Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  144 29206
Jess. alt som skal sies om mekking er nokk sagt her ja.. jeg vil bare adde at hvis man først skal røyke noe canabis ville jeg prøvd å få tak i noe pot. det er SÅ mye diggere enn hasj!
▼ ... over et år senere ... ▼
Jeg bruker alltid en lampe, tar av skjermen, og der ligger den og godgjør seg på 25 watt. Ingen brenning, god og myk hasj. Ikke så lurt hvis man har fått tak i noe skikkelig god lakris for da smelter den seff på lampa, passe litt på hvis det er mye olje, men alt kan skrapes av en pære. Har nå vært meeget fornøyd med denne metoden siden jeg fikk den meg overlevert fra en italiener i Italia, og det var ingen tørr maroc han kjøpte inn i knyttnevestørrelse. Han brukte konstant pære slik at han kunne gå ifra (susehue) uten at noe ble ødelagt.
takk for å drege opp en 3 års gammel tråd..
herregud :S
hun kom jo med et nytt råd! hørtes nesten litt spennende ut å prøve den måten. aldri engang tenkt tanken føR!
Sitat av ElekTron
takk for å drege opp en 3 års gammel tråd..
herregud :S
Vis hele sitatet...
Noen klarer å klage for a l t. Hvis du vet ALT om dette, hvorfor i h e l v e t e gikk du inn i en tråd som ikke interesserer deg S A M T bruke tid og krefter på på å klage skriftlig? Jeg leste gjennom hele lenken og så ingen som brukte denne måten å varme opp på og min metode er faktisk meget god, særlig for oss som har en tendens til å surre litt rundt og ordne andre saker mens man kokkelerer, ingen fare for brenning og den gir total oppløsning av klumpen, ingen småklumper igjen overhodet. Tipper at du om noen år er på hjertemedisin, det tar på tickern å irritere seg over uvesentligheter.....
Sist endret av Valkyrie; 1. juni 2006 kl. 18:29.
Virker som om folk flest her mekker et helt gram med hasj per joint. Begynner å lure på om hasjen i trøndelag er jævlig god (folk flest her bruker rundt 0,4), eller om det kun er tilstanden "mongofjern" som gjelder? Er vel en del innrøyka folk her på forumet, men likevel...
For min del foretrekker jeg og har alltid foretrukket relativt "svake" jointer med 0,2-0,3g i vær joint. Har aldri sett poenget med å mekke et gram i vær joint. Ser liksom ikke at det heller kan gå på toleranse da jeg selv har røkt svært tett i perioder. Waste of good hasish sier jeg..
Etter egne erfaringer går det mye på forventninger. Om man begynner å mekke opp feite jointer blir man mye mer fjern enn ellers. Når man da mekker opp vanlige jointer kan det fort virke som man er mer herda ettersom man ikke er blir like fucka som man var på de feite jointene. 0,2\0,3 pr. pers er vanlig der jeg kommer fra. Da jeg begynte å røyke kunne en 1'r holde til tre fyringser på meg og kompisen min. Det funker ikke så bra lenger. Men det bryr jeg meg rent lite om. Jobber og har penger til å kjøpe en ekstra 1'r, og når jeg røyker er jeg keen på å bli passe fjern og være det en stund. Hvertfall 2 til 3 timer til neste gang jeg mekker opp. Mest fjern jeg har vært noengang var da jeg og en kompis hadde vært på knips i Oslo. Vennen min hadde opplegg så vi mekka opp 2g med dritdigg pot da vi kom hjem. Ble så fucka at det ikke var digg. Greide knapt å gå og øynene sved, men det var sykt chill. Lå bare med øynene igjen og hørte på musikk. Problemet var at vi sovna temmelig fort. Kommer ikke til å gjøres igjen. Hvis jeg tar så mye hasj\pot nå så blir det brownies, ellers blir det bare waste av mine dyrebare penger
Sist endret av Sinister; 1. juni 2006 kl. 23:52.
merkelig at ingen har prøvd å varme shitten i mikrobølgeovn. Genialt!
Very Important Fabulist
aybara's Avatar
merkelig at ingen har prøvd å varme shitten i mikrobølgeovn. Genialt!
Vis hele sitatet...
Det er genialt helt til klumpen man har lagt inni tar fyr og er borte på et par sekunder. Men dersom man greier å unngå det, fungerer det vel så bra som andre nevnte metoder.
Sitat av aybara
Det er genialt helt til klumpen man har lagt inni tar fyr og er borte på et par sekunder. Men dersom man greier å unngå det, fungerer det vel så bra som andre nevnte metoder.
Vis hele sitatet...
Varming av hasjen i micro har alltid vært fyfy hos oss, men har aldri fått med meg grunnen. Nå vet jeg det og
▼ ... over et år senere ... ▼
Unnskyld for necroposting, men jeg har noe viktig å tilføye denne tråden...
En annen måte å mekke vanlig tørr tjall er å putte den oppi en pose (frysepose, ziplock pose etc.) og rulle over med kjevle. Dette vil smadre den opp til pulver, fint, fint pulver. så er det bare til å strå det fine pulveret over noe tobakk, rulletobakk, tørkede urter... whatcha like. Jeg gjorde det med en 4 grams greie jeg hadde, funket knall.

Hvis du har veldig gudd kvalitets tjall slik som jeg fikk tak i nå, kan du bare smuldre opp med fingrene. Dette er dog ganske vanskelig hvis tjallen ikke er veldig myk. btw - jeg turet heftig med en kamerat på disse greiene, mekket med tørket peppermint og kattemint. Fargene på veggene forandret seg og shii.
uff. mye om og men her. Åssen man mekker hasjen er smak og behag. Kommer også ann på hvor mye hasj du har disposisjon.

Personlig, om jeg røyker joints, og det bare er jeg som skal røyke der og da lager jeg en joint med feite bonuser (altså klumper) som jeg bare ruller inn i tobakken og røyker, om du har mange bonuser så vær forsiktig med og trekke for hardt, trekk sakte så du faktisk får ut THC'en av hasjen, og ikke bare brenner den opp på et simpelt trekk. Waste av weed. Dere kan jo såklart også bruke denne når dere er flere, men kan være stor forskjell i hvor mye hver enkelt person får i seg.

Om det er flere som skal røyke, kutt opp all hasjen i pulverform, om du blander det med tobakken eller bare strør det over i jointen spiller ikke så stor rolle. lettere og velge mengde i hver joint om du bare strør det over mens du har rullet tobakken i rizla/big ben papiret.

Om du skal røyke bong, liker jeg best bonuser, pga det er lettere og se hvor mye hasj du har igjen i lummen (lummen; der hvor mekket ligger og du tenner).
"Om du skal røyke bong, liker jeg best bonuser, pga det er lettere og se hvor mye hasj du har igjen i lummen (lummen; der hvor mekket ligger og du tenner)." Heter ikke det brønn?
Dette er hvertfall måten jeg mekker på.

1. Ta ca 2-3 rullingser verdt med tobakk.

2. brenn tobakken til den ikke lenger er spessielt fuktig.

3.grov kutt opp tobakken.

4.legg tobakken på mekke blekket, ta så og press sammen sidene på blekket slik at du kan riste tobakken opp og ned til du ser at rusket detter nederst på blekket og den fine tobakken legger seg øverst av blekket.

5.Del opp tobakken til den blir nesten finmalt.

6. varm hasjen og gni den inn i tobakken.

dette er da altså et "pipe" mekk, skal du ha jay kan du gjøre det samme, bare behold konsistensen grovere.
Point And Laugh
Antim0n's Avatar
To sigaretter.
Stekes litt over lighterflamme og flåes. Tobakken klippes opp med saks.
Jeg bruker faktisk mekkeskål istedet for blekke. Kan samle mekket bedre.
Klumpen med hajs festes på en liten spiss ting, sikkerhetsnål for eksempel, og varmes.

Selve varmeprosessen er der jeg legger mest av min konsentrasjon.
Ikke stikk klumpen så veldig langt innpå, bare så den holder seg.
Pass på at flammen inne rører klumpen, men heller stek klumpen over den. Vri og vend for jevn varme.
Ikke vær redd for å varme for mye, bare pass på at den ikke tar fyr. Om en liten flamme oppstår slukker du den med et lite poff.

Klumpen er ferdig varmet når den faller av nåla. Varm derfor over den ferdig klippede tobakken.
Når klumpen blir så varm at den faller av nåla, vil den også falle effektivt fra hverandre når du begynner og gni den inn i tobakken.
Bruk tommel og pekefinger til å gni skikkelig. Om du ikke vil ha bonuser bruker du neglene.
Sitat av __Torstein__ Vis innlegg
"Om du skal røyke bong, liker jeg best bonuser, pga det er lettere og se hvor mye hasj du har igjen i lummen (lummen; der hvor mekket ligger og du tenner)." Heter ikke det brønn?
Vis hele sitatet...
hva du kaller det spiller vel ingen rolle what so ever? : )
Sitat av timmeyh Vis innlegg
hva du kaller det spiller vel ingen rolle what so ever? : )
Vis hele sitatet...
Vi kaller det luumen. (altså legger mer vekt på U'en)

Når jeg mekker til meg selv (joint) vel å merke klipper jeg ikke opp tobakken, men prøver å få så lite "bomber" som mulig (store hasj klumper). Bruker ca 2 sigaretter til en joint, der jeg tar ut de store tobakksbitene.
Det letteste er egentlig bare å varme klumpen du har bittelitt på den ene siden, for så å dra av et tynt lag med fingeren. Så knuser du det med fingrene og neglene dine. Det holder å varme i et par sekunder hvis du har god hasj, så det blir ikke akkurat mye waste. Etterpå kan du bare blande de nesten-pulveriserte (men ikke helt pulveriserte, da brenner det dårligere) småbitene med hasj med en ferdigsigg som du har varma litt, eller oppklippet/tørka rullings.
Svir to siggs til tobakken er tørr, åpner opp, gnir den i henda og rister ut "ørene". Tar klompen i saksa og varmer med lighter, så er det bare å mixe sammen. Så er det bare å peise på med bøtte
Jeg pleier å dele opp klumpen med fingrene i mindre biter, og deretter varme de et par sekunder.
Når klumpene er mindre varmes de lettere opp

Og hvorfor bruker dere 2-3sigaretter til å mekke? Jeg pleier å bruke max en halv :s
eh.. Så om du hadde mekka 10 g så hadde fortsatt brukt en halv sigg da? Kommer jo an på mengden det da.
Bruker ca 1g i en sigg. Og da er siggen nesten pulver da.
Sist endret av M4stermind; 5. februar 2009 kl. 18:05. Grunn: måtte adde på litt mer :p
Dagens amatørspørsmål: Hvordan funker det og bruke en vanlig sigg, med filter og det hele?
Altså; da tobakken ut av en sigarett, bland tobakk og hasj på måten beskrevet her, og stapp det hele tilbake i siggen.
Kurrant?
Mye olje vil sette seg fast og kondensere i filteret. Du kan ta ut filteret og dele det opp, eller erstatte det med et annet, men da er det bedre å bare rulle en joint istedenfor. Eneste grunnen til å røyke city joints som det heter, er hvis du ikke har rullepapir eller hvis du vil unngå å se ut som et hasjhode på åpen gate.
Sist endret av mentalmelt; 6. februar 2009 kl. 19:46.
All over the clock
Mr. Meow's Avatar
Sitat av Vill! Vis innlegg
Dagens amatørspørsmål: Hvordan funker det og bruke en vanlig sigg, med filter og det hele?
Altså; da tobakken ut av en sigarett, bland tobakk og hasj på måten beskrevet her, og stapp det hele tilbake i siggen.
Kurrant?
Vis hele sitatet...
Jeg pleier ofte å gjøre dette, men som mentalment sier blir filteret et problem. Det jeg gjør er at jeg river det ut med en nål og litt negler og putter inn et pappfilter, sånne som brukes i vanlige jointer.

Jointen kommer fortsatt til å se nesten like luguber ut før du røyker den siden filteret er av papp og papiret i den andre enden må tvinnes sammen, men når du røyker den vil du se riktig anonym ut.

Forresten, det kan være lurt å la det være igjen litt tobakk i bunnen slik at
a) du ikke risikerer at mekket drysser ut og
b) du kan kaste de siste, trasigste trekkene uten å føle at du har kasta bort alt for mye hasj.
Jeg lurer på en ting da:
Hvorfor mekke ut hasjen i det hele tatt? Får man mindre utav hasjen sin om man røyker den reint? (snakker selvfølgelig om bongrøyking her, ikke joints).
Den brenner bedre med litt tobakk i, enkelt og greit.
Prøver meg fram I denne tråden jeg.

Ettersom det opprinnelige spørsmålet var hvordan man skulle mekke hasjen(brunt), så er jeg litt nysgjerrig på mekkingen med grønt. Jeg har tidligere bare plukket små biter av bud'en jeg kjøpte, og blandet med tobakk og røyket det med joint. Er det noen andre måter jeg kan få mer ut av det på? Ikke i bong, altså.
Sitat av mentalmelt Vis innlegg
Den brenner bedre med litt tobakk i, enkelt og greit.
Vis hele sitatet...
Ok, takk skal du ha. Har røyket en del reint og synes det funker best egentlig. Blandet med mye forskjellig og (persille, mynte, laurbærblader etc.), men får hele tiden følelsen av at det brenner før hasjen tar skikkelig fyr. Dette fører til at røyken stort sett er persille, også tar hasjen først skikkelig fyr etter at persillen er brent opp...
Sist endret av Unifaun; 9. februar 2009 kl. 00:04.
Greit for de som ikke røyker tobakk til vanlig å røyke reint, så de ikke blir så dårlig av nikotinet.. Hadde en kamerat som aldri lærte, var på spyeren vær gang... hehe... Funker fett å varme bønna på ei skjei å brenne me lighteren under, blir ikke så brent da. Persolig liker jeg å brenne tobakken ganske bra også, få skikklig pulver mekk, på bong da.. Er et helvete å sitte å pøte med det pulvermekke i noe rizzla når man er ganske skev.
på youtube er det mye å hente, mange gøye måter å røyke på...
Sitat av Snuble Vis innlegg
Prøver meg fram I denne tråden jeg.

Ettersom det opprinnelige spørsmålet var hvordan man skulle mekke hasjen(brunt), så er jeg litt nysgjerrig på mekkingen med grønt. Jeg har tidligere bare plukket små biter av bud'en jeg kjøpte, og blandet med tobakk og røyket det med joint. Er det noen andre måter jeg kan få mer ut av det på? Ikke i bong, altså.
Vis hele sitatet...
Den enkleste måten å røyke grønt på er vel ved å bruke en grinder, da får du et veldig "homogent", for så å blande det inn med tobakk eller bare røyke det rent.
Sitat av ulldott Vis innlegg
Den enkleste måten å røyke grønt på er vel ved å bruke en grinder, da får du et veldig "homogent", for så å blande det inn med tobakk eller bare røyke det rent.
Vis hele sitatet...
Det jeg tenkte også. Tusen takk for hjelp!
disse måtene mekker jeg på, og jeg tørr å påstå at de er den beste måten å mekke på.

Bong/bøtte. her mekker jeg gjerne opp 1 g blandet med 1,5 sigg (dette varer lenge. selv for persjoner som er veldig innrøyka)

Fremmganskmåte: Først toaster du siggen(brenner med ligteren over hele siggen, men pass på så ikke siggen tar fyr) til papiret har fått en grå/brun farge. så tar du siggen ut av papiret og bruker fingerene dine til å smuldre siggen først. ta gjerne ut de "stygge" tobbaks kornene (de lyse)

Så starter du på klumpen. da brenner du rundt den, beveg ligteren ofte, så du varmer den så lenge som mulig før det brenner. med en gang det begynner å brenne fjerner du ilden, legger klumpen i tobakken å smuldrer den også. prøv da å få det så pulverisert som mulig for at du skal få brent mest mulig under optrekket så alt kommer med.

Joint: sa tar jeg utgangspunkt i 1 sigg, og ca 0,5 gram som er en god dose som er perfekt for 2 stk å dele i samme joint for kosens skyld (kjipt å røyke alene. hold dere unna den uvanen)

Når du har toastet siggen tar du den så klart ut av papiret, men ikke pulveriser tobakken like mye denne gangen, fordi da blir jointen hardere å trekke av, noe som gir mindre oksygen, som av en eller annen cgrunn er viktig å ha i en joint for å bli så fjern som mulig.

du varer klumpen på samme måte, men heller ikke den skal pulveriseres like mye som bong/bøtte mekken skal.

resten da står vel egentlig på hvor god du er på å lage filter, og rulle, pass på at jointen ikke er for hard, men faktisk at papiret rundt sitter litt løst, men heller ikke for løst, for da blir det masse sideburns som gjør så du ikke før tennt en del av hasjen som ligger i jointen, og da er det selvfølgelig en del sløsing, og det vil vi ikke ha noe av.

og som alt annet her i verden, så gjør øvelse mester. jo mere du mekker, og ruller. jo bedre blir du, og dette er noe absolutt alle kan lære seg å bli gode i men et ørlite snev av tolmodighet og konsetrasjon. håper du klarer å anelysere svaret mitt, og du føler at du får noe ut av det .

Lykke til!
Jess: Hvordan kan vi gjøre forskjell på en så enkel ting?
Skal vi se, slik gjør jeg det nå...

1g = 1,5 sigg =S, Jeg bruker 1 sigg. Ellers smaker det sigg av bongtrekket og det vil du(som nybegynner) ikke (blir sterkere)
toaster også siggen når jeg mekker trekk til bong. (Har også litt å si hvordan type gall det er, men som regel)
Klumpen brenner jeg heller ikke direkte på, men holder klumpen med et eller annet og varmer opp med lighteren flere cm under. Kan ikke brenne bort virkestoffer (få den varm å god, uten at det ryker noe som helst av hasjen er trikset) hehe.
Når mekket er klart er det bare å fylle opp brønnen og ønske alle dine drømmer velkommen

Jonas til 2 stk: litt under 1 sigg (80-90%) + 0,5g (weed er det best pure, eller pittelitt tobakk for at det skal brenne bedre, om nødvendig) Her toaster jeg ikke siggen, men tar ut harde "ører" osv som det pleier å være i siggen. Smuldrer tobakken litt. Varmer klumpen på samme måte og gnir den inn i tobakken som i motsettning ved bong ikke er "pulver".
Trikset med joint er: How you roll it Jeg foretrekker en hardpakka joint med bra trekk(favoritt filter= grønne bakerst på rizla pakkene). Føler det varer lengst og at jeg får mest ut av jointen. Pass også på å ikke varmrøyk jointen. (røyke-fort-/-store-trekk)

Merker jeg skal inn å kverulere på alle poster jeg leser her =/
▼ ... noen uker senere ... ▼
Jeg pleier bare å finne et longpaper og legge et lite tobakkslag over hele, så varmer jeg hasjen, bryter av småe biter og fordeler det langs jointen. Etter det ligger et tykt lag legger jeg litt tobakk over der igjen(for å slippe at jointen brenner skakkt). Dette har fungert veldig bra for meg og jeg slipper å fikse jointene hele tida.
ingen her som har gnidd med røkelses bolle før da? blir null røyk å du får toasta å gnidd samtidig. kommer litt an på bollen, men de fleste blir aldri ordentlig varme, så du mister ingen virkestoffer. eneste jeg har sett ryke er dragebollen fra svinesund. denne teknikken har jeg brukt i flere år nå(litt tungvint på joint) men jeg har alltid med meg bollen min. den er også veldig fin å ta med på tur, fordi telyset står inne i et vindstille rom
Legg klompen på et fat, micorn i 45sek på max varme! Gnu det inn i tobakken, knall
tro meg det er sløsing i forhånd til bollen, brukt begge deler veldig lenge. kommer jo an på om du timer det som en gud. da kan det bli halvbra mekk
jeg skjønner ikke hvorfor folk som røyker bong, tar seg i det hele tatt bryet og blande tjallen med tobakk. jeg mener? alle veit at tjall/pot er lettere og trekke på reint. og dessuten større sjanse at en nybegynner da faktisk klarer trekket...(og får bedre effekt)
Jaha ja, våt standar pot og steinhard keef brenner ikke alltids så bra. Etter det jeg har erfart, så blir det fort en god del svinn når man ikke bruker tobakk. Tobakken gir den det lille ekstra, så det blir ordentlig fart på sakene! Både på funken og flammen.


Men er forsåvidt enig med deg, det blir alt for mye med den tobakken for nybegynnere. Pass på å "roast" siggen godt før du hivern' i brønnen. Man trenger heller ikke så veldig mye tobakk, bare nok til å få ordentlig fyr på det hele.
tja...men er jo viktig og skaffe bra tjall (boblings ellnes) er jo sånn man kommer lengst uansett
Hehe, ja du sier noe der
hehe ja...tobakk er ekstremt hardt på bong..iallefall for nybegynnere, men skjønner jo at litt mer "erfarene" røykere pleier og ha det med
Polakken:

For folk som røyker tobakk til vanlig så er det jo hasjen som er den sterkeste ingrediensen.

Jeg tåler omtrent ikke tobakk i det hele tatt lengre, så de ytterst få gangene jeg smaker på en joint så er jeg nødt til å lage den selv med et absolutt minimum av tobakk for at jeg i det hele tatt skal ha noe glede av det.

Mine tobakksrøykende venner derimot synes at mine hasjdominerte jointer er drepen for halsen, og foretrekker heller det som for meg minner mest om en rullings med litt hasj oppi.

Det samme gjelder for bruk av bong, men det røyker jeg ikke selv så jeg kan ikke bruke det som eksempel.
Sist endret av mentalmelt; 10. mars 2009 kl. 00:32. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
vel mentalmelt, jeg røyker tobakk til dagelig og synes fremdeles at tobakk på bong er verre en hasj på bong. et trekk med tobakk/hasj er drepen for halsen mens derimot rein hasj/pot er en lek. men som sagt kan være smaksak, dette er bare min mening om saken
Ja naturligvis, vi snakker jo alle utifra våre egne erfaringer, men jeg snakker nå også ut fra erfaringene jeg har gjort med de rundt meg, så jeg tenkte det kanskje kunne lyse opp rundt spørsmålet ditt =)

Jeg røyket tobakk daglig selv, i helt utrolige mengder. Nå kan jeg ikke lenger få i meg mikroskopiske mengder nikotin uten at jeg føler meg direkte forgiftet.

Så det jeg ville fram til er at folk gjerne venner seg til det ene eller det andre. For mange er det null stress å peise i seg store mengder tobakk, mens for andre er det drepen. Det samme gjelder også cannabis. Dette tror jeg er grunnen til at folk har såpass forskjellig oppfatning av hva som er et godt mekk eller ikke.
vel tror du har en poeng, røyka noen "jonas" før.. og etterhvert som jeg starta med sigg...blei hasjsmaken mer tydelig. men hovedpoenget mitt er at for de som ikke røyker tobakk i noen stor grad.. ikke burde prøve det på bong
Sitat av HOT_DOG Vis innlegg
God hasj brenner....er det ikke oljen mon tro..?
Vis hele sitatet...
må si jeg har erfaring med at dårlig hasj brenner minst like godt ass. tørr å jævlig.
Er jo forsjellige måter og mekke forsjellig hasj på...
Har du "sorting", så varmer du den bare til litt før det begynner og brenne... Også må man forte seg og gni det inn i ett ferdig mekk...(1 røyk= 1g.. Ta ut "øyene" av tobakken/sigen og brenn den med lighter så det blir tørr og fin konsistens på mekket...) Hjelper også og varme mekket litt etter man har gnidd i hasjen. Får og få ut klumpene

En annen hasj type som er stikk motsatt er "pollen" tørr hasj, denne trenger man ikke og varme i det hele tatt... Som regel så er pollen hasj så tørr at man trenger bare og bruke en sakt og skrape hasjen, pass på så det ikke kommer store biter, men at alt blir pulveraktig... Bare og strø dette over mekket, og blande det godt... Funker helt supert og røyke det på denne måten =)

Så har du 100typer hasj til... Men gjelder bare og finne ut hvordan du vil at det skal smake. Jeg mekker Joner og Pipe på samme måte...
Jeg ser lengre opp her at det er en som anbefaler varming av hasjen i mikrobølgeovn, og har sett dette har blitt nevnt her på forumet før. Dette funker kjempeflott, og før i tiden brukte jeg og myke opp harde plater i mikrobølgeovn før jeg delte de opp, ca 30-60min per plate, å da ble de alltid myk å lett å dele. Men minuset med dette er at hvis du bare skal dele opp reven, å ikke mekke den, så vil reven bli hardere etter den har blitt kald igjen, pluss at reven vil miste litt vekt. Brukte å miste 1-2g per 100.

Så her kommer spørsmålet mitt: Hva er det som fordamper? Fuktighet, eller noe av cannabiodene også? Enkelt å greit - vil reven miste noe av effekten?