Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  20 1565
Jeg har lastet ned alle sesongene med Family Guy, men de fleste er ikke sortert etter sesong eller episode. Mange som heter for eksempel "Brian in love.avi". Det er fortsatt noen som heter "FGs2e3" og da skjønner jeg det jo for så vidt, men akkurat nå er det veldig lite system på det.

Er det noen som vet hvordan jeg kan sortere de?

Takker for svar
Sitat av ztaale
Vis hele sitatet...
Linker funker ikke.
Finnes nok neppe et program hvor du fe bare skriver inn directory også sorterer den alt innholdet der i riktig rekkefølge by default..

Du må nok regne med å gjøre det manuelt..
www.imdb.com Står navnet på episodene i riktig rekkefølge der.
Er vel egentlig ikke så veldig stress om du ikke ser episodene i riktig rekkefølge, Family Guy er jo ikke en serie som følger en storyline, fleste episodene har jo bare en story som varer i en episode.
Trådstarter
32 7
Sitat av SalkiN
Er vel egentlig ikke så veldig stress om du ikke ser episodene i riktig rekkefølge, Family Guy er jo ikke en serie som følger en storyline, fleste episodene har jo bare en story som varer i en episode.
Vis hele sitatet...
Vet det forsåvidt, men det er greit allikevel. Så kan jeg holde oversikten og slikt. Samtidig som det er litt storyline...
Denne linken har blitt utgitt tidligere, men uansett.
http://www.epguides.com/familyguy/

Her har du en liste over alle episodene samt "ekstramateriale"
Trådstarter
32 7
Sitat av MartinB
www.imdb.com Står navnet på episodene i riktig rekkefølge der.
Vis hele sitatet...
Dette virket veldig greit.

Tusen takk. Kan bare stenge denne ettersom problemet er løst
Bør sortere "S##E##"...

Men family Guy i seg selv har noe MAJOR feil når det kommer til det som ligger på nett.
Det som er sesong 6 er egentlig sesong 5 og mye slikt.

Alt pga. brudd i sesong 4, eller var det slutten av sesong 4 og starten på sesong 5. : <
Trådstarter
32 7
Nå tenkte jeg å brenne de ut på en DVD sånn at jeg kan se de på TVen. Skal jeg bare legge .avi-filene inn i et brenneprogram og brenne de ut på en DVD?
Hvis du har divx støtte på dvd spilleren kan du vel gjøre det men hvis ikke så må du gjøre de om til DVD format.
Hvis du har en DVD-spiller som takler divx, så ja. Hvis ikke: søk etter convertxtodvd. Det er et program som fikser dette.
Trådstarter
32 7
Det er en XBOX jeg skal spille de av på. Fungerer det?
Sitat av GrandMa
"FGs2e3"
Vis hele sitatet...
forkortelse for family guy season 2 episode 3.
episodenavnene ligger på wikipedia
Trådstarter
32 7
Sitat av |24/\/\0
forkortelse for family guy season 2 episode 3.
episodenavnene ligger på wikipedia
Vis hele sitatet...
Jeg vet. Nytt spørsmål nuuh
faen, jaja sjekk wikipedia også opretter du mapper til s1 s2 s3 s4 og s5 gjorde det samme med boston legal og south parkene jeg har lasta ned. ikke verre enn at du fører over de du vet skal til s1 til s1 også finner du ut resten ved hjelp av wiki
Trådstarter
32 7
Sitat av |24/\/\0
faen, jaja sjekk wikipedia også opretter du mapper til s1 s2 s3 s4 og s5 gjorde det samme med boston legal og south parkene jeg har lasta ned. ikke verre enn at du fører over de du vet skal til s1 til s1 også finner du ut resten ved hjelp av wiki
Vis hele sitatet...
Haha. :P Jeg tror virkelig ikke du følger med. :P Hvis du leser hele tråden ser du at jeg har funnet navnene, men nå lurer jeg på hvordan jeg kan spille de av på en XBOX

Men uansett takk for hjelpen
konverter til dvd format eller noe. tror kate's video toolkit kan hjelpe deg



dersom jeg feiler her også har jeg både tau og tre tilgjngelig :'(
søk på google eller på forumet etter "diko" - skal finnes en tråd om dette om jeg ikke husker feil.
▼ ... noen uker senere ... ▼
www.tv-links.co.uk, så finner du rekkefølge:P hehehe..