Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  123 10490
Til og med min mor som er trofast demokratene tilhenger mener nå at Biden er dement. Alle kan jo se det Han går jo på trynet ned trapper og alt mulig også. Det verste er at folk ikke klarer å se for seg noe annet enn Trump eller Biden. Begge to er korrupte som fy akkurat som alle andre politikere i verden.
Sitat av Unsub Vis innlegg
Og mens leger som har undersøkt han har friskmeldt han så sitter du på vg og youtube og diagnostiserer.
Vis hele sitatet...
Leser du i det hele tatt det jeg skriver? Jeg har ikke kalt han dement og aldri sagt at jeg selv mener at han er det. Jeg bare observerer oppførselen hans og det han sier. Jeg har ikke noe grunnlag for å påstå at han er dement, men inkompetent og ekstremt surrete er han.
Sist endret av hanfrakambo; 10. februar 2024 kl. 17:37.
Sitat av FuNcEd Vis innlegg
Har kommet over endel videoer og klipp av Joe Biden, altså presidenten i USA, der han sniffer og lukter i håret på mindreårige jenter. Han håndhilser på spøkelser og ser ofte forvirret ut. Virker som han glemmer av hvor han er og går seg bort på scena feks etter taler.

Men det stopper ikke der, han prater mye tull og babler ting som ikke gir mening. Virker egentlig som om han er senil. Lyger om at sønnen hans døde Irak for å nevne noe, skulle jeg nevne alt hadde jeg nok sittet hele dagen. Mye av videoene finnes på YouTube, mange er hårreisende og jeg mener helt klart denne mannen ikke er oppegående nok til å være president, eller sitte på så mye makt generelt..

Hva tenker dere?

Se for dere at Donald Trump hadde gjort det samme..
Vis hele sitatet...
Er ikke lenge før han er like forvirret.
Dumt det er 35 års aldersgrense for å kunne stille til bli president i USA.
Noen som vet hvorfor? Altså at man må være 35. Hvorfor ikke 21, som ved alkohol der?
Sist endret av einsteindragon; 10. februar 2024 kl. 19:06.
Sitat av einsteindragon Vis innlegg
Dumt det er 35 års aldersgrense for å kunne stille til bli president i USA.
Noen som vet hvorfor? Altså at man må være 35. Hvorfor ikke 21, som ved alkohol der?
Vis hele sitatet...
Greit at frontal lappen er ferdig utviklet først.
2pac alive in serbia
Sitat av Fishface Vis innlegg
Lol! Hvordan er Trump liksom en "diktator" da?

Har han fåttt henrettet noen politiske motstandere, eller satt dem i fengsel?
Vis hele sitatet...
Han prøvde seg jo på statskupp... Det er jo et tydelig eksempel på en mann som ikke liker folkeavstemninger når folket ikke stemmer inn han...
Sitat av einsteindragon Vis innlegg
Dumt det er 35 års aldersgrense for å kunne stille til bli president i USA.
Noen som vet hvorfor? Altså at man må være 35. Hvorfor ikke 21, som ved alkohol der?
Vis hele sitatet...
Hvorfor skal det å bli president ha like lav terskel som å kjøpe alkohol? Rar sammenligning
Sitat av Unsub Vis innlegg
Og mens leger som har undersøkt han har friskmeldt han så sitter du på vg og youtube og diagnostiserer.
Vis hele sitatet...
Samtidig er det vel påvist afasi på Trump. Noe forvirrende å høre ham tale for tiden. Blir spennende når disse to skal møtes i debatt...
Nå er ikke jeg noen spesielt fan av Trump eller Biden bare så det er sagt, men av de to er definitivt Biden lengst ut å sykler mentalt. Om han er dement eller ikke er vanskelig å svare på, men det er i allefall sikkert at han mentalt redusert.
USA fremstår som svakere geopolitisk og flere konflikter som under andre presidenter mulig kunne vært unngått er nå i gang
Sitat av Unsub Vis innlegg
Og her har man problemet, kvalifisert personell sier demens diagnose er komplisert og krever en grundig evaluering. På den andre siden så har vi "jeg vet ikke bedre så må være demens"
Vis hele sitatet...
Poenget var mer at om det er demens eller hva annet det må være så er det alvorlig og han fungerer åpenbart ikke optimalt, samme faen hvilken diagnose det egentlig er. Trenger ikke vært kvalifisert fagpersonell for å se at han ikke fungerer som han gjorde før, det er bare å sammenligne videoklipp fra 10 år siden og nå.
2pac alive in serbia
Sitat av DrPerception Vis innlegg
Nå er ikke jeg noen spesielt fan av Trump eller Biden bare så det er sagt, men av de to er definitivt Biden lengst ut å sykler mentalt. Om han er dement eller ikke er vanskelig å svare på, men det er i allefall sikkert at han mentalt redusert.
USA fremstår som svakere geopolitisk og flere konflikter som under andre presidenter mulig kunne vært unngått er nå i gang
Vis hele sitatet...
Jeg ser poenget ditt for fremtidige presidenter, men akuratt nå, hvilke konflikter mener du en annen optimal president kunne ha unngått totalt, evt avviklet slik de er eller har vært il.a de to siste årene?

Personlig føler jeg at Joe Biden har gjort en grei jobb så langt, til tross for hvordan han offentlig fremstår. En amerikansk president har ikke uendelig makt heller.

Det er en vanskelig situasjon Trump har skapt hele USA akuratt nå, ingen annen president har klart å polarisere et helt land til å enten tro at jorden er flat eller at å grabbe damer by the pussy kan glemmes + covid er fake etc etc.

Det er helt latterlig hvor kraftig høyresiden har blitt radikalisert med Trump i ryggraden. Godt over en tredjedel av USA lever i en psykotisk virkelighetsoppfatning.
Det er verre en det. De aller fleste på både venstre og høyre side er fullstendig ute å kjøre. Du har ekstreme ziokristne og antifaGBTQ+++. Helt psykotisk fra alle kanter. Jeg liker best de som bare melder seg ut og flytter ut i skogen og bare vil ha fred. Det er nok bare de som overlever til slutt. At USA nå kollapser er ikke pga Trump eller Biden. De er på en måte bare nakkeskuddet på en døende rabiat hest. Det som bekymrer meg er ringvirkningene for vår del. Better the devil you know than the one you don`t eller noe sånt. På en måte så gruegleder jeg meg litt også.
Sist endret av FriFugl; 11. februar 2024 kl. 16:52.
Sitat av FriFugl Vis innlegg
Det er verre en det. De aller fleste på både venstre og høyre side er fullstendig ute å kjøre. Du har ekstreme ziokristne og antifaGBTQ+++. Helt psykotisk fra alle kanter. Jeg liker best de som bare melder seg ut og flytter ut i skogen og bare vil ha fred. Det er nok bare de som overlever til slutt. At USA nå kollapser er ikke pga Trump eller Biden. De er på en måte bare nakkeskuddet på en døende rabiat hest. Det som bekymrer meg er ringvirkningene for vår del. Better the devil you know than the one you don`t eller noe sånt. På en måte så gruegleder jeg meg litt også.
Vis hele sitatet...
Kanskje dette er resultat av et system med kun to partier? Legger jo opp til det liksom.
2pac alive in serbia
Sitat av Astro Man Vis innlegg
Kanskje dette er resultat av et system med kun to partier? Legger jo opp til det liksom.
Vis hele sitatet...
Du har så rett.
Sist endret av frilansloser; 11. februar 2024 kl. 18:30.
Sitat av CannaLars Vis innlegg
Hvorfor skal det å bli president ha like lav terskel som å kjøpe alkohol? Rar sammenligning
Vis hele sitatet...
Fordi da regnes man som voksen nok til å ta voksne avgjørelser.
Man regnes iallefall for å være voksen og fullt utviklet.

Eller, hva mener du? Mener du at en på 35 er mer skikket enn en på 21?
Isåfall er det ikke rart at alle der er så gamle og driter i politikk som kun vil være til nyttig for de som ikke har dødd av alderdom om 30 år. Som naturvennlig politikk.
Sist endret av einsteindragon; 11. februar 2024 kl. 22:23.
Sitat av einsteindragon Vis innlegg
Mener du at en på 35 er mer skikket enn en på 21?
Vis hele sitatet...
Ja..
Sitat av hanfrakambo Vis innlegg
Ja..
Vis hele sitatet...
Det får isåfall være din mening.
Jeg hadde personlig foretrukket Greta Thunberg som president i USA visst hun hadde vært amerikansk. Iallefall som svensk statsminister. Hun er tilfeldigvis nettopp 21 år gammel.

Hun hadde nok drevet en langt mer ansvarlig politikk enn de fleste land i verden driver nå. Men kanskje litt for mye på klima.

I tillegg har hun Aspergers Syndrom. Noe som er et virkelig stort pluss dersom man vil ha en leder som er virkelig engasjert i de tingene som engasjerer de.
For å si det sånn: Jeg blir ikke overrasket om hun dør av hjerteinfrakt når hun er 80 eller 90 mens hun debatterer klima med andre på gamlehjemmet.
Eller så blir hun skutt og drept fordi hun vil bli ansett som den største trusselen mot oljenæringen og alt annet som naturfiendtlig.
Sist endret av einsteindragon; 11. februar 2024 kl. 22:58. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av einsteindragon Vis innlegg
Mener du at en på 35 er mer skikket enn en på 21?
Vis hele sitatet...
Når jeg tenker tilbake til da jeg var 21 så vil jeg hvertfall si at jeg er mye mer skikket nå i en alder av rundt 40 enn da. På veldig mange punkter. Noen ting bare kommer med livserfaring. Tenker ikke da spesielt på det faglige.
Sitat av Source Vis innlegg
Når jeg tenker tilbake til da jeg var 21 så vil jeg hvertfall si at jeg er mye mer skikket nå i en alder av rundt 40 enn da. På veldig mange punkter. Noen ting bare kommer med livserfaring. Tenker ikke da spesielt på det faglige.
Vis hele sitatet...
Jeg er enig med deg, for det ser også jeg visst jeg ser på hvordan jeg er nå som jeg er 30 VS Da jeg var 21. Var bla. Mer risikovillig da.

Men visst en på 21 ikke er skikket så er det opp til velgermassen å ta en smart avgjørelse. Selv om det ofte går veldig dårlig.

Donald Trump er et godt eksempel på at eldre ikke akkurat betyr bedre skikket. Til og med Biden er ikke engang skikket nettopp pga. Alderen.

Så skal de ha en minstealder så burde de også ha en maksalder. Var det opp til meg ville aldersgrensen vært på 18, og maks 69.
Men det er egentlig veldig inviduelt. En på 18 kan være mindre skikket enn en på 14 og en på 30 kan være mer skikket enn en på 70.

Det er også gjerne slik at kvinner vokser raskere opp og blir raskere mer ansvarlige enn mennene.
Sist endret av einsteindragon; 12. februar 2024 kl. 00:56.
2pac alive in serbia
Sitat av einsteindragon Vis innlegg
Det får isåfall være din mening.
Jeg hadde personlig foretrukket Greta Thunberg som president i USA visst hun hadde vært amerikansk. Iallefall som svensk statsminister. Hun er tilfeldigvis nettopp 21 år gammel.

Hun hadde nok drevet en langt mer ansvarlig politikk enn de fleste land i verden driver nå. Men kanskje litt for mye på klima.

I tillegg har hun Aspergers Syndrom. Noe som er et virkelig stort pluss dersom man vil ha en leder som er virkelig engasjert i de tingene som engasjerer de.
For å si det sånn: Jeg blir ikke overrasket om hun dør av hjerteinfrakt når hun er 80 eller 90 mens hun debatterer klima med andre på gamlehjemmet.
Eller så blir hun skutt og drept fordi hun vil bli ansett som den største trusselen mot oljenæringen og alt annet som naturfiendtlig.
Vis hele sitatet...
En leder må være innstilt som en paraply, ikke som en leder for noe veldig spesifikt. Hun hadde sikkert vært flink som miljøminister, om det finnes.
Sitat av frilansloser Vis innlegg
En leder må være innstilt som en paraply, ikke som en leder for noe veldig spesifikt. Hun hadde sikkert vært flink som miljøminister, om det finnes.
Vis hele sitatet...
Stemmer nok det.
Poenget var uansett at en på 21 kan fint være en mye bedre leder enn en på 35 eller 40.
Sist endret av einsteindragon; 12. februar 2024 kl. 09:48.
Det USA trenger er vel en normal, litt bereist fyr på 30-40 år som president.
50 år, og du kvalifisere ikke

Men uten en drøss av penger og tilgang til de rikeste, vinner man ikke valget i USA.

Husker ikke hva tråden handla om.. legge seg tro?
Denne tråden «aged well» må jeg si�� hvis noen så den siste «emergency press conferance» med joe biden og ikke klarer å konkludere med at han har store mentale problemer er det ganske sykt. Det begynner rett og slett å bare være trist at ingen rundt han setter ned foten og lar han leve ut livet som pensjonist.
Sitat av balubahopp Vis innlegg
Denne tråden «aged well» må jeg si�� hvis noen så den siste «emergency press conferance» med joe biden og ikke klarer å konkludere med at han har store mentale problemer er det ganske sykt. Det begynner rett og slett å bare være trist at ingen rundt han setter ned foten og lar han leve ut livet som pensjonist.
Vis hele sitatet...
Link?