Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 1343
Jeg kjøpte DENNE Tatungen og fikk den i dag. Fint utseende og veldig bra bilde kvalitet. MEN, når jeg skulle koble inn antenneledningen kom det ingen signaler. Har rota i alle forskjellige innstillinger men får det fortsatt ikke til. Jeg har canal-digital kabel tv. Ikke noe i veien med ledning eller signalet for testet på min gamle crt-skjerm og der funka alt som det skulle. Jeg får bare inn snø, bortsett fra Nrk som er veldig svakt og dårlig men med lyd. Er det noe feil med tven? noen som har opplevd det samme? takk for all hjelp.
Da får du nok klage til butikken og sende tilbake TVen.
gammel traver
lett_ice's Avatar
Har du prøvd med en annen TV? Om det da fungerer med en annen TV, ta den med til en lokal Tatung forhandler for en rask sjekk. Det som kunde alltids skal gjøre først er å ringe support nummeret som står i bruksanvisningen for support på ditt produkt.
Sikker at du har søkt fram kanalene på riktig måte? på noen tv'er er det vel slik at man søker forskjellig for antenne og kabel..
Trådstarter
39 3
Marsboer: Mener du en annen Tatung?

Noen som vet om en Tatung forhandler i oslo? trodde ikke Tatung hadde kontorer i Norge jeg
▼ ... over en uke senere ... ▼
Datakjeden har den. Møllergata 1 om jeg ikke tar feil (i Oslo)
da jeg var på utplassering på euronics, leverte & installerte jeg og en annen dude tv for ei gammel dame.
Vi måtte først søke inn alle kanalene før noenting funket .

Jeg monterte også noen tv'r inne i butikken der du måtte søke inn kanalene først.

hvis du ikke har prøvd det , er det verdt forsøket

Edit:
men, ser nå at siste posten før Lynet var 17 august ..
Du har sikkert fikset det nå anyway
Sist endret av lsrr; 26. august 2007 kl. 23:08.
Har samme tv'en og canal digital.
Første gangen jeg skrudde på måtte det søkes gjennom alle kanaler. Dette tok ca. 5 minutter.
Står greit forklart i bruksansvisninga.
Har du prøvd og gå inn på menyen? Bla deg frem til det grønne parabol ikonet, så skal det stå A.P.S på undermenyen, der finner du funksjonen som søker opp kanaler.