele sitatet...
Man bruker en tjeneste som virtualbox eller VMware.

(man laster inn OS på en virtuell enhet i disse programmene, istedenfor en fysisk)
Lag til Mac også.
Happy Buddha
Hmm, prøvde nå, funket ikke så altfor bra. Ser ut til at den bare bytter ut enkelte ord og bytter dem ut med noe synonymt? Kunne du kanskje forklart hvordan programmet gjør det?
Sist endret av AmundK; 4. mai 2012 kl. 23:55.
Semiconductor
visualn00b's Avatar
Trådstarter
Sitat av AmundK Vis innlegg
Hmm, prøvde nå, funket ikke så altfor bra. Ser ut til at den bare bytter ut enkelte ord og bytter dem ut med noe synonymt? Kunne du kanskje forklart hvordan programmet gjør det?
Vis hele sitatet...
Altså.. Programmet er veldig enkelt. det bytter ut alle mellomrom med en annen type "space" som du finner i Charmap. + at den legger til et usynlig mellomrom før alle de virkelige mellomromma.
nøler ikke med å kjøre noen form for programmer, i og med at jeg har en så gammel dritt pc at jeg driter i hv denne blir infisert med, kjører bare full formatering hver gang jeg mistrives med pcn :P

eneste ulempa her er at jeg ikke har noe plagiat program og teste oppi mot.
Sitat av Luci Tristis Vis innlegg
nøler ikke med å kjøre noen form for programmer, i og med at jeg har en så gammel dritt pc at jeg driter i hv denne blir infisert med, kjører bare full formatering hver gang jeg mistrives med pcn :P

eneste ulempa her er at jeg ikke har noe plagiat program og teste oppi mot.
Vis hele sitatet...
Du er klar over at mange viruser tar ALT du har lagret (av passord) å sender til hovedperson? :P

Ontopic; forsto ikke programmet.. Trykte den knappen når jeg hadde limit inn teksten men ingenting skjedde?
Sitat av Settoz Vis innlegg
Du er klar over at mange viruser tar ALT du har lagret (av passord) å sender til hovedperson? :P

Ontopic; forsto ikke programmet.. Trykte den knappen når jeg hadde limit inn teksten men ingenting skjedde?
Vis hele sitatet...
aw ma gawd xD
rette meg litt opp da. på Torrents f.eks. så leser jeg comments å sjekker for safety der, her på freak så anser jeg oss som et samfunn hvor vi alle er kule mot hverandre. så jeg ser litt på omgivelsene / miljøet rundt, if u get my point :P
Jeg regner med den bytter ut alle mellomrom til alt + 255 eller lignende.
Semiconductor
visualn00b's Avatar
Trådstarter
Sitat av DikkeDikk Vis innlegg
Jeg regner med den bytter ut alle mellomrom til alt + 255 eller lignende.
Vis hele sitatet...
Det stemmer + litt andre fiffige tegn

Sitat av Settoz Vis innlegg
Du er klar over at mange viruser tar ALT du har lagret (av passord) å sender til hovedperson? :P

Ontopic; forsto ikke programmet.. Trykte den knappen når jeg hadde limit inn teksten men ingenting skjedde?
Vis hele sitatet...
Så kopierer du teksten du limte inn, den er endra, selv om det ikke ser sånn ut
Sitat av visualn00b Vis innlegg
Så kopierer du teksten du limte inn, den er endra, selv om det ikke ser sånn ut
Vis hele sitatet...
Kan jeg tørre å spørre hva programmet gjør med teksten?
Semiconductor
visualn00b's Avatar
Trådstarter
Sitat av Settoz Vis innlegg
Kan jeg tørre å spørre hva programmet gjør med teksten?
Vis hele sitatet...
Som jeg skrev tidligere, bytter den bare ut mellomrommene i teksten din, med "andre typer" mellomrom.. det finnes flere forsjellige
Profesjonell Noob
8bit's Avatar
Sitat av visualn00b Vis innlegg
Som jeg skrev tidligere, bytter den bare ut mellomrommene i teksten din, med "andre typer" mellomrom.. det finnes flere forsjellige
Vis hele sitatet...
Ganske simpelt, men smart program altså

enda et bevis på at skolen øker kreativiteten
Semiconductor
visualn00b's Avatar
Trådstarter
Sitat av Ru11er Vis innlegg
Altså, denne meldingen burde være et varseltegn. Søkte litt på feilmeldingen, og kom frem til at det er virus. Kilde

Melding til deg som lagde dette programmet:
Du har jævlig lite å gjør på, skaff deg et liv.

Melding til moderator:
Tråden kan slettes.
Vis hele sitatet...
Nei, det er ikke et virus men for all del, fyr løs som om du kan alt om detta, jævla sikker bør du være
I failed unit tests
Freddy_fred5's Avatar
Sitat av Ru11er Vis innlegg
Altså, denne meldingen burde være et varseltegn. Søkte litt på feilmeldingen, og kom frem til at det er virus. Kilde

Melding til deg som lagde dette programmet:
Du har jævlig lite å gjør på, skaff deg et liv.

Melding til moderator:
Tråden kan slettes.
Vis hele sitatet...
Denne koden er merkelig lik den jeg fikk på ett hjemmesnekra program jeg hadde glemt ett par tegn i

Nei, det er ikke nødvendigvis virus.
Sitat av Ru11er Vis innlegg
Altså, denne meldingen burde være et varseltegn. Søkte litt på feilmeldingen, og kom frem til at det er virus. Kilde

Melding til deg som lagde dette programmet:
Du har jævlig lite å gjør på, skaff deg et liv.

Melding til moderator:
Tråden kan slettes.
Vis hele sitatet...
Er du helt dum i hodet?
Barr stikk fra tråden, noen burde få han bannet for å komme med sånt tull uten å faktisk sjekke selv først!

Får ikke testet programmet enda, TS, men dette var virkelig ikke en dum idé!
Sitat av Ru11er Vis innlegg
Altså, denne meldingen burde være et varseltegn. Søkte litt på feilmeldingen, og kom frem til at det er virus. Kilde

Melding til deg som lagde dette programmet:
Du har jævlig lite å gjør på, skaff deg et liv.

Melding til moderator:
Tråden kan slettes.
Vis hele sitatet...
Slapp av mann, jeg hadde bare en helt ren install av W7 uten .NET eller lignende.
Semiconductor
visualn00b's Avatar
Trådstarter
Sitat av Echodius Vis innlegg
Er du helt dum i hodet?
Barr stikk fra tråden, noen burde få han bannet for å komme med sånt tull uten å faktisk sjekke selv først!

Får ikke testet programmet enda, TS, men dette var virkelig ikke en dum idé!
Vis hele sitatet...
Takk! jeg blir helt oppgitt av visse personer..

ikke link nummer 2 heller ?
Sitat av Ru11er Vis innlegg
Altså, denne meldingen burde være et varseltegn. Søkte litt på feilmeldingen, og kom frem til at det er virus. Kilde

Melding til deg som lagde dette programmet:
Du har jævlig lite å gjør på, skaff deg et liv.

Melding til moderator:
Tråden kan slettes.
Vis hele sitatet...
Jeg håper selvgode folk som deg blir bannet. Du beveger deg på jævlig tynn is med å rope ulv på ting som er virusscannet o.l, når du egentlig ikke har noen peiling på det som skjer, du bare googler feilkoden.

Tenk deg om, dersom du hadde fått "Programmet svarer ikke.." på spotify en gang, og du hadde fått det samme på et program som innholdt virus, hadde spotify vært virus da?

Idiot.
Sitat av visualn00b Vis innlegg
Takk! jeg blir helt oppgitt av visse personer..

ikke link nummer 2 heller ?
Vis hele sitatet...
Vet ikke om det er noe problem med linkene, men sitter på en iPhone.
I failed unit tests
Freddy_fred5's Avatar
Ru11er;
Leste du i det hele tatt igjennom linken du sendte? Den tilsier at ett virus KAN SENDE UT EN FALSK ALARM MED DENNE FEILKODEN. Ikke at det er ett virus som skaper utslaget!
Beviser litt at folk som må rage for og uttrykke seg har lavere IQ..
Installer framework, så kjører programmet fint
Semiconductor
visualn00b's Avatar
Trådstarter
men ingen med tilgang til Ephorus E.L? kunne vært interresant å se ...
Sitat av visualn00b Vis innlegg
Som jeg skrev tidligere, bytter den bare ut mellomrommene i teksten din, med "andre typer" mellomrom.. det finnes flere forsjellige
Vis hele sitatet...
Jeg vet at både fronter og its-learning har gjort en "fix" på dette etter at en elev byttet ut alle mellomrom med hvite X-er, bare sånn en heads-up før noen tester dette på nærmeste eksamen og stryker
Sist endret av Pagliacci; 5. mai 2012 kl. 01:26.
Sitat av Pagliacci Vis innlegg
Jeg vet at både fronter og its-learning har gjort en "fix" på dette etter at en elev byttet ut alle mellomrom med hvite X-er, bare sånn en heads-up før noen tester dette på nærmeste eksamen og stryker
Vis hele sitatet...
Oppdatering til softwaren da; La merke et word dokument også endrer programmet 60% - 100% av alle mellomrommene med "random" bokstav i hvitt? Da blir det som et helt ord og verken Google eller its-learning kan skjekke.
Sitat av Settoz Vis innlegg
Oppdatering til softwaren da; La merke et word dokument også endrer programmet 60% - 100% av alle mellomrommene med "random" bokstav i hvitt? Da blir det som et helt ord og verken Google eller its-learning kan skjekke.
Vis hele sitatet...
Det er jo det de har "fikset". Vet ikke veldig mye, men var i et møte hvor det ble diskutert. Å endre mellomrommene til forskjellige bokstaver/tegn og gjøre de hvite blir i hvert fall oppdaget nå.
Sitat av Pagliacci Vis innlegg
Det er jo det de har "fikset". Vet ikke veldig mye, men var i et møte hvor det ble diskutert. Å endre mellomrommene til forskjellige bokstaver/tegn og gjøre de hvite blir i hvert fall oppdaget nå.
Vis hele sitatet...
faaeen.. har gjort dette på en større oppgave :S
Hva om man putter kjempedmå hvite bokstaver inni ordene da?
Ville det funket?
Semiconductor
visualn00b's Avatar
Trådstarter
Sitat av Echodius Vis innlegg
Hva om man putter kjempedmå hvite bokstaver inni ordene da?
Ville det funket?
Vis hele sitatet...
Jeg har faktisk tenkt på det.. hva om jeg putter 'U+200C' tegnet mellom alle bokstavene i setningen? det er usynlige tegn, som blir tolket som tegn. skal jobbe videre med det!
Så kort sagt; Det dette programmet gjør er å fylle inn usynlige tegn i en tekst, slik at det virker som du har skrevet mer enn du egentlig har?
Anime Freak
Nei det programmet gjør er at det setter inn tegn som gjør at programvaren (itslearning/fronter) bruker som sjekker opp mot "ferdig" tekster på internet ikke klarer å sammenligne innhold.
Sitat av kjodiz Vis innlegg
Så kort sagt; Det dette programmet gjør er å fylle inn usynlige tegn i en tekst, slik at det virker som du har skrevet mer enn du egentlig har?
Vis hele sitatet...
Du kunne ikke bare lest igjennom 2 spinkle sider?
Hei, flere i familien min som har tilgang til ephorus
Men jeg får ikke testet dette før på ca en to uker, om du da fortsatt har bruk for betatesting, så kan jeg ordne dette.
Semiconductor
visualn00b's Avatar
Trådstarter
Sitat av hurdur Vis innlegg
Hei, flere i familien min som har tilgang til ephorus
Men jeg får ikke testet dette før på ca en to uker, om du da fortsatt har bruk for betatesting, så kan jeg ordne dette.
Vis hele sitatet...
Kjempe bra! jeg holder på å oppdatere den litt, og den bør være ferdig i løpet av uka Takker på forhånd!

(PS: Den gamle fungerer dårlig, så ikke prøv med den)