Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 2303
En flott start på sommeren

Noen dager før trippen hadde jeg vært å skaffet tre hits med ”buddah” lsd blottere. Vi bestemte oss for å ta en og en halv blotter vær siden det var begge to sin første gang med lsd.
Vi hadde en trip sitter som hadde erfaring med lsd fra før, så det var jo greit å ha med i tilfelle noen skulle få en bad trip eller noe.

Settingen var perfekt! Jeg bor i Norge som er et utrolig vakkert land om sommeren om du tripper eller ikke. Solen skinte og det var gode varmegrader ute.
Vi la blotterne under tungen og holdt der i 15-20 min.
Etter på rulte vi opp noen jointer med ok+ weed.
Mens vi satt å røykte og ventet på at det skulle kikke inn kan jeg huske at fargene på gresset, treene og vannet var blitt mer, med mangel på et annet ord ”levende” en slags pulserende visuell opplevelse som jeg ikke viste om var på grunn av lsd eller den, når jeg ser tilbake på det den litt for høye inntaket av thc.
Ca 90-110 min etter vi hadde svelget blotterne var jeg og han jeg trippet med i full gang, det var en sky på himmelen når jeg fokuserte på den var det som den kom helt ned til meg, det så ut som skyen maks var 2 til 3 meter ovenfor meg, i motsetning til de sikkert flere hundre meterne skyer egentlig er oppe på himmelen. Mønstre begynner nå å forme seg overalt hvor jeg ser, solen, plantene, de høye treene og vannet overvelmet meg med sin komplekse skjønnhet og mystikk
Jeg har alltid vert glad i den fine naturen vi har her, men denne opplevelsen fylte meg med respekt for alt som lever og gror.

Vi har No sittet nede med vannet i 3 kanskje 4 timer (holde rede på tiden i denne perioden var veldig vanskelig, hvis ikke umulig).
Det kommer en båt på vannet kjørende mot oss, dette får kompisene mine til å ville bytte plass.
Vi går opp til baksiden av et stort bygg, der vi sitter oss under et stort tre med nydelige røde blader. Når jeg så opp på bladene kunne jeg se vert enkelt blad samtidig.
Det er No jeg vil si at lsd er på topp og den marihuana buzzen jeg har hatt, etter den heavy røyke stunden er No heldigvis borte og jeg kan nyte lsd sin rene effekt.

Vi går til slutt ned til en kompis av oss får å chille nede i leiligheten, lite viste vi at han hadde besøk av to andre venner av oss som ikke skulle få vite at vi trippet.
Det er første gang noen av oss har tatt lsd og nå skal vi prøve å oppføre oss normalt.

Dette går ikke, han som jeg tripper sammen med har tatt på seg solbrillene inne og jeg kan ikke huske at han så mer en 3-4 ord i løpet av den lange tiden vi sitter der inne.
Jeg blir mer og mer bekymret for hvordan det går med vennen min, jeg kan ikke spørre om hvordan han har det i redsel for at de som ikke skulle finne ut at vi trippet, skulle lukte lunten.
Jeg får til slutt alle med meg ut for å trekke frisk luft, egentlig var det bare en unnskyldning for meg til å gå ut å se litt mer på skyene som nå hadde begynt å komme litt ut på kvelden.
Til min store begeistring har han ene av de som var der tatt med en laser, jeg leker meg mye med den:P


Jeg vil jeg begynte å nærme meg baseline rundt 13 timer etter inntak, effektene hadde roet seg men jeg var fortsatt ikke ”normal” og det ville jeg heller ikke bli før jeg våknet dagen etterpå.


Til oppsummering så vil jeg si at det var fin opplevelse som har gjort meg mye mer intresert i de flotte tingene sånne fantastiske kjemikalier har å tilby.
btw var 18 når det skjedde

sry for skrive feilene og rotete rapport er den første jeg har skrevet, tenker på å skrive flere etterhvert.
dette var min første trip og det er derfor jeg skrev den ned
Alex Grey print buddah'ne ja? :P Hadde noen fine turer i sommer på de selv : )

Ok raport, men føler kanskje du fokuserer mer på hva du gjorde enn hva du opplevde? = / Det spennende med å lese en trippraport er å lese om det du opplverer eller føler på LSD, ikke bare at du sitter i stue med kompis A og går ut og trekker luft og leker med en laser. Og for all del, dette er bare ment som konstruktiv kritikk. Likte å lese om turen din! : )
Interessant rusrapport. Hadde mitt første møte med syre for ikke så lenge siden selv, men på grunn av dårlig setting og lite forberedelser endte det opp med en forholdsvis grei bad trip. Det med å kommunisere med personer som ikke er påvirket og som du heller ikke vil/kan vise det, er jævlig vanskelig. Jeg skal se om ikke jeg får lagt ut en rapport i nærmeste fremtid, holder på å finpusse den!

Har du merket noen ettervirkninger eller forandringer hos deg selv som følge av denne trippen? Både positive og negative i såfall?
nei har ikke merket noen ettervirkninger, kansje ser jeg litt mer posetivt på ting enn hva jeg gjorde før.
Hvorfor trippet du i utgangspunktet?
▼ ... over en uke senere ... ▼
Sitat av Simplicity Vis innlegg
Hvorfor trippet du i utgangspunktet?
Vis hele sitatet...
for moro skyld? prøve noe nytt? det er som regel det som er den egentlige greia