Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  53 3358
Nå har jo Tv2 vært på luften i 10 år, og hva synes du har vært positivt og negativt med Tv2 gjennom tidene? Kanskje ta å mimre litt om hva som har gått på Tv2.

Her er hva enkelte folk mener om Tv2.
Jeg kan med hånden på hjertet si at TV2 er en av de bedre norske TV-kanalene. De har de beste seriene, de beste nyhetene, mye bra sport og brukbare noen filmer. En bra kanal!
Kjøkkensjef
Hofsoe's Avatar
Trådstarter
Tv2 er den beste kanalen i Norge, jeg synes nå den er den beste kanalen uansett. Men de sender filmene alt for ofte i reprise. De har alt for MYE fotball. Filmene er så som så. De har noen bra perioder med filmer og noen dårlige perioder med filmer.
Sist endret av Hofsoe; 3. september 2002 kl. 14:19.
TV2 har gjort en pen jobb, de har gitt oss masse bra tv gjennom de 10 årene de har holdt på. *thumbs up*
Grei nok.. fordiom jeg som regel ikke ser på tv.. utenom når jeg spiser frokost.
Very Important Fabulist
aybara's Avatar
Helt grei kanal, bortsett fra at de er reklamefinansiert. Mye sport, noe som er veldig fint. Filmene og seriene er det mer så som så med, men det hender jo at jeg ser på noe der også.

Så sender de X-files.. Stort pluss.
Kjøkkensjef
Hofsoe's Avatar
Trådstarter
Bare de ikke slutter å sende Venner for Livet. Det er bare diggbart de lux!
Opprinnelig postet av Angry Clown
Bare de ikke slutter å sende Venner for Livet. Det er bare diggbart de lux!
Vis hele sitatet...
Venner for livet er jo bare oppvarming til Kongen av Queens da
Synes TV2 gjør en bra jobb. Ikke er de så høytidelige som NRK. De har et variert programspekter også. Filmene er selvfølgelig så som så. Men TV-kanalene som ikke er betalkanaler får jo filmene flere år etter at de har vært på kino, og selv da er de sikkert så dyre i "Innkjøp", at de venter ennå lenger til prisene er godt betraktelig ned.
Tv2 er grom kanalen.

Skulle gjerne ha sett flere riksdekkende kanaler så det bli skikkelig konkurranse, men det duger på sett og vis med en kanal...
Tv2 er den beste kanalen etter min mening. Eneste som trekker ned er alle reprisene og den dårlige lørdagsunderholdningen. De bryr seg ihvertfall mer om ungdommen enn NRK.
Opprinnelig postet av Svonna
De bryr seg ihvertfall mer om ungdommen enn NRK.
Vis hele sitatet...
Alltid kjekt med chat mens dem sender en serie
Jeg er svært fornøyd med Tv2, i motsetning til Tvnorge sender de ikke altfor mye om igjen, noe som plager vilt med TVN.

Reklame har de, kanskje litt mye, men i forhold til TVN er det lite, TVN er jo bare reklame...

sender ganske mye bra, savner allthough 24 timers sending.
Jeg kan ta hånden på hjerte og si: TV2 er en de kanalene jeg ser minst på. Jeg syns det stikk motsatte av Dinglevims

Jeg kan med hånden på hjertet si at TV2 er en av de bedre norske TV-kanalene. De har de beste seriene, de beste nyhetene, mye bra sport og brukbare noen filmer. En bra kanal!
Vis hele sitatet...
Tv2 er loada med masse morro
Nyheter, gode serier ( 24!! ), en del gode filmer, dokumentarer, sport ect.

All hail TV2
Better than thou.
Helt klart den beste norske TV kannalen, selvom jeg savner en serie eller to fra TV3 (Bla. annet Blush.), men de har jo gitt oss serier som X-Files, Kongen av Queens, Pizzagjengen og Stark Raving Mad. Også sender de F1 som er et stort pluss det også! Go TV2! :]
Kjøkkensjef
Hofsoe's Avatar
Trådstarter
De har altfor lite Bil programmer som f.eks Autofil på NRK.
F1 dekningen til Tv2 er latterlig iforhold til Canal Digital sin
(ok, det kan ikke sammenlignes )
Opprinnelig postet av dinglevims
Jeg kan med hånden på hjertet si at TV2 er en av de bedre norske TV-kanalene. De har de beste seriene, de beste nyhetene, mye bra sport og brukbare noen filmer. En bra kanal!
Vis hele sitatet...
Opprinnelig postet av Dweep
Jeg kan ta hånden på hjerte og si: TV2 er en de kanalene jeg ser minst på. Jeg syns det stikk motsatte av Dinglevims
Vis hele sitatet...
kanskje han bare har nrk, nrk2 , tv2, og tv norge...
isåfall skjønner jeg han meget godt.. da er pluttselig ikke tv2 så gale alikevel

Selv om jeg personlig synest tv2 er en helt kurrant kanal, kan det ofte være mye PISS også!
Better than thou.
Opprinnelig postet av kermit-
F1 dekningen til Tv2 er latterlig iforhold til Canal Digital sin
(ok, det kan ikke sammenlignes )
Vis hele sitatet...
Og så skal det sies at for CD trenger du dekoder og et abonoment til x antall kr per måned. For TV2 trenger du et tv apparat.
må si jeg savner tv2.. I sverige har de ikke norske kanaler i marknettet, men man kan bestille NRK/NRK2 hvis man har digital-tv.. vel, tror jeg skipper norsk teve for en stund til...

uansett, tv2 er vel en av de bedre norske kanalene hvis man ser bort i fra fjortis preget det har fått den siste tiden..
Opprinnelig postet av Carlo
Helt klart den beste norske TV kannalen, selvom jeg savner en serie eller to fra TV3 (Bla. annet Blush.), men de har jo gitt oss serier som X-Files, Kongen av Queens, Pizzagjengen og Stark Raving Mad. Også sender de F1 som er et stort pluss det også! Go TV2! :]
Vis hele sitatet...
Hvordan kan du glemme Seinfeld, Futurama, Bonanza, Star Trek, Friends, og ikke minst MacGyver?
Jaja håper ivertfall at dem ikke går konkurs som Metropol .
Det blir domedag..
med fruktkjøtt.
Tias's Avatar
Crew
Urch, tv2 er vel en helt grei kanal det? Sender alt for mye sport though, dritt filmer, litt for lite serier og alt for mye repriser. Men siden jeg bare har nrk1 og tv2 så er det vel det beste allternativet.
Men hey, funker greit for meg, ser ikke så mye på tv at det gjør noe anyways...
TV2 er en kjempekanal Men filmer ser jeg på niern på nrk2.
24 er bra, tv2 sender endel bra men noe er kjedelig også, men ingenting er perfekt..
Kjøkkensjef
Hofsoe's Avatar
Trådstarter
Det er som Tias sier. Alt for mye repriser. De kunne droppet Home and away og skilda værdner eller hva nå heter.

Hadde nok sett på niern på nrk 2 bare jeg hadde hatt den. Skulle hatt den men det er ett eller annet med parabolen.
Opprinnelig postet av Angry Clown
Det er som Tias sier. Alt for mye repriser. De kunne droppet Home and away og skilda værdner eller hva nå heter.

Vis hele sitatet...
Hvem ser på tv fra kl. 14.00-21.00 ?
Kjøkkensjef
Hofsoe's Avatar
Trådstarter
Jeg ser på Venner for livet kl. 15.50. Men ikke noe annet.
Det er jo reprise? Så hvorfor klager du da på repriser?
tv2 kicker ass

nuff said
Kjøkkensjef
Hofsoe's Avatar
Trådstarter
Ja. Det ene programmet. hvis ikke er det altfor mye reprise. De sender faen meg Sone 2 oppigjen om natta. Det er for gæli!
Opprinnelig postet av Angry Clown
De sender faen meg Sone 2 oppigjen om natta. Det er for gæli!
Vis hele sitatet...
Uff da, det var dumt
Er liksom ikke så mange som ser på den tiden av døgnet...
Better than thou.
Jeg gjør... Sovner alltid med tv'en på.
Eneste virkelige minuset jeg finner med TV2 er at de sender gravalvorlige dokumnetarer på lørdagskveldene.
Tv2 er en bra kanal, som fungerer like godt for ung som gammel.
Skal du ha noe "kun" for unge satser vi på tv3/Plus..
Ting som suger med TV2:
Hotel Ceasar, "La oss være veeeeeeeeeeneeeeeeer, venner eller fiender!", og andre norske tragiske serier...


mash trekker sinsykt opp
Enig med tore-. Mash er ettermiddagenes høydepunkt! Det er skikkelig knall!!!
Kjøkkensjef
Hofsoe's Avatar
Trådstarter
Jeg ser ikke mye på M*A*S*H, men det har vært arti de gangene jeg har sett på det. (litt sånn offtopic, men viste dere at de siste M*A*S*H episoden vare på i ca. 2 timer?)

En serie som irriterte meg noe jævli i mange år var "Hverdagsliv". Fy faen å kjedlig det var.
Opprinnelig postet av Angry Clown
En serie som irriterte meg noe jævli i mange år var "Hverdagsliv". Fy faen å kjedlig det var.
Vis hele sitatet...
Det ligger vel nesten litt i navnet.... Kan ikke være mye action når det kalles "Hverdagsliv"
Kjøkkensjef
Hofsoe's Avatar
Trådstarter
De sendte faen meg rundt om 2000 episoder eller no sånt. Irriterer meg enda over serien og fortsatt er det folk som ha de sendt opp igjen i reprise.

FY FAEN
Synes Tv2 har for mye reprise serier og filmer....Burde kanskje begynne å tenke nytt nå...Pr0n film kl0kka tolv eller noe annet som kanskje er med på å piffe opp hverdagen eller helgene...

Eneste seriene som er verdt å se på er macgyver, MASH,Bonanza, 7th Heaven..Kongen av queens,alle elsker raymond og Hotell Cesar og ikke minst Son of the beach og litt friends dah...
Sist endret av r33l; 4. september 2002 kl. 09:39.
Kjøkkensjef
Hofsoe's Avatar
Trådstarter
7th Heaven sux så forbanna hardt. Jeg blir så forbanna irritert av å se på det programmet.

Men husker dere Silke. Det var faen meg Konge.

Lone some dove eller hva nå den western serien het. Det gikk et par andre western serier på TV2 i begynnelsen, hva het de?
tv2 er bra! det er lykkens dag når de sender klassikere som porkys og revenge of the nerds
Kjøkkensjef
Hofsoe's Avatar
Trådstarter
Nerdenes hevn var jo en bra film faktisk, og det var overraskende!
Kongen av queens, 24, Friends og pluss at dem har en del shit for kidsa så vil jeg si at TV2 eier.
MASH r0ckz0r jo
Men friends er jo best, men vet ikke når rachel slutter. ?!
TV2 er den beste kanalen synes nå jeg..
Dødelig last som gikk var nesten bra. Den siste episoden var bare bullshit dessverre
▼ ... noen uker senere ... ▼
Opprinnelig postet av Angry Clown
Men de sender filmene alt for ofte i reprise.
Vis hele sitatet...
Hmmm.. tror faktisk aldri TV2 har sendt en film flere ganger, kanskje bare jeg som husker dårlig..
Very Important Fabulist
aybara's Avatar
Jo, det har de.