Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 947
Anonym bruker
"Blind Dåhjort"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hei, kjøpte en kingpen av en kompis i Oslo og han skal nå sende denne i posten via innenlands. Tror dere dette er trygt? Eller er det bedre å la være?
Anonym bruker
"Blind Dåhjort"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Burde jeg også føle meg trygg med å sende denne hjem til meg, eller burde jeg gjøre noe annet? Forslag?
Hva er en kingpen?
Anonym bruker
"Pensjonert Karybdis"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hårskumm: Cannabis extract vape pen ser det ut som.

Det er vel falske kopier av disse som inneholder Vitamin E for å tynne ut oljen, som har ført til flere helseskader og dødsfall, så du burde være sikker på at dette er ekte greier OP.
Forøvrig er det vel nok så sikkert å sende i post innenlands, akkurat som det er nok så sikkert å kjøre med noen grammere i bilen midt i rushtiden. Sjansen for at akkurat du eller din pakke skal bli stoppet er veldig liten, men den er der.
Anonym bruker
"Blind Dåhjort"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Har aldri hørt om noen som har blitt tatt. Men flere inne her skriver at politet møter opp på døren om det blir stoppet i kontroll/av hunder. Men som du sier så tenker jeg det er svært sjeldent kontroll. Har du noe erfaring med dette?
Anonym bruker
"Blind Dåhjort"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Hårskumm: Cannabis extract vape pen ser det ut som.

Det er vel falske kopier av disse som inneholder Vitamin E for å tynne ut oljen, som har ført til flere helseskader og dødsfall, så du burde være sikker på at dette er ekte greier OP.
Forøvrig er det vel nok så sikkert å sende i post innenlands, akkurat som det er nok så sikkert å kjøre med noen grammere i bilen midt i rushtiden. Sjansen for at akkurat du eller din pakke skal bli stoppet er veldig liten, men den er der.
Vis hele sitatet...
Har aldri hørt om noen som har blitt tatt. Men flere inne her skriver at politet møter opp på døren om det blir stoppet i kontroll/av hunder. Men som du sier så tenker jeg det er svært sjeldent kontroll. Har du noe erfaring med innenlands sendinger?
Innenlands er det veldig lite sjangs for å bli tatt. Men du bør heller tenke på om dette kan være en fake vape, som nevnt over. Det er legit mange som har dødd av disse pga de har blitt blanda ut med en olje som ikke er ment for å innhaleres.
Sitat av Alzo88 Vis innlegg
Innenlands er det veldig lite sjangs for å bli tatt. Men du bør heller tenke på om dette kan være en fake vape, som nevnt over. Det er legit mange som har dødd av disse pga de har blitt blanda ut med en olje som ikke er ment for å innhaleres.
Vis hele sitatet...
Ja, er fult klar over dette problemet. Men er sikker på kilden min.