Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  125 7648
Sitat av pIRq
en ting jeg lurer på. Hadde Sylar noen krefter før han stjal den første?

har sett episode 22 nå. spennende
Vis hele sitatet...
Nei. Derfor han begynnte å ta de andre sine krefter da han ikke hadde noen selv.
Gleder meg til neste episode
jonarnev: Feil.. Han har alltid hatt en spesiell evne. Han kunne analysere og forstå kompliserte systemer uten og vite noe om de på forhånd. Det er derfor han alltid har vært så flink til å fikse klokker. Det står mer på heroeswikien: http://heroeswiki.com/Intuitive_aptitude
Sitat av SalkiN
Har opplevd samme problemet selv. Jeg prøvde å se episoder fra amerikanske nettsider, men ble nektet fordi min internett kobling ikke var fra USA. Så jeg prøvde å koble meg igjennom en amerikansk proxy server, men fant ingen med bra nok hastighet for å kunne se flytende. Så vist du finner en rask nok proxy server, så burde det faktisk gå greit trur jeg. Jeg ista aldrig å lete noe serlig, siden jeg har gode torrentsider :P
Vis hele sitatet...
Kunne godt gjort det, men har aldri brukt proxy før så torrents it is!
tnt
Mr Robbie Williams
tnt's Avatar
Da var siste episode av Heroes S1 i boks, og som ventet ble det en avslutning på hele New-York atombombe historien.
Personlig ble jeg litt skuffet etter avslutningen, men jeg klarer ikke sette fingeren på noe spesielt så den var forsåvidt grei nok.

Spoilers:
Lurer litt på hvorfor Peter Petrelli ikke kunne fly selv og måtte bli flydd ut i atmosfæren av Nathan. Dette var jo en egenskap han plukket opp ganske tidlig i sesongen.
master namer
elodin's Avatar
Spoiler:





tnt: Da han ble radioaktiv på slutten så sa han at han ikke klart å konrollere evnene sine. (?)
Uansett, er litt enig med deg .. var et eller annet som var litt skuffende.
Jeg trodde også at de skulle begynne helt "på nytt" med sesong 2. Ser ut til at de i hvert fall fortsetter med Hiro. Mye kan skje dog ...
Føler at det blir riktig å lage en egen post om denne episoden.

* Advarsel, mulig spoiler! *

Har nå nettop sett Heroes Episode 23, og jeg må bare si at det er den beste Heroes episoden til nå. Dette er den første serien jeg har fått ordentlig følelser for, og jeg må si at denne episoden trigget alle på en gang. Helt fantastisk episode.
Hva synes du?
Sist endret av ferskvann; 22. mai 2007 kl. 20:44.
Peter kan kun bruke og absorbere en kraft når han er i nærheten av personen og kraften han skal absorbere.
Ergo: Hvis Nathan skulle bli igjen på bakken hadde ikke Peter klart å fly serlig høyt.
Det du sier viser bare hvor lite du følger med i serien. Han kan alltid bruke kreftene han absorberer, bare ved å tenke på hvordan han føler seg i nærheten av vedkommede. Altså, tenk på nathan og vips, han kan fly.
Sitat av ludus78
Peter kan kun bruke og absorbere en kraft når han er i nærheten av personen og kraften han skal absorbere.
Ergo: Hvis Nathan skulle bli igjen på bakken hadde ikke Peter klart å fly serlig høyt.
Vis hele sitatet...
Feil. Han har da lært seg å mestre dem selv om personen han absorberer kreftene fra er borte. Ellers hadde det ikke vært noen fare for at han skulle sprenge. Ted døde jo lenge før..
Har sett hver episode og sitter klistra til skjermen.
Så nei, det viser ikke hvor lite jeg følger med i serien. Det viser nok desverre at jeg har hukommelse under gjennomsnittet og må gå på kurs hos catolh for å følge godt nok med og memorere ting like godt som mesteren selv.
Der såret du meg dypt.
Venter fremdeles på å se Hiro møte den dinosauren vi så på ett av Isaac's bilder. Noe for sesong 2?
Den har han allerede møtt, dog ikke en ekte dinosaur.
Sitat av catolh
Den har han allerede møtt, dog ikke en ekte dinosaur.
Vis hele sitatet...
Noe jeg ikke har fått med meg! Fin grunn til å se alle episodene en gang til.

Btw: Er det noen som vet når neste sesong kommer?
Er spent på å se hva det merket har med alle folkene å gjøre. Det som er på sverdet til Hiro og på skulderen til Niki. Det dokker opp igjennom hele serien, må jo ha en stor betydning. Helt klart at Hiro og Peter er 2 stk. som er hovedkarakteren i serien.
master namer
elodin's Avatar
Er i episoden hvor de henter sverdet, han møter på en utstoppet dinosaur i museumet på vei ut mener jeg å huske.
Tror ikke det er satt noen dato for sesong 2 enda.
Mener det er snakk om i "sommer"..

*edit*

Jeg som mysleser for kjapt her, missforsto opplegget.

"The regular season is over, but new Heroes stories continue all summer on NBC.com!"
*sakset fra http://www.nbc.com/Heroes/2screen/intro.shtml*
Sist endret av catolh; 22. mai 2007 kl. 21:37.
Og hvilken rolle spiller denne solformørkelsen, som er det siste som skjer i episoden. Denne solformørkelsen finner vi også i introen.
Jeg har likt Heroes helt fra første stund, og episode 23 var ikke noe unntak. Det jeg misliker med slutten på sesong 1, er at de ikke avslutta helt (altså, at det kommer en sesong 2). Jeg hadde et håp om at de ikke kom til å dra Heroes lenger enn 1 sesong, i frykt for at det skjer det samme som med feks Lost og Prison Break; at historien er oppbrukt, men serieskaperne drar serien litt lenger fordi den har mange seere.

Men la oss håpe at jeg tar feil, og at sesong 2 blir like god (eller bedre) enn sesong 1..

Edit: Nå så jeg at det her ble litt off topic - beklager det..
Sist endret av Dolf; 22. mai 2007 kl. 21:51.
Heroes er alltid bra, men pointet med å lage en ny tråd om EN episode? Post i den andre a.
Min teori er at det er da de/samuraien på hest får "kreftene" sine. Eller at evt. det er noe samuraien på hest gjør for å lure de andre samuraiene på hest og de uten hest.. Det er altså flere samuraier, og da også flere samuraier på hest.
Sitat av Mushy
Min teori er at det er da de/samuraien på hest får "kreftene" sine. Eller at evt. det er noe samuraien på hest gjør for å lure de andre samuraiene på hest og de uten hest.. Det er altså flere samuraier, og da også flere samuraier på hest.
Vis hele sitatet...
I de første episodene forteller Suresh om hvordan mennesket er en del av evolusjonen, og at denne når nye høyder. Så jeg tror ikke at Samuraien, Takezo Kensei (tror jeg), fikk kreftene som resultat av solformørkelsen.

Jeg syns forresten at samuraien lignet veldig mye på faren til Hiro.
tnt
Mr Robbie Williams
tnt's Avatar
Sitat av max-mekka
Heroes er alltid bra, men pointet med å lage en ny tråd om EN episode? Post i den andre a.
Vis hele sitatet...
What? denne tråden har jo levd lenge?
▼ ... noen uker senere ... ▼
Heroes ruler, jeg elsker den. Så første episode og ble hooked.

for å se heroes bruk disse linkene:
http://joox.net/cat/15 episode 10 og 23 mangler.
http://tv-links.co.uk/show.do/1/41 episode 10 og 23 er her.
Sitat av gilde
Heroes ruler, jeg elsker den. Så første episode og ble hooked.

for å se heroes bruk disse linkene:
http://joox.net/cat/15 episode 10 og 23 mangler.
http://tv-links.co.uk/show.do/1/41 episode 10 og 23 er her.
Vis hele sitatet...
Heroes er av en slik kvalitet at den fortjener i det minste å lastes ned.
Og ikke kommer det bare en ny sesong av Heroes. Det kommer 2!
http://en.wikipedia.org/wiki/Heroes:_Origins
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Heroes skal gå på nrk3 i høst!