Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 1392
Jeg har lenge hatt lyst til og spille i en film.

På bakom klippene på mange filmer sier skuespillerene at de kom på adition og fikk jobb, mitt spørsmål er hvor finner jeg en oversikt over aditioner?

Jeg kunne tenke meg og spille homofil hehe
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Første trick er å skrive det rett: audition.

I norge så er det antakelig behov for statister til en del filmer, og kanskje også skuespillere.

Dersom du vil bli med i hollywood-film må du gjerne til hollywood.

Beste tipset er kanskje å kontakte Filmfondet og høre kva filmer som vert produsert i næraste framtid, og deretter ta kontakt med kvart enkelt prosjekt og spørre...
hbrath's Avatar
Trådstarter
Hehe, tenkte mest på en liten rolle i en norsk film

Jeg akter og gi bort ett kvalitetspoeng til vis noen har noe bra info om dette!
tnt
Mr Robbie Williams
tnt's Avatar
Først å fremst vil jeg si at dette var moro lesning og jeg takker mye for det.

Når det er sagt, så tror jeg det er veldig vanskelig å komme igjennom nåløyet for å spille i en spillefilm. Det er ikke lett å få filmroller selv ikke med skuespillerutdanning. Når det er sagt, så tviler jeg på at dette er riktig sted å starte leitingen men jeg vil ønske deg lykke til hvertfall. Vi får satse på at du får denne homofile rollen som du trakter etter.