Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  125 7661
virker som det blir de gode mot de onde ja... men vi får se
kommer sikkert til å bli veldig dramatisk og spennende, det er jeg sikker på XD

kjempeserie så langt!
Gleder meg til episode 7 imorgen
Så nettop episode 10, for de som ikke har sett den, gled dere.
Syntes denne episoden satt på plass en del brikker i puslespillet.
Sitat av Bob Saget
Så nettop episode 10, for de som ikke har sett den, gled dere.
Syntes denne episoden satt på plass en del brikker i puslespillet.
Vis hele sitatet...
Ligger de ute for nedlastning da??

Trodde vi bare var kommet til ep. 7, og at ep. 8 ble lagt ut i morgen.

Når det gjelder serien er den sinnsykt vanedannende. Eneste minuset med de ellers så spennende karakterene er at jeg syns "Niki" har et fantastisk dårlig TV-fjes. Hun er OK til å spille, men er ett eller anna som skurrer.
Sist endret av letigr3; 13. november 2006 kl. 15:45.
Episode 8 går idag og kan lastes i natt. Sjekk ut NBC til hjemmeside, programmet står der.

Heroes rox da! nuff said acctually

Edit: Hayden Panettiere(Clarie Bennet) er bare hottest når ho bare rister løs etter hun i teorien skulle vært død ;*
Sist endret av bobdane; 13. november 2006 kl. 16:14.
kan man laste ned dette på torrent side eller hvor for man tak i seriene?
E liksom nesten like populært som Lost og Prison Break, så du finner det på alle public torrentsider som feks torrentspy med tusenvis av seeders og downloaders. Ikke no problem
Den forrige posten mn ble litt feil. Var episode 7 jeg så sist uke. Så nettop ep08. Kjipt at det er en uke til neste gang
For de som ikke vil laste ned, så kan man se streams på www.yourtvlinks.com.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Holy moly, for alle som ikke har sett episode 11. Gled dere.
Det forklarer noen ting ihvertfall. Helt umenneskelig synd at neste episode ikke kommer før 22.01.07

Da er denne stakaren i rekrutten på skjold militær leir.
har alle episodene av season 1 på disken, mulig at jeg må starte å se det da gitt =)
Så de to første episodene igår, litt over gjennomsnittlig serie vil jeg si. Kommer nok til å se resten..
Heroes er tidenes<3
Elsker den serien.
Den har et så enormt stort potensiale.
Spesielt med tanke på Hiros evne til å bevege seg gjennom tid og rom.
Sitat av goillum
har alle episodene av season 1 på disken, mulig at jeg må starte å se det da gitt =)
Vis hele sitatet...
Alle, som i alle som har blitt sendt hittils, eller hele sesong 1?
Spoiler:

Hmm, ser ut som han som kan kopiere andres krefter - skal kunne kopiere kreftene til Sylar og kjempe mot ham. Så blir han kanskje den største "helten" av alle? Men jeg skjønte ikke hvorfor han "skal" eksplorere etter den siste episoden.
hm, vet ikke det med 01,00 men uansett så rocker heroes digger det, spesielt når pb er utavdrift atm:P må jo ha noe å se da
Adrian Pasdar, (http://www.imdb.com/name/nm0664499/)som spiller Nathan Petrelli i serien, spiller også i Frustrerte Fruer.

Men jeg blir mildt sagt FRUSTRERT over at jeg ikke klarer å plassere ham i FF. Hvilken rollle har han? Noen som kan hjelpe meg å huskE? =)

Mvh
Sitat av letigr3
Adrian Pasdar, (http://www.imdb.com/name/nm0664499/)som spiller Nathan Petrelli i serien, spiller også i Frustrerte Fruer.

Men jeg blir mildt sagt FRUSTRERT over at jeg ikke klarer å plassere ham i FF. Hvilken rollle har han? Noen som kan hjelpe meg å huskE? =)

Mvh
Vis hele sitatet...
Han spiller advokaten Gabriel leier for å få Carlos ut av fengsel. Han duden som prøver seg på Gabriel hele tiden. Skulle mye grubling til før jeg husket det
▼ ... over en måned senere ... ▼
et kjempebump for å fortelle dere de glade nyhetene..

**** NY HEROES ER UTE ******

løp og kj... err.. "finn" og minst like bra som de siste episodene ... har fortsatt gåsehud på ryggen
'To be continued' er alltid like teit.
Sist endret av Goophy; 23. januar 2007 kl. 14:45.
Fake, hvor finner du den nyeste episoden? Har sjekket både Torrentspy og Piratebay - ingenting!
Utrolig bra show, men jeg er redd for at alle kidsa kommer til å begynne å klage hvis de kjører det utover noen sesonger. Dette er et show med potensial til å holde noen sesonger, så jeg håper de fortsetter en stund.

Stormen: Kom deg inn på private trackere, feks filelist.
ligger på tpb. bare klikk på Tv programmer - latest 50 uploads, så finner du den der, med grom speed.. lå vel på mellom 200-300 KB/s der... ikke så værst det
Finner den på mininova.org
Har sett alle hittil og er hooked

edit:

Her var det visst flere sider

pleier å finne episodene på FTN eller piratebay
tnt
Mr Robbie Williams
tnt's Avatar
Skuffende episode idag syns jeg, kanskje det er den lange pauset som har mistet fokuset mitt litt. Ikke vet jeg.
Funnet! Nice.. Laster ned nå.. :-)
Bruk DC heller.. myyyye bedre
DC bedre enn torrent? I think not. Har aldri i min tid lasta så fort på DC som jeg gjør med torrents. Ny episode. YAY!
Sitter å ser på episode 12 nå, fikk frysninger av introen. Helt genial serie.
Sist endret av BigFigWasp; 24. januar 2007 kl. 15:54.
Kanskje en daukjørt tråd, men må si jeg ble veeeldig overraska over denne serien !!!
Lasta den ned nylig via torrent.. Har sett alle 12 episodene som har kommet ut hittil! Gleder meg som en liten unge til den neste kommer! hoho!!!
Ser det på TV hver uke jeg
▼ ... over en uke senere ... ▼
Sitat av Goophy
'To be continued' er alltid like teit.
Vis hele sitatet...
Det er jo tegnerserie inspirert. Makes sense.
Ser episode 14 nå... Må bare si at dette er den eneste serien som har vært så gira etter. Aij låvv itt
sett helt fram til episode 14, er så hekta at jeg vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg!!!!
digger denne serien utrolig bra laget serie, fanget oppmerksomheten min fra første episode!
***Possible Spoiler***


Hittil hva jeg har sett nå, er jeg sikker på at det kommer ultimate fight mellom Sylar og Peter. Men hvordan skal det ende når begge to har "lege-seg-selv"-kreften?
Selve temaet i Heroes er etter min mening lamt, folk som kan stoppe tiden, fly etc. Men er selv fan å følger med på serien.

Handlingen derimot er kjempe bra, har sett alle episodene tilnå og gleder meg til neste!
Har bare sett til ep 10 da det ikke var flere å finne, men nå ser det ut til at flere har dukket opp og jeg gleder meg til å se dem. Personlig synes jeg de har klart å lage serien veldig bra.
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Har netopp sedt Episode 21 nå å det er så saftig spennende. Men blir det bare en sesong eller ender alt i episode 23? noen som vet?

om 3 dager kommer episode 22, gleder meg som en unge.

Future Peter Rocks!
Syyykt bra serie! Hekta etter 2 episoder. Gleeder meg til sesong 2 med nye folk og nye evner og ny story.
Sitat av pIRq
Har netopp sedt Episode 21 nå å det er så saftig spennende. Men blir det bare en sesong eller ender alt i episode 23? noen som vet?

om 3 dager kommer episode 22, gleder meg som en unge.

Future Peter Rocks!
Vis hele sitatet...
Slik jeg har forstått det ender hele historien med disse personene denne sesongen. Neste sesong nye personer og ny story.

EDIT: Duh, gutten over meg kom meg godt i forkjøpet >.<
Sist endret av daffa; 11. mai 2007 kl. 21:21.
huff da ikke veldig mange som har kommet så langt ut i serien. for min del har jeg sett ep21 og alle før den. Jeg her ikke noe annet på hjertet for de som ikke har sett så mye enn å si GLED DERE! Sinnsykt fet serie som alle i norge burde se på og som er en av topp seriene mine sammen med Lost og Prison break:P
Sist endret av Meeger; 11. mai 2007 kl. 21:27.
har aldri hørt om Heroes jeg BOJAA
Til alle dere heroes newbies...

Serien handler om personer med superkrefter, mange av disse superkreftene har vi sett før, og det er en del nye.

Ganske tidlig i serien får vi vite at en bombe kommer til å sprenge i new york, og det er dette hele serien bygger seg opp mot...

Man har i starten forskjellige sider, en er de superheltene som prøver og slå seg sammen, gruppe to består av en organisasjon som jakter etter folk med superkrefter, den tredje gruppen består av en person som kan ta kreftene til andre personer og han må bare ha flere og flere...

Ulikt en vanlig superhelt serie hvor superheltene slår seg sammen for å ta det onde, eller at superheltene grupperer seg i gode og onde. Denne serien tar en helt annen vinkling som både er moderne og orginalt i film og tv verdenen.

Hver episode spiller rundt 2 til 3 hovedpersoner/grupper og disse gruppene varier veldig fra hver episode, så vi seere får vite alle vinklene til de forskjellige personene...

Det er en veldig gjennomført historie i serien, hver episode er gjennomtenkt, og regisøren sammen med manusforfatterne gjør en kjempe god oppgave på å avsløre de riktige tingene til riktig tidspunkt for å få oss lesere til og måtte se neste episode....

Til alle dere som tviler på om dere vil se denne serien eller ikke, gjør det, enkelt og greit fordi det er verdt det...

Personlig viste jeg om planleggningen av denne serien nesten et halvt år før den ble første gang vist. Den oppfylte alle forventninger og litt til...
Tang0: Da bør du absolutt begynne å se på er en av de mest geniale seriene ved siden av Scrubs og Supernatural. n1ce sin post forklarer det vel ganske kort og godt, men det er også viktig å få med seg at superkreftene ikke er glans og stas, ikke i starten uansett. Er ikke helt som x-men der folket skyter flammer og lys ut av øynene
Dritt, får ikke lov til å se på episodene fra Norge på hjemmesiden deres
Simpelt ELSKER heroes. har sett alle episodene opp til 21 gleder meg til neste som kommer på mandag-tirsdag...?
archj, sesong 1 er snart ferdig så da blir den sikkert og få kjøpt i butikken eller få lastet ned fra internett
Sitat av Archj
Dritt, får ikke lov til å se på episodene fra Norge på hjemmesiden deres
Vis hele sitatet...

Har opplevd samme problemet selv. Jeg prøvde å se episoder fra amerikanske nettsider, men ble nektet fordi min internett kobling ikke var fra USA. Så jeg prøvde å koble meg igjennom en amerikansk proxy server, men fant ingen med bra nok hastighet for å kunne se flytende. Så vist du finner en rask nok proxy server, så burde det faktisk gå greit trur jeg. Jeg ista aldrig å lete noe serlig, siden jeg har gode torrentsider :P
Sitat av n1ce
den tredje gruppen består av en person som kan ta kreftene til andre personer og han må bare ha flere og flere...
Vis hele sitatet...
Denne tredje personen føler ikke en trang til å skaffe seg flere krefter, det er ikke det som driver ham. Han mener at dem som har kreftene ikke er verdige dem og at han er den eneste som har rett til å bruke dem.
Har sett 5 episoder idag og er helt hekta. Perfekt serie! Gjennomtenkt, gode spesialeffekter.

Sist endret av esl; 14. mai 2007 kl. 21:57.
en ting jeg lurer på. Hadde Sylar noen krefter før han stjal den første?

har sett episode 22 nå. spennende