Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5761 1372694
Sitat av Kunitsyn Vis innlegg
Å komme med at andre land har det verre er bare irrelevant.
Vis hele sitatet...
Med mindre du scorer på det. Fy fader så dyre avgifter vi har i Norge sammenlignet med andre land!
Sitat av slashdot Vis innlegg
Nei, det kunne dei ikkje. Og det seier PST rett ut i dagbladet om du ikkje stoler på mi vurdering. Og om dei kunne det er forsåvidt irrelevant, all den tid det er så trivielt å omgå DLD. Viare så er ikkje total overvaking noko vi ønsker oss i samfunnet.
Vis hele sitatet...
Jeg sier at jeg ikke vet lenger ang. DLD. Videre har jeg intet problem med din vurdering, men db sin er vel heller noe jeg tviler på. Teorien min er at de fanget jo opp den lille bestillingen, kanskje den andre bestillingen var "utgått på dato"? Og tro meg på mitt ord, overvåkning er jeg også generellt veldig imot.
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Sitat av Kunitsyn Vis innlegg
Å komme med at andre land har det verre er bare irrelevant. Vi har det bra i landet Norge, men vi er handlingslammet og blir ignorert av politikerne, og det misliker jeg veldig sterkt. Vi visste ingenting om DLD når AP ble valgt. Synes det er latterlig at folk flest bare lener seg tilbake og godtar absolutt ALT Stoltenberg og AP innfører. Det er snakk om den nasjonale friheten til folk, og skal vi bli overvåket mister vi denne friheten.
Vis hele sitatet...
Eg er totalt einig i at DLD er ein uting, men av det vil det ikkje sei at eg synst norge ikkje er eit demokrati. Val er ikkje den einaste demokratiske kanalen vi har, og påverking av parti er vel så viktig som valurna. Kanskje du burde engasjere deg for i eit parti med mål å fjerne DLD etter neste val?
Sitat av Kunitsyn Vis innlegg
Som sagt tidligere, Pappa jens behandler oss som barnehage-unger og vi får ikke lov å dra aleine på butikken for å kjøpe is.. De som ikke innser at vi blir fratatt mer og mer frihet bør få opp øynene fort som faen å slutte å sitte på fanget til jens å være godtroende til alt han sier.
Vis hele sitatet...
Hersketeknikker passer dårlig rett etter middag. Eller heile døgnet forsåvidt.
Sitat av Voreah Vis innlegg
Med mindre du scorer på det. Fy fader så dyre avgifter vi har i Norge sammenlignet med andre land!
Vis hele sitatet...
Dette har jo ingenting å gjøre med det han sier.

Stikker du fingrene i ørene og roper LALALALALA nåda?
Norsk media er STERKT venstrevridd. Det er det problemet som har gjort at de høyrekonservative i Norge ikke har fått ytre seg i media. Hadde de gjort det, kunne kanskje gode motargumenter fra norges intellektuelle moderert dem noe, og hindret dette fra å skje.
Sitat av Stratops Vis innlegg
Norsk media er STERKT venstrevridd. Det er det problemet som har gjort at de høyrekonservative i Norge ikke har fått ytre seg i media. Hadde de gjort det, kunne kanskje gode motargumenter fra norges intellektuelle moderert dem noe, og hindret dette fra å skje.
Vis hele sitatet...
Kunne ikke fått sagt det bedre selv. Nesten bare AP`ere i VG blant annet. Derfor man ofte ser FRP i ilden på forsidene dems, selv om FRP ofte har det selvpåskyldt, men likevell.
Sist endret av Kunitsyn; 25. juli 2011 kl. 20:09.
Sitat av quarc Vis innlegg
Dette har jo ingenting å gjøre med det han sier.

Stikker du fingrene i ørene og roper LALALALALA nåda?
Vis hele sitatet...
Og DLD har noe med noe å gjøre? Har "Pappa Jens" noen logikk? Han har nevnt flere ganger at han ikke får kjøpe is, gir det noen mening? Han avskriver seg argument med "hva andre gjør er irrelevant", men det er jo nettopp den logikken FrP o.l. selv benytter til å forsvare sine syn.
Foreslår at de som ønsker en politisk debatt, starter egen tråd. Var ikke min hensikt at dette skulle bli politisk da jeg kun hevdet min mening om at statsministeren var modig når han står åpent frem under folkemassen i Oslo i kveld..

Dessverre alltid noen som må ytre seg på galt grunnlag for å hevde sine ekstremiteter..
Sist endret av Mrd607; 25. juli 2011 kl. 20:14.
Sitat av Kunitsyn Vis innlegg
Å komme med at andre land har det verre er bare irrelevant. Vi har det bra i landet Norge, men vi er handlingslammet og blir ignorert av politikerne om vi prøver å få ord inn i saker, og det misliker jeg veldig sterkt. Vi bør få være med å bestemme store saker som omhandler norges nasjonale trygghet. Vi visste ingenting om DLD når AP ble valgt. Synes det er latterlig at folk flest bare lener seg tilbake og godtar absolutt ALT Stoltenberg og AP innfører. Det er snakk om den nasjonale friheten til folk, og skal vi bli overvåket mister vi denne friheten.

Som sagt tidligere, Pappa jens behandler oss som barnehage-unger og vi får ikke lov å dra aleine på butikken for å kjøpe is.. De som ikke innser at vi blir fratatt mer og mer frihet bør få opp øynene fort som faen å slutte å sitte på fanget til jens å være godtroende til alt han sier.
Vis hele sitatet...
Er andre land irrelevant? Dette må du utdype, evt forklare meg.

Demokrati, vet du hva det er i det hele tatt? Virker som du må lese deg opp litt her. Folket stemmer på det partiet som passer seg best, og det er meg bekjent en del av demokratiet.

Jeg er selv i mot DLD, bare for å få det sagt. Du sier også tidligere i et innlegg her at det er opp til flere saker folket ikke har fått være delaktige i, og bestemme. Men det eneste du klarer å komme med er DLD. Du graver deg bare lengre ned ved å holde på slik som dette.

Hersketeknikken din kan du forøvrig bare droppe. Den fungerer overhodet ikke.
Sitat av Voreah Vis innlegg
Og DLD har noe med noe å gjøre? Har "Pappa Jens" noen logikk? Han har nevnt flere ganger at han ikke får kjøpe is, gir det noen mening? Han avskriver seg argument med "hva andre gjør er irrelevant", men det er jo nettopp den logikken FrP o.l. selv benytter til å forsvare sine syn.
Vis hele sitatet...
Gidder ikke diskutere noe mer, ettersom dette blir en avsporing av tråden. Jeg svarte deg bare fordi jeg er så forbanna lei alle som rakker ned på frp. Stemmer ikke frp selv, men frp har mye bra som blir vrengt og vridd på av media og latterligjort av folk. Folk blir faen meg dretiut fordi de stemmer frp. Det er ikke noe som hører hjemme i et demokrati, synes du?

Og hva andre gjør er ganske irrelevant, Norge er Norge, Norge er ikke EU.
Sitat av KarlsenK Vis innlegg
Derimot, så har vi Siv Jensen som knekker sammen å står utenfor å griner fordi hun kommer med en VELDIG "uheldig" uttalelse, og noen tar henne for det. Har enda ikke sett Jens driti seg ut oppi dette.
Vis hele sitatet...
Haha javel, det har nærmest vært en heksejakt mot Siv Jensen etter alt dette, ikke rart at hun knekker sammen og feller tårer og beklager seg. Alt Siv Jensen sier kan og vil bli tolket galt nå.

Stoltenberg er en sosialist og statsminister i et semi-sosialistisk land, dette var ett angrep mot sosialisme, 8/10 nordmenn sympatiserer akkurat nå med sosialismen og Stoltenberg. Er det derfor veldig sterkt at han klarer å stå og forklare oss at vi må stå sammen uten at han feller tårer/knekker sammen? Den mannen er elsket av omtrent hele Norge nå, han har selvtillit så det holder.

Stoltenberg har ikke gjort en dritt for å fortjene anerkjennelsen, han har gjort det enhver statsminister ville gjort i samme situasjon. Som jeg nevnte tidligere var han på "rett sted til rett tid", det er forferdelig, men slik mennesket og politikken fungerer.
Sist endret av Simplicity; 25. juli 2011 kl. 20:18.
Sitat av Simplicity Vis innlegg
Haha javel, det har nærmest vært en heksejakt mot Siv Jensen etter alt dette, ikke rart at hun knekker sammen og feller tårer og beklager seg. Alt Siv Jensen sier kan og vil bli tolket galt nå.

Stoltenberg er en sosialist og statsminister i et semi-sosialistisk land, dette var ett angrep mot sosialisme, 8/10 nordmenn sympatiserer akkurat nå med sosialismen og Stoltenberg. Er det derfor veldig sterkt at han klarer å stå og forklare oss at vi må stå sammen uten at han feller tårer/knekker sammen? Den mannen er elsket av omtrent hele Norge nå, han har selvtillit så det holder.

Stoltenberg har ikke gjort en dritt for å fortjene anerkjennelsen, han har gjort det enhver statsminister ville gjort i samme situasjon. Som jeg nevnte tidligere var han på "rett sted til rett tid", det er forferdelig, men slik mennesket og politikken fungerer.
Vis hele sitatet...
Jeg mener å huske at det er ikke første gang Siv Jensen kommer med uheldige uttalelser. Hun begynner å få det som vane å måtte gå ut å beklage seg.

Alt det andre du skriver gidder jeg ikke svare på engang, da jeg har uttrykt hva jeg mener, og nå er diskusjonen over for min del. Men jeg anbefaler deg å lese litt utenlands media, som faktisk også roser Jens Soltenberg, men kanskje viktigst av alt Norge. Dette er snakk om personer som har en del høyere utdanning og stilling i verdenssammenheng enn det du har, som talspersoner. Så hva er vel du til å sitte å dømme Jens?

Takk for meg.
var ikke aprilspøk!
Harabo's Avatar
Sitat av Xzip Vis innlegg
Ser at PST har ført alle som har handlet hos en polsk kjemiforhandler på en liste, selv har jeg bestillt noe svovel, jernpulver og aluminiumspulver fra polen (ikke de store bombe kjemikaliene akkuratt, så tviler på at jeg vil få noe pes!) men har sett handlelister fra andre brukere på forumet som har sett meget omfattende ut og inneholdt stoffer som er på kanten når det gjelder norsk lovgivning, hvordan vil PST se på dette? Tror dere disse personene vil bli kontaktet og må forklare seg?
Vis hele sitatet...
Altså politiet styrer unna all informasjon som ikke er relevant til den saken de etterforsker. Og jeg tviler på at politet selv ser så sterkt på dette at det blir noe mere ut av.

Har flere eksempler der politiet har kommet med svar som kan ligne på: "Vi har ikke tid eller resurser til og drive med slikt tull".

Så jeg vil tru at dere kan lene dere tilbake i kjemistolen og fortsette, men blir dere anmeldt for explosjoner eller lignende og dere ligger på listen, vil det absolutt bli brukt som bevis matrielle.

Dette er noe jeg sier av eget hode, og har ingen kilder.

Kan heller ikke garantere noe, men mest trolig.
http://www.youtube.com/watch?v=ehw5QKqTs5E

Experts say Multiculturalism policy may have backfire causing carnage
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Sitat av DrPerception Vis innlegg
http://www.youtube.com/watch?v=ehw5QKqTs5E

Experts say Multiculturalism policy may have backfire causing carnage
Vis hele sitatet...
RT er ikkje ei spesielt god kjelde til noko som helst.
leste på dagbladet att han var på PST sin liste, men de ikke kunne se hva han hadde kjøpt. men når han handler kjemikalier å samtidig er i besittelse av store mengder kunstgjødsel burde det ringe en bjelle? jeg veit ikke åssen kjemikalier det er på nettsiden, heller ikke om noen av disse kan være normale i jordbruk... men i den kofferten han hadde med ut på øya var det eksplosiver, kan det være han ville samle så mange som mulig rundt seg(og kofferten) dra ut splinten på en granat eller hva han hadde oppi der? en timer kanskje så bare løpe som faen ut av klynga å skyte resten? om det var planen reddet han politi mannen å hu monica ganske mange vil jeg tro...

link til artikkel fra db: http://www.dagbladet.no/2011/07/25/n...epet/17451130/
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Sitat av b1gm4c Vis innlegg
leste på dagbladet att han var på PST sin liste, men de ikke kunne se hva han hadde kjøpt. men når han handler kjemikalier å samtidig er i besittelse av store mengder kunstgjødsel burde det ringe en bjelle?
Vis hele sitatet...
Han hadde blitt fanga opp for et kjøp på 121 kroner. Det er kanskje nok til å blåse av seg ei hand om det er rett stoff, men neppe nok til spesielt mykje meir enn det, så å etterforske på et så tynt grunnlag ville gitt PST litt vel mykje å gjere trur eg.

Kunstgjødsel er heller ikkje regulert, fordi det ville vore upraktisk. Det er enorme mengder i omløp, og jordbruket er langt på veg avhengige av det. Å stjele eit tonn kunstgjødsel reknar eg ikkje for å vere spesielt stor heksekunst, og det samme gjeld forsåvidt tilgangen på AN: det er ikkje et sprengstoff, enkelt og greit.

Så at han gjekk under radaren til PST er ikkje spesielt påfallande eller overraskande.
Ridder av 1. klasse
Postes en film på Facebook nå for øyeblikket, som heter:

ADVARSEL: 18+ - Se hvordan Anders Behring Breivik skød sine ofre.
dumpap.com

Tipper dette er virus, har i alle fall holdt meg unna å trykke på det
Sitat av slashdot Vis innlegg
Han hadde blitt fanga opp for et kjøp på 121 kroner. Det er kanskje nok til å blåse av seg ei hand om det er rett stoff, men neppe nok til spesielt mykje meir enn det, så å etterforske på et så tynt grunnlag ville gitt PST litt vel mykje å gjere trur eg.
Vis hele sitatet...
jeg regner jo med att dette kan ha blitt brukt til antenning av bomben, jeg har ikke peiling på pyro i det hele tatt, men veit jo att kunstgjødsel alene ikke sprenger, må jo ha noe mer derav kjemikaliene?
Sitat av DrPerception Vis innlegg
http://www.youtube.com/watch?v=ehw5QKqTs5E

Experts say Multiculturalism policy may have backfire causing carnage
Vis hele sitatet...
Eksperter sier mye rart. Det som dog er interessant, er hvem disse ekspertene er, og hvordan de underbygger påstandene sine.
var ikke aprilspøk!
Harabo's Avatar
Er det bare her TV2 sender lyden ett helt annet sted en filmen? Stoltenberg prater, samtidig som video viser piano og sang?
Sitat av Harabo Vis innlegg
Er det bare her TV2 sender lyden ett helt annet sted en filmen? Stoltenberg prater, samtidig som video viser piano og sang?
Vis hele sitatet...
Sikker på at det ikke er en "musikkvideo". De har klippet sammen lignende tidligere (fra kirken i går f.eks.) for å gjøre det mer "magisk" eller "følelsesladet" (propaganda som det også kalles). De viste f.eks. at kongen og dronningen tørket tårer etter en tale, men det hadde de klippet inn fra et annet tidspunkt.
Sist endret av Voreah; 25. juli 2011 kl. 21:14.
Såvidt jeg fikk med meg så har ikke PST en liste over dem som kjøper hos polakken. De hadde snappet han opp etter at selskapet hans måtte kredittsjekkes, vel og merke for 120 kr.
Sist endret av canchase; 25. juli 2011 kl. 21:17. Grunn: En del feile ord.
var ikke aprilspøk!
Harabo's Avatar
Sitat av Voreah Vis innlegg
Sikker på at det ikke er en "musikkvideo". De har klippet sammen lignende tidligere (fra kirken i går f.eks.) for å gjøre det mer "magisk" eller "følelsesladet" (propaganda som det også kalles). De viste f.eks. at kongen og dronningen tørket tårer etter en tale, men det hadde de klippet inn fra et annet tidspunkt.
Vis hele sitatet...
http://www.tv2.no/nyheter/live live....
Sitat av Harabo Vis innlegg
Er det bare her TV2 sender lyden ett helt annet sted en filmen? Stoltenberg prater, samtidig som video viser piano og sang?
Vis hele sitatet...
Hehe, her også!
Sitat av Hydrogen Vis innlegg
Hehe, her også!
Vis hele sitatet...
TV2 sender helt perfekt her. RiksTV

Men jeg så at streamen på tv2.no ikke hang på greip
En meget interessant artikkel som beskriver Breivik som person, http://www.dagbladet.no/2011/07/25/n...ivik/17441807/

Den forklarer mye!
Lippestad fortalte akkurat på NRK at Breivik, i sin virkelighetsoppfatning, tror at man blir torturert i norske fengsel.

Videre at han forventet å bli skutt av protestanter ved ankomst til fengslingsmøte i dag..

http://www.nrk.no/nett-tv/direkte/nrk1/
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Sitat av b1gm4c Vis innlegg
jeg regner jo med att dette kan ha blitt brukt til antenning av bomben, jeg har ikke peiling på pyro i det hele tatt, men veit jo att kunstgjødsel alene ikke sprenger, må jo ha noe mer derav kjemikaliene?
Vis hele sitatet...
Forsåvidt sant, men skal du gå etter det får du så jævla mykje å undersøke, at det blir fort meiningslaust. En god predikator på terror bør ikkje flagge alt for mange, ettersom svært få er terrorister. Om du har en test som (litt forenkla) vil avgjere om en vilkårlig nordmann er terrorist med 99.9% sikkerhet, så vil du ende opp med å ha 5000 nordmenn å undersøke. Antar du at 0.1% av alle nordmenn er terrorister vil du ha 50 terrorister i den gruppa, og 4950 som ikkje vart tatt... Og det er om du antar at du har en så sikker test, og at heile 0.1% av befolkninga er det du søker etter.
Har han tatt plastiske operasjoner for å se "perfekt" ut på mediebildene rundt terroraksjonen?

"Ifølge barndomskompisen fikk han utført flere plastiske operasjoner i USA for noen år siden.

- Jeg traff ham på bussen, og han var veldig fornøyd. Han hadde operert panne, nese og hake, sier barndomskompisen."
Sist endret av Voreah; 25. juli 2011 kl. 21:23.
Neste utfordring:
Barndomskompisen kjenner ikke til at Behring Breivik har hatt noen dame i det hele tatt. I 2004 så kompisene et bilde av ham fra homoparaden i Oslo, dansende på en buss, og de lurte på om han kunne være homofil, men Behring Breivik avkreftet dette.

Kilde:
http://www.dagbladet.no/2011/07/25/n...ivik/17441807/

Dette har Breivik utelatt fra manifestet, og nettopp derfor må vi finne det.
Sitat av Voreah Vis innlegg
Har han tatt plastiske operasjoner for å se "perfekt" ut på mediebildene rundt terroraksjonen?

"Ifølge barndomskompisen fikk han utført flere plastiske operasjoner i USA for noen år siden.

- Jeg traff ham på bussen, og han var veldig fornøyd. Han hadde operert panne, nese og hake, sier barndomskompisen."
Vis hele sitatet...
Han nevner ikke plastisk kirurgi i manuskriptet så vidt jeg kan huske, men han nevner at han brukte sminke i ansiktet for å få bildene perfekt.
var ikke aprilspøk!
Harabo's Avatar
Joggu er det en stor fordel av og ha følgt og lest alt som har kommet ut på freak ang denne saken. Har virkerlig en overhond da det gjelder diskusjoner

Og det er litt interesant og sitte og høre på andre som diskuterer, og hvor mange små-detaljer de faktisk ikke har fått med seg via vanerlig media!

Vil bare si takk så langt freak.no! Provd to be a freak!
Sitat av slashdot Vis innlegg
Forsåvidt sant, men skal du gå etter det får du så jævla mykje å undersøke, at det blir fort meiningslaust. En god predikator på terror bør ikkje flagge alt for mange, ettersom svært få er terrorister. Om du har en test som (litt forenkla) vil avgjere om en vilkårlig nordmann er terrorist med 99.9% sikkerhet, så vil du ende opp med å ha 5000 nordmenn å undersøke. Antar du at 0.1% av alle nordmenn er terrorister vil du ha 50 terrorister i den gruppa, og 4950 som ikkje vart tatt... Og det er om du antar at du har en så sikker test, og at heile 0.1% av befolkninga er det du søker etter.
Vis hele sitatet...
good point! jeg vet ikke hvilke resursser PST har, men tviler på det ville tatt dem lang tid å finne ut att han har kjøpt ukjente kjemikalier, han er i besittelse av gjødsel og han skriver på document.no(AKA han har noen meninger) samtidig som han har våpenbesittelse/tillatelse... i mine øyne da kan han være ett farmemoment? jeg forsøker ikke å kritisere PST, men det er veldig lett å se disse tingene etter vi vet om det...
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Sitat av b1gm4c Vis innlegg
good point! jeg vet ikke hvilke resursser PST har, men tviler på det ville tatt dem lang tid å finne ut att han har kjøpt ukjente kjemikalier, han er i besittelse av gjødsel og han skriver på document.no(AKA han har noen meninger) samtidig som han har våpenbesittelse/tillatelse... i mine øyne da kan han være ett farmemoment? jeg forsøker ikke å kritisere PST, men det er veldig lett å se disse tingene etter vi vet om det...
Vis hele sitatet...
Det ville neppe tatt veldig lang tid å finne ut det om en person, men problemet er at dei har kanskje et par tusen personer å gjere den sjekken på, og nytteverdien er ekstremt liten fordi det er så dårlig predikator på kriminalitet. Det er så mange som har kunstgjødsel, og det er så mange som har både kunstgjødsel og skriver hatske innlegg på document.no. Og mange av dei har igjen våpentillatelse. Det er rett og slett ikkje nyttig bruk av ressurser trur eg.
"Ikke engang STASI-Tyskland ville fanget opp en mann som dette" - sitat Janne Kristiansen PST-sjef
Sitat av Sqq Vis innlegg
vg.no har nå offisielt gitt ut bilde og info
Vis hele sitatet...
Sitat av b1gm4c Vis innlegg
jeg regner jo med att dette kan ha blitt brukt til antenning av bomben, jeg har ikke peiling på pyro i det hele tatt, men veit jo att kunstgjødsel alene ikke sprenger, må jo ha noe mer derav kjemikaliene?
Vis hele sitatet...
121 kr er mest sannsynlig lunte, rundt 40-50 meter.
Sitat av LGee Vis innlegg
"Ikke engang STASI-Tyskland ville fanget opp en mann som dette" - sitat Janne Kristiansen PST-sjef
Vis hele sitatet...
da hadde hvertfall ikke DLD-direktivet hjulpet, ettersom han kun var på "restelista" til PST ^^
Sitat av LazySunday Vis innlegg
Neste utfordring:
Barndomskompisen kjenner ikke til at Behring Breivik har hatt noen dame i det hele tatt. I 2004 så kompisene et bilde av ham fra homoparaden i Oslo, dansende på en buss, og de lurte på om han kunne være homofil, men Behring Breivik avkreftet dette.

Kilde:
http://www.dagbladet.no/2011/07/25/n...ivik/17441807/

Dette har Breivik utelatt fra manifestet, og nettopp derfor må vi finne det.
Vis hele sitatet...
Da er det bare å lete opp alt som er av bilder fra homoparaden 2004. Finne abb på bildene! go go go
Sitat av lskgogo Vis innlegg
Da er det bare å lete opp alt som er av bilder fra homoparaden 2004. Finne abb på bildene! go go go
Vis hele sitatet...
Gaysir mener også å ha sett ham før: http://www.gaysir.no/forum/index.cfm...2112&forumID=5
Sitat av b1gm4c Vis innlegg
da hadde hvertfall ikke DLD-direktivet hjulpet, ettersom han kun var på "restelista" til PST ^^
Vis hele sitatet...
Nei, det er sant. DLD hadde ikke hjulpet en dritt, jeg tok feil der. Ser den
Ingen her som stusser over at han ikke har hat kontakt med faren siden han var 15 år ? kan det ha noe å gjøre med noen opplevelser i barndommen ?
Sitat av LazySunday Vis innlegg
Neste utfordring:
Barndomskompisen kjenner ikke til at Behring Breivik har hatt noen dame i det hele tatt. I 2004 så kompisene et bilde av ham fra homoparaden i Oslo, dansende på en buss, og de lurte på om han kunne være homofil, men Behring Breivik avkreftet dette.

Kilde:
http://www.dagbladet.no/2011/07/25/n...ivik/17441807/

Dette har Breivik utelatt fra manifestet, og nettopp derfor må vi finne det.
Vis hele sitatet...
Han nevner et sted i manifestet at et cover som homofil kan være nyttig...

How to use social taboos to prevent individuals close to you from digging too
much or ask too many questions - AND how to easily manipulate them into
assisting you in protecting your cover from everyone else without them having
the slightest clue what is going on


Using social taboos is an extremely effective method from preventing people who know you well from digging too much or ask too many questions about your activities that weekend or that year. It is also an extremely effective method for manipulating them into protecting your cover.

Long term covers:
· Say you play WoW (World of Warcraft) or another MMO and have developed an addiction for it. Say that are going to play hardcore for the rest of the year and it is no point trying to convince you otherwise. Inform them that you will be busy doing that in the future etc. Tell them that you are ashamed of it and you don’t want to talk any more about it. Make them swear to not tell anyone! (you just effectively prevented any more questions from that person AND made the individual assist you in protecting your cover from everyone else)

· Say you think you are gay and are in the process of discovering your new self and that you don’t want to talk any more about this issue. Tell them that you are ashamed of it and you don’t want to talk any more about it. Make them swear to not tell anyone! (your ego is likely to take a dent unless you are secure in your own heterosexuality, because they will actually believe you are gay. However, it’s an extremely effective strategy for stopping questions and prevent people from digging in your life when you don’t want them to.

Short term covers:
· If you need a credible cover, when going abroad for a weekend etc. and the individuals you are trying to convince are too closely related to you to buy into any BS about a “conference cover etc); say you are going to a massage parlour or brothel abroad. Tell them that you are ashamed of it and you don’t want to talk any more about it. Make them swear to nottell anyone!

These are all cynical and manipulative strategies but extremely effective. Lying to and manipulating other people is generally a bad thing and should be avoided if possible. However, the severity of our operation often requires us to be cynical, manipulative and pragmatical. We don’t have to like it, but we occasionally have to do it.
Vis hele sitatet...
Sist endret av Jotun; 25. juli 2011 kl. 21:43.
Sitat av LGee Vis innlegg
Nei, det er sant. DLD hadde ikke hjulpet en dritt, jeg tok feil der. Ser den
Vis hele sitatet...
Kommer ikke DLD til neste år?
var ikke aprilspøk!
Harabo's Avatar
Sitat av LGee Vis innlegg
Nei, det er sant. DLD hadde ikke hjulpet en dritt, jeg tok feil der. Ser den
Vis hele sitatet...
Ler like godt ved tanken på hvor mange som har missforstått DLD. Media gir virkerlig feil syn på ting... Haha
det geysir forumet mener de har sett han før å konkluderer ganske fort med att han er homofil fordi han liker eurovision, har ikke kjæreste, ekstremt kropps fokus, han snakker om islams homo-syn, kan det være att faren ikke liker homofile? kanskje han ikke tørte snakke med faren eller faren ikke vil snakke med sønnen fordi han vet han er homofil?
TV2 nå: Scotland Yard etterforsker en av cellene, og mener å ha funnet identiteten til mannen som skal være Breiviks "mentor".
var ikke aprilspøk!
Harabo's Avatar
Sitat av gutisuperman Vis innlegg
TV2 nå: Scotland Yard etterforsker en av cellene, og mener å ha funnet identiteten til mannen som skal være Breiviks "mentor".
Vis hele sitatet...
Vær så snill og legg med link da dere poster slikt!
Sitat av b1gm4c Vis innlegg
det geysir forumet mener de har sett han før å konkluderer ganske fort med att han er homofil fordi han liker eurovision, har ikke kjæreste, ekstremt kropps fokus, han snakker om islams homo-syn, kan det være att faren ikke liker homofile? kanskje han ikke tørte snakke med faren eller faren ikke vil snakke med sønnen fordi han vet han er homofil?
Vis hele sitatet...
Jeg tror du er inne på noe.

Jeg håper folk begynner å innse hvem den ordentlige Breivik er, nemlig en usikker liten gutt med mindreverdighetskomplekser.

Kilde: http://www.dagbladet.no/2011/07/25/n...ivik/17441807/
Sist endret av foobar2000; 25. juli 2011 kl. 21:48.
Informasjon om denne tråden: Vi har valgt å kjøre en mer passiv modereringsstil når det gjelder denne hendelsen, men nå begynner ting å gå litt over styr. Vi varsler at denne tråden kommer til å bli stengt om en dag eller to ettersom den har syltet ned i "chatting" og et evig sammensurium av ulike emner. Dere som har emner dere fortsatt ønsker å diskutere som er relatert til dette kan lage dere en egen tråd som er litt mer avgrenset til ett emne.

"Internett-detektiver": Vær snill å tenk dere om et par ganger før dere legger ut informasjon om mennesker som dere "tror" kan ha noe med denne saken å gjøre. Tro kan dere gjøre i kirken, som de sier. Dere hadde ikke likt det hvis andre la ut deres navn og på syltynnt grunnlag insinuerte at dere hadde noe med denne saken å gjøre...
Tråden er nå stengt. Dette er på ingen måte for å stoppe diskusjon om emnet eller å bedrive sensur, men for å føre til en ryddigere og mer strukturert debatt. Dere som ønsker å diskutere videre kan lage nye tråder som er mer avgrenset til et konkret emne per tråd.